Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Kolego uczepiłeś się tego Pronara i Crystala jakbyś je sprzedawał. Oglądałem Crystala w Kielcach i za pół pieniędzy bym go nie kupił. Spasowanie elementów kabiny to tragedia, widać oszczędności na każdym kroku. Jeśli to taki świetny sprzęt to dlaczego sprzedaje się bo śladowe ilości? Ja jakbym miał 160ha do obrobienia to na pewno nie pchałbym się w takie wynalazki. U mnie duzi mają głównie Fendty, zaraz potem JD. O czymś to chyba świadczy, skoro tyle tego się sprzedaje.

Opublikowano

kolego Masterek a możesz cos więcej powiedzieć o mf-ie?
bo u nas w okolicy to same jd jeżdżą i mf-ow malo jest ale zawsze mnie ciekawiły opinie o tych ciągnikach i i ich użytkowanie

Opublikowano

Mówcie co chcecie. Ja nie zmienię zdania że Polskie produkty są o wiele tańsze od zachodnich, awaryjnością biją na głowę. Są co prawda troszkę gorzej wykonane niż Case czy JD ale są 2 albo 3 krotnie tańsze. Się dziwią że Polskie nie sprzedaje tyle co inni np Case, ale jeżeli rolnicy wbili sobie do głowy że zachodnie to lepsze i inne to G*wno to co się dziwić. 

Opublikowano

Kolego uczepiłeś się tego Pronara i Crystala jakbyś je sprzedawał. Oglądałem Crystala w Kielcach i za pół pieniędzy bym go nie kupił. Spasowanie elementów kabiny to tragedia, widać oszczędności na każdym kroku. Jeśli to taki świetny sprzęt to dlaczego sprzedaje się bo śladowe ilości? Ja jakbym miał 160ha do obrobienia to na pewno nie pchałbym się w takie wynalazki. U mnie duzi mają głównie Fendty, zaraz potem JD. O czymś to chyba świadczy, skoro tyle tego się sprzedaje.

Zetor też nie jest spasowany dobrze i co.

Opublikowano

no masz prawo do swojego zdania i nikt nie może ci narzucic swojego
a za to stwierdzenie,, polskie produkty,, juz bym np ursusa nie kupil
czemu? bo ursus tak naprawdę montowany jest tylko w Polsce a podzespoły pochodzą od różnych producentów np silnik jest z perkinsa
niech polscy producenci wymysla cos swojego ale od totalnego zera tzn niech zaczna od najmniejszej śrubki to wtedy możemy mówić o polskich markach
co do ceny ciągników zachodnich vs ,, polskich,, to masz racje-,, polskie,, sa dużo tańsze ale za to co posiadają z wyposażenia te,, nasze,, a te zachodnie?

Opublikowano

Teraz już coraz mniej firm produkuje wszystko samemu tylko składają.

Oprócz europy wschodniej już tylko JD i CNH produkują sami i slniki i układy napędowe.

Jak chcesz w miarę prosty ciągnik bez zbędnych bajerów to tak jak pisałem wcześniej zobacz Valtre na skrzyni Hitech.

Jedyne wpadki jakie zaliczyła ta firma w ostatnich 10 latach to skrzynia Direct i wadliwe chłodnice które pękały ale chłodnicę już dawno poprawili.

Tutaj masz jedną recenzję:

 

https://youtu.be/fDacbH5JbRs

 

Opublikowano

No jak lubujesz się w DF to wiesz, że w nowym zetorze idzie ich silnik który teoretycznie jest bardzo oszczędny. Czekam dalej na opinię o MF i JD od posiadacza któregoś z tych modeli lub podobnych.

Opublikowano

Pojęcie szkoda na paliwo a zmniejszenie kosztów to dwie różne rzeczy panie bez komentarza ;) A jak przyjdą czasy po 0.50zł za litr mleka to wole kupić te filtry i paliwo taniej i w mniejszej ilości ;) 

Opublikowano

Mf i fendt to jeden koncern- AGCO. też oglądałem fendta ale nie chciałem tyle inwestować w ciągnik, po prostu cena przesadna. dyna-vt to nic innego niż vario z fendt. agco po prostu wprowadziło tą sprawdzoną skrzynie do mfa. mówią że kupując bezstopniową skrzynie(vt) pojezdzisz 30 tys. mth bez awarii. nie wiem jak jest w dyna-6 choć też słyszałem że są dobre. jakbym kupował jd to tylko i wyłącznie w sprawdzonej skrzyni, czyli 6 biegów i 4 polbiegi. trochę szkoda ze nie jest jak w mf że 4 biegi i 6 polbiegow, byłby lepszy zakres prędkości... awarie jaka miałem w mf to pusil mi w zakuciu główny wąż hydrauliczy i olej się lekko saczyl. wymienili mi go na gwarancji. amortyzacja przedniej osi też wymagała kalibracji. jak dobrze potargujesz się to wcale aż tak dużo nie będziesz musiał dopłacać do mf. co kupisz to już twoja decyzja :P też się zastanawiałem między 6140r a 7615. i nie kupuj jakiejś marki ciągnika bo serwis blisko :D o to chodzi żeby się nie psuł :D

Opublikowano

Biorę dotację na ten ciągnik także wiecie a fendt odpada bo aż tyle za ciągnik nie dam aż tak mi nie zależy.

