Polecane posty

Dawid0510    1

Witam 

Chciałem wymienić stary pobity obrotomierz w mojej renówce 120.14 na nowy (używany z wersji 54)

Ale są inne wejścia i teraz jak podłączyć ? 

post-148058-0-19808800-1499538876_thumb.jpg

post-148058-0-25550300-1499538886_thumb.jpg

post-148058-0-40791500-1499538894_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

metodą kombinacji ale to chyba nie trudne w nowym typie masz też 4 kable jak dobrze widzę , we wtyczce od ciągnika znajdź masę (chyba że +) na przekręconym kluczyku lub właczonym silniku , potem idziesz do aku ze starym zegarem i podłaczasz tą masę (czyba że +) a drugi dotykasz każdą z wsuwek , obrotomierz , mth i żarówkę (podświetlenie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    156

Samo podpięcie jak ogarniasz multimetr albo choćby próbówkę nie stanowi problemu.Zresztą jak widzę na fotce masz zdaje się na obrotku oznaczone gdzie "+" i "-".

 

Twoja wtyka w ciągniku to ta okrągła??Jak tak to możesz wylutować te bolce z płytki zegara jak go rozbierzesz i wlutować w przewody przez co nie będziesz odcinał wtyczki swojej w ciągniku tylko wsadzisz je oczywiście w odpowiednie wtyki.

 

Gdybyś jednak tego nie robił a zegar Twój chodził ok,tylko był zbity odezwij się do mnie przez PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

ja jestem w trakcie naprawy, aktualnie poszukuje kogos kto dorobi uszkodzony trybik, a elektryk zrobi reszte roboty, a u ciebie kolego co sie stalo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Minimalne obroty silnika Renault, czyli obroty biegu jałowego powinny wynosić 825 obr/min.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj