Skocz do zawartości
kamil800

Dominator 98s scieka paliwo

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Paliwo
kamil800    0

Witam
Mam problem z odpalaniem tego claasa, kupilem go od goscia, pojechalem rano i odpalil normalnie (byl zimny, na wczesniejszym ogledzinach tez pieknie zapalil) przyjechalem do domu (jakies 150-170km) i po nocy nie moglem go odpalic, zlapal na 1/2 obroty walu i koniec, dalem full gaz pokrecilem kilka s i zapalil. Teraz gdy stoi cala noc i dam full gaz a nie na 1 zabek to zapali a jak dam na 1 to bedzie to samo. Postal tydzien ide daje full gaz i 0, nawet sie nie odezwie, napompowalem pompka i zapalil pieknie. Teraz pytanie co jest nie tak? Co sie moglo stac podczas tej jazdy? Myslalem ze moze rurke na zasilaniu przetarlo ale to by chyba nie cofalo paliwa z pompy i by zapalal na kilka sekund i gasl, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Sprawdź czy zaworka zwrotnego tam nie ma może nie działa i dlatego tak się dzieje. Ja u siebie miałem tak że nie pompce tej ręcznej nie trzymało paliwa i się cofało po zmianie uszczelek jak ręką doją. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    0
(edytowany)

zapomnialem dodac, ze silnik to mercedes.

nie wiem czy to ma znaczenie ale pompka reczna dziala jak nowa, pogibalem z 10 razy i juz mi go odpowietrzylo, a odpalal ci i gasl czy nawet sie nie odzywal? bo u mnie tak na zdrowy rozum wychodzi, ze scieka nawet z pompy, przez ta pompke z pompy tez by cofalo? tylko z drugiej strony po nocy odpala na full gazie wiec paliwo w pompie ma, a po tygodniu calkiem sucho O.o

Edytowano przez kamil800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    359

U mnie nie odpalał, podpompowałem i zapała. Winny był uszczelniacz waśnie w ręcznej pompce wył twardy i paliwo jak postał po woli schodziło. Więc możesz sprawdzić dla pewności. Ewentualnie poszukaj tego zawora może jest z nim problem.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    0

albo sprobowac zalozyc zaworek zwrotny przy baku i jak wtedy sie podzieje to dziurawy przewod, zle zakrecony filtr, czy tak to nie wyjdzie? :P szczerze mowiac, to ze musze go podpompowac aby odpalic po tygodniu to mi nie przeszkadza, boje sie aby mi sie nie zapowietrzal w polu :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1962

najtanszym kosztem zaworek zwrotny załóż, albo doprowadz do porzadku te co są, w polu nie bedzie sie zapowietrzał. Zaworki masz w pompce zasilajacej i na wyjsciu z pompy wtryskowej na powrocie.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Jeśli to  dzieje się tylko na postoju to jak kolega wyżej pisze w polu problemu nie będzie jak już zaciągnie to wszystko będzie grało.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    0

no przejechal `170km i do konca chodzi pieknie, przyjechalem i go normalnie zgasilem (prawie cala droge chodzi na full obrotach) wlasnie dziwi mnie to, ze u goscia zapalil jak dziecko O.o sprobuje z tym zaworkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Przepompował wcześniej i zapalił tyle w problemie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    0

nieee, nie mial kiedy bo go zbudzilem, poza tym typ nie byl handlarzem ktory chcial tylko opchnac, tyle kasy co on w ten kombajn wsadzil to mu sie nawet nie zwrocilo :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1962

cofanie sie paliwa gdy zbiornik jest nizej niz silnik to normalna rzecz przy nie trzymających zaworkach, jemu odpalił bo moze go odpalał dzien wczesniej, abo ktos inny to robił i nie zdązyło paliwo uciec.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez klaas
      Witam w moim 96 padł silnik chyba więc czy mogę zamontować silnik z samochodu mam na oku om 421  .
    • Przez 12145
      Witam potrzebuje porady osoby która powiedziała by mi jak wyjąć ślimak z hederu w Claasie mercatorze 75
    • Przez Theprzemo205
      Witam! Posiadam kombajn claas cosmos z silnikiem cztero cylindrowym perkinsa. Do tej pory wszystko było ok. Z tlumnika zaczął lecieć bialawo niebieski dym jakby coś sie palilo. Po zgaszeniu musiałem poczekać trochę by go odpalic. Po odpaleniu silnik ładnie zaczol chodzić. Nic nie dymił ani nic aż po około 15 minutach znów zaczol schodzić z obrotów i dymić. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Stefan15031990
      Witam serdecznie kolege mam do kupienia calssa mercator 60 z niemiec na dniach bede ogladal pierwszy wlasciciel przebieg podobno 1280 mtg silnik 6 perkins ogolnie bardzo lady bez kabiny z daszkiem moje pytanie na co zwrocic uwage przy ogledzinach oraz czy cena to w przeliczeniu 17:tys zl + 6 tys transport jest w miare oplacalna? Barzo dziekujr za pomoc
    • Przez Szymek889
      Witam, posiadam kombajn claas dominator 80, mam problem z nierównym podnoszeniem heder tzn widać że pierwszy podnosi siłownik z prawej strony po chwili dopiero lewy przez co heder jest przekoszony, tak samo dzieje się też z podnoszeniem motowideł najpierw podnosi się z prawej strony dopiero po chwili z lewej. Nie mam pojęcia gdzie leży problem. Czy może być to rozdzielacz? Miało by to związek z hederem i motowidłmi?? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.