Odpowiadasz jak na pytanie z przednia osią. Co za różnica czy dotacja czy nie, pułap cenowy musi być.

Opublikowano

Ale po co tu pułap cenowy? Dostaje dajmy na to 60% ciągnika za darmo resztę dopłacam to po co ten pułap cenowy jak wziąłem dwie marki które nie są tanimi ciągnikami a na fendt mi nie zależy? 

Masterek Kolego jak można wiedzieć ile dałeś za MF? Co do skrzyń to zgodzę się w 100% i jakbym miał brać to wydaje mi się, że właśnie dyna 6 która ma równie dobrą opinię. 
Opublikowano

Biorę dotację na ten ciągnik także wiecie a fendt odpada bo aż tyle za ciągnik nie dam aż tak mi nie zależy. 

Z całym szacunkiem kolego piszesz ze bierzesz dotacje na ciagnik ciekawe jaką ? - bo rozpatrujesz całkiem inne cenowo ciągniki  pewnie sie trochę pomylę ale nie zbyt dużo,ZETOR pewnie od 250-260 tys netto  jd czy mf ok 400 nawet netto  różnica zatem b duża wiec jesli podałeś cenę zetora a wezmiesz np jd musisz różnicę zapłacic z własnej kieszeni  .jaką cenę wpisałes we wniosku jezeli nie tajemnica ?     mf i jd to podobna klasa ale zetor niestety odbiega o 2 klasy od nich  

Opublikowano

Kewin dotacja to prow. Zetor to 320tyś, mf ok 400tyś a jd trochę więcej. Różnicę zapłacę z własnej kieszeni i mi to nie przeszkadza. Ile wpisałem (a raczej wujek bo na niego) to nie pamiętam, przepraszam ale zapomniałem. Druga sprawa czemu ten temat zaczyna odbierać od tego do czego został stworzony? Pytałem o trzy ciągniki i opinię o nich a ktoś zaczyna mnie rozliczać z moich pieniędzy...

Opublikowano

Oriona w ubiegłym roku sprzedali, strzelam, 6 sztuk. To skąd chcesz mieć opinię? Za zetora 320000pln to jakiś żart. A odpowiedz, czemu to zetor ma taką dobrą ośkę? Czym się ona wyróżnia?

Opublikowano

A czy nie lepiej daj sobie spokój z nowym za nie wiadomo ile a poszukaj czegoś młodego ale używanego.

A czy nie lepiej nie wypowiadać się jak się nie ma pojęcia?

Ciągnik musi być nowy jeśli liczymy na jakąś dotację/zwrot...

Opublikowano

Ciągnik na dotację może mieć max 5lat ale jaki jest sens brać pięcioletni ciągnik jeśli ceną nie będzie zbytnio odbiegać od nówki a może być już wyeksploatowany? Dla wszystkich uszczypliwych http://sekurwaposzukaj.pl/ (o osi Zetora). Te Crystale (nie zetory) są już jakiś czas na rynku i nie wspominajcie o tym bo mi tylko temat zaśmiecacie bo i tak tego nie kupie i nawet nie pomyślę o tym. Zależy mi na opiniach trzech ciągników Zetor Crystal 160, John Deere 6175R/M lub MF 7616 nic więcej mnie nie interesuje i szukam opinii o tych maszynach i niczym więcej. Moje pieniądze nie powinny nikogo obchodzić i jak będę chciał to będę dobroduszny i dla dealera dam 200tyś więcej i nie powinno to was obchodzić. Skupcie się na ciągnikach a nie innych rzeczach (w tym temacie).

