Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Klima
zyz1o    5

witam wyskakuje mi od czasu do czasu blad od klimatyzacji cos tam ze jest za male napiecie czy cos takiego i wyskakuje ten blad raz na dzien a czasami juz wkur... czy przyczna moze byc uszkodzony przekaznik od klimy ktory znajduje sie w skrzynce bezpiecznikow czy moze bezpiecznik ??? glowny wentylotor pod siedzeniem wymienilem na nowy bo mysialem ze to on jest winowajca a tu kