Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.mam taki problem- od nowosci raz w roku robie kalibracje sprzegła czyli tak co 400 godzin.ciagnik mam 5 lat ma 2200 godzin.jak zaczynal szarpac to robilem kalibracje i bylo ok.teraz jest tak ze zrobilem kalibracje i jak jest ciagnik zimny to chodzi plynnie czy to na -2 czy +2 ale jak sie rozgrzeje to bardzo szarpie nawet przy predkosci 1 km/h na ustawieniu -2 ale jak dam go na obroty nawet 1000 to moge jechac szybko i na +2 i chodzi płynnie .gadalem z serwisem i sugerują wymiane jakiegos zaworu proporcjonalnego ale nie sa pewni a to nie male pieniądze.moze ktos mial podobne problemy i moze cos podpowiedziec?pozdro

Opublikowano

może to być problem z zaworem ale można to łatwo sprawdzić wystarczy wpiąć manometr i zmierzyć ciśnienie za zaworem jakie jest jak się rozgrzeje w dodatku drugi manometr wpiąć w blok zaworowy i sprawdzić czy jest jakaś różnica

 

ale żeby co roku robić to coś dziwnego nie poślizguje się?

Opublikowano

cisnienie było mierzone było 21 bar czy tam innych jednostek w przód i w tył. byl mierzony na rozgrzanym tzn 40 stopni olej w skrzyni.podczas pomiaru na wysokich obrotach wskazówka na manometrze ''szła''plynnie od 0 do tych 21.natomiast na niskich obrotach ''szła'' ''na raty''.serwisant mial jeden manometr.jezeli chodzi i slizganie to naprawde kilka razy w roku sie zdzrzy ze dam zmiane kierunku i sie slizgne tzn startuje bardzo powoli i wtedy daje rewers na neutral i jeszcze raz na dany kierunek i jest ok.

Opublikowano (edytowane)

powiem tak na pierwszy rzut oka wygląda to na zawór ale mam mieszane uczucia z tym opisem z na wolnych obrotach nie rośnie płynnie tylko skacze

 

była mierzona sama pompa?

 

był wymieniany nawrotnik na akcji serwisowej ??

Edytowane przez piotrbm_211320
Opublikowano

pompa hydrauliczna nie byla mierzona tzn przepływ bo zima kupilem wycinak do kiszonki i slabo wycinal i bylo mierzone cisnienie na wyjsciach hydraulicznych i bylo pod 190. ten nawrotnik to co to? na tym rozdzielaczu co sa elektrozawory byl wykrecony jakis zawór i wkrecony zwykły korek ale to bylo 60 godzin temu bo nie wiedziałem o tym...

Opublikowano

to zalezy od dilera od odleglosci dojazdu.najlepiej zadzwonic i sie zapytac.aa i jeszcze jedno do kalibracji ciagnik musi byc rozgrzany tzn olej w skrzyni musi miec minimum 24 stopnie (o ile dobrze pamietam) takze lepiej go rozgrzac przed ich przyjazdem bo sama kalibracja to z 5 minut a rozgrzewanie dluzej a godziny lecą:)pozdro


to zalezy od dilera od odleglosci dojazdu.najlepiej zadzwonic i sie zapytac.aa i jeszcze jedno do kalibracji ciagnik musi byc rozgrzany tzn olej w skrzyni musi miec minimum 24 stopnie (o ile dobrze pamietam) takze lepiej go rozgrzac przed ich przyjazdem bo sama kalibracja to z 5 minut a rozgrzewanie dluzej a godziny lecą:)pozdro

Opublikowano

wymienilem ten elektrozawór proporcjonalny  zrobilem 400 godzin i jest ok

teraz mam inny problem tzn czasami jak przełącze półbieg to przymula ciągnik tak jakbym zaciągnął reczny hamulec.kilka razy zdazylo sie tak ze przy malej predkosci ciagnik zgasł-kola staneły w miejscu.przy wieksze predkosci czy na wiekszych obrotach wyraznie czuc jakby go hamowało.i to sie dzieje na połówce i w gore i w dół.

Opublikowano (edytowane)

oczywiscie ze byl.po zalozeniu nowego zaworu bylo tak ze dawales rewers z neutral do przodu lub do tyłu i kilka sekund nie bylo reakcji a pozniej ciagnik startowal jak z katapulty. z noznego tez nie mozna było plynnie ruszyc. ten ciagnik od nowosci tak nie chodził jak teraz na tym nowym zaworze

Edytowane przez kakus19
Opublikowano
Dnia 12/21/2017 o 09:50, kakus19 napisał:

wymienilem ten elektrozawór proporcjonalny  zrobilem 400 godzin i jest ok

teraz mam inny problem tzn czasami jak przełącze półbieg to przymula ciągnik tak jakbym zaciągnął reczny hamulec.kilka razy zdazylo sie tak ze przy malej predkosci ciagnik zgasł-kola staneły w miejscu.przy wieksze predkosci czy na wiekszych obrotach wyraznie czuc jakby go hamowało.i to sie dzieje na połówce i w gore i w dół.

I jaka cena za niego?

 

Opublikowano (edytowane)

sama czesc 1600 czy 1700 plus serwis 2 dojazdy, kalibracja to ponad 2 tysie dokładnie nie pamietam.olej i filtry  zmieniałem na 1000 godzin i był czysciutki bo wszystkie maszyny brałem nowe.olej sdf utto filtry oryginalne.teraz mam 2600 i mam zamiar zmienic olej na 3 tys. chociaz teraz jest olej ciemniejszy i zauwazylem z jak jest zimno to lepiej polbiegi wchodza.

Edytowane przez kakus19

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miron_ol
      Witam, szukam JD jak w temacie znalazłem interesujący mnie egzemplarz z tym że ma rewers elektryczny przy kierownicy. Proszę o opinie czy nie ma z tym problemu czy lepiej szukać standardowego hydraulicznego przy biegach. Dziękuję za odpowiedzi. 
    • Przez Darek_d12
      Witam, czy ktoś wie gdzie może znajdować się odma silnika w deutz fahr Agrofarm 430 profiline.
    • Przez KOSTEK12
      Witam,czy po zatrzymaniu ciągnika rewers mechaniczny powinien delikatnie zgrzytać ,oglądałem ostatnio Valmeta 6300 i właśnie tak się dzieje,nie jest to mocny zgrzyt ale jednak wyraźnie słychać, dodam że przerzuca się bez większych oporów
    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez ZetorTeamPL
      Poleca ktoś zetora proxime 95 power ? z 2011 roku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v