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Agra
      Witam, jaki ciągnik wybralibyście w przedziale mocy 70-90 KM w kwocie około 100 tyś(brutto) nie jestem VAT.
    • Przez zlotek
      Na wstępie witam wszystkich użytkowników, forum śledzę od jakiegoś czasu i w końcu potrzebuję rady obeznanych userów. Dziś sprzedałem poczciwą c-330m i czas znaleźć coś mocniejszego, posiadam ogromnyh areał 3ha (byćmoże wzrośnie do 4.5ha w najbliższym czasie) a szukam ciągnika pomioędzy 50 a 65KM obowiązkowo 4x4 i z turem ze względuy na to że bawię się w budowlankę i potrzebna mi maszyna któa będzie sobie radziła z przewożeniem piachu, gruzu drewna itp. pole będzie obrabiała symbolicznie. Zastanawiałem się nad zetorami 5011s (chyba trochę za słaba pompa), 5245 (drogi jak diabli), i same explorer 65, jakie inne ciągniki 4x4 byście zaproponowali? jak wygląda sprawa hamulców pneumatycznych w ciągnikach takich jak same (zetor ma fabrycznie sprężarkę i tam koszt instalacji to max 1000zł czy w ciągnikach same jest podobnie?), łatwo je założyc? czasem muszę zaciągnąć przyczepę ze zbożem na handel... Jak z kosztami serwisu? czy lepiej szukać np zetora 6245 z turem czy same explorer 65? i jak ten drugi poradzi sobie w turze? Dodam że ciągnik (wiadomo że 4wd to nie 2wd) musi być w miarę zwrotny bo czasami trzeba będzie manewrować nim pomiędzy budynkami. czy chłodzone powietrzem ciągniki odpalają łatwiej zimą i jak radzą sobie w pracy stojącej? ciągnik będzie użyuwany co 2 tygodnie do wożenia drerwna do kotłowni. Czy pług trzyskibowy do takiego ciągnika to tak w sam raz?
      Kabina ma być w miarę komfortowa, ze względu na odśnieżanie zimą i fakt że ciągnik będzie jeździł na budowy w promieniu 50km. Proszę o pomoc i z góry dizęki Piotr.
    • Przez elzimny
      Cześć 
      Muszę kupić ciągnik rolniczy pod stabilizator gruntu + pod skorupę na budowę. Minimum 350 km, skrzynia bezstopniowa, 1000 obrotów na wałku dwa obwody hydrauliczne (dane od producenta stabilizatora). 
      Prowadzę firmę drogową. 
      Stabilizator waży 5t.
      Znam się na maszynach budowlanych a traktor to miałem jak jeszcze Ostrówka w firmie miałem więc nie wiem o nich nic o wytłumaczeniu abstrakcyjnych cen już nie wspomnę (chyba tylko sztucznie napompowane ceny dotacjami). 
      Dostawca stabilizatora twierdzi że większość firm kupuje Fendt lub Massey Ferguson ( bo to prawie to samo wg nich). 
      Chciałbym kupić używany ale zauważyłem że większość Fendt serii 9 jest sprzedawana z przebiegiem 8k-9k mth.
      Dziwne to i podejrzane.
      Czy możecie mi coś doradzić odradzić lub naprowadzić w kwestii zakupu? 
      Ile mth średnio ciągnik pracuje bez poważniejszych drogich awarii ? (przy koparkach zakłada się do 15000 mth).
      Stabilizator i cement są dużym obciążeniem dla ciągnika.
      Kwestia budżetu wygląda tak: stać mnie na nowy ale nie chcę nowego bo to nowa usługa i przez najbliższe 2-3 lata będzie nie dochodowa z uwagi na wdrożenie i kwestie pozyskania klientów (w skrócie szkodami kasy na nowy). Myślę że 500-700k chyba że bezpiecznie można poniżej tej kwoty (unikam pakowania się w ciągłe naprawy i remonty, mój własny warsztat za dużo kosztuje).
      Będę wdzięczny za jakieś konstruktywne naprowadzenie w temacie.
    • Przez molibden01
      Witajcie.
      Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Odnoszę się z problemem wyboru traktoru (zaznaczam, że nowego, ponieważ sytuacja na rynku używanych ciągników mnie do tego zmusiła). Stoję przed wyborem modelu. W pierwszej kolejności od czego to się zaczęło to promocja na serię 5D i 4E w Deutz Fahre: 5080d w cenie 158 tys. zł netto.  Traktorem miałem przyjemność jeździć, fajny, zwrotny, nie głupi. Macie jakieś opinie na jego temat bo już jest kilka lat po premierze a w poprzednich postach żadnych opinii z użytkowania.
      Tylko co jak co, ma tylko 3 cylindry i turbo. Dlatego w głowie chodzi, a może wybrać co innego. Myślę o Kubocie serii M4-073. Moc podobna, ale 4 cylindry i wyższa pojemność. Jeżeli znacie obecnie ceny Kuboty (z dilerem w tym wypadku sie jeszcze nie kontaktowalem) lub polecacie inne ciagniki w podobnej mocy to będę wdzięczny za pomoc.
       
      Dodam że ciagnik ma głównie pracować w gospodarstwie przy opryskiwaczu ciąganym z nadmuchem, sadzarką karuzelowa, do jakiś prac pomocniczych ale zapewne czasem i jakiś pług 3 skibowy się zapnie lub mniejszy agregat.
       
      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez bortys2001
      Witam. 
      Ktoś się pokusi o porównanie,np Deutz 5080keyline, new Holland T4/t4s
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v