Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam
Mam problem z odpalaniem tego claasa, kupilem go od goscia, pojechalem rano i odpalil normalnie (byl zimny, na wczesniejszym ogledzinach tez pieknie zapalil) przyjechalem do domu (jakies 150-170km) i po nocy nie moglem go odpalic, zlapal na 1/2 obroty walu i koniec, dalem full gaz pokrecilem kilka s i zapalil. Teraz gdy stoi cala noc i dam full gaz a nie na 1 zabek to zapali a jak dam na 1 to bedzie to samo. Postal tydzien ide daje full gaz i 0, nawet sie nie odezwie, napompowalem pompka i zapalil pieknie. Teraz pytanie co jest nie tak? Co sie moglo stac podczas tej jazdy? Myslalem ze moze rurke na zasilaniu przetarlo ale to by chyba nie cofalo paliwa z pompy i by zapalal na kilka sekund i gasl, nie?

Opublikowano

Sprawdź czy zaworka zwrotnego tam nie ma może nie działa i dlatego tak się dzieje. Ja u siebie miałem tak że nie pompce tej ręcznej nie trzymało paliwa i się cofało po zmianie uszczelek jak ręką doją. 

Opublikowano (edytowane)

zapomnialem dodac, ze silnik to mercedes.

nie wiem czy to ma znaczenie ale pompka reczna dziala jak nowa, pogibalem z 10 razy i juz mi go odpowietrzylo, a odpalal ci i gasl czy nawet sie nie odzywal? bo u mnie tak na zdrowy rozum wychodzi, ze scieka nawet z pompy, przez ta pompke z pompy tez by cofalo? tylko z drugiej strony po nocy odpala na full gazie wiec paliwo w pompie ma, a po tygodniu calkiem sucho O.o

Edytowane przez kamil800
Opublikowano

U mnie nie odpalał, podpompowałem i zapała. Winny był uszczelniacz waśnie w ręcznej pompce wył twardy i paliwo jak postał po woli schodziło. Więc możesz sprawdzić dla pewności. Ewentualnie poszukaj tego zawora może jest z nim problem.

Opublikowano

albo sprobowac zalozyc zaworek zwrotny przy baku i jak wtedy sie podzieje to dziurawy przewod, zle zakrecony filtr, czy tak to nie wyjdzie? :P szczerze mowiac, to ze musze go podpompowac aby odpalic po tygodniu to mi nie przeszkadza, boje sie aby mi sie nie zapowietrzal w polu :/

Opublikowano

najtanszym kosztem zaworek zwrotny załóż, albo doprowadz do porzadku te co są, w polu nie bedzie sie zapowietrzał. Zaworki masz w pompce zasilajacej i na wyjsciu z pompy wtryskowej na powrocie.

Opublikowano

no przejechal `170km i do konca chodzi pieknie, przyjechalem i go normalnie zgasilem (prawie cala droge chodzi na full obrotach) wlasnie dziwi mnie to, ze u goscia zapalil jak dziecko O.o sprobuje z tym zaworkiem

Opublikowano

cofanie sie paliwa gdy zbiornik jest nizej niz silnik to normalna rzecz przy nie trzymających zaworkach, jemu odpalił bo moze go odpalał dzien wczesniej, abo ktos inny to robił i nie zdązyło paliwo uciec.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 4pakplus
      Witam
      Wiecie może Panowie jaka jest średnica wału jezdnego od tej strony co zakłada się koło jezdne - czapka chińczyka?
      to chyba coś takiego:
      https://agro-serwis24.pl/pl/p/WAL-GLOWNY-JAZDY-CLAAS-MERCATOR-ZESTAW-LOZYSK-630179/1558
    • Przez Adamek001
      Witam serdecznie, mam pytanie czy ktoś może naprawiał blokowanie kolumny kierowniczej w kombajnie claas dominator? W zeszłym tygodniu zakupiłem bardzo dobrze utrzymany egzemplarz, a skoro jest już po sezonie postanowiłem zabrać się za małe remonty. Mam pytanie jak się do tego zabrać, ponieważ nigdy tego nie robiłem i nie wiem czego się spodziewać. Kolumna czy zablokowana czy nie, lata góra dół. 
    • Przez janek884
      Do sprzedania 
      Dominator 118 SL maxi 1992r. Heder 6m z 1999r na grubym ślimaku, kosa na śrubki. Silnik V6 mercedes 270 koni. Zadbany, klimatyzacja sprawna. Kamera cofania, poziomowanie hedera w joysticku. Hydrostat. 2 kosy boczne elektryczne. Elektroniczny dokładny pomiar prędkości. Oświetlenie Led 9 szt. Zawsze garażowany. Cena 133 tysiące. Dolnośląskie 57-160. Tel 500132349

    • Przez Pawel1344
      Witam, tak jak w temacie mam problem z tym urządzeniem mianowicie nie włącza mi się ta zielona lampka w prawym górnym rogu, która sygnalizuje, że heder jest w pozycji roboczej i powinno rozpocząć się naliczanie hektarów, (na wyświetlaczu też nic się nie pokazuje oprócz 0.00) do tego nie pokazuje też długości przejechanej trasy. Wiecie może gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie położenia roboczego w bordinformatorze, a może trzeba szukać gdzie indziej przyczyny. Proszę o pomoc
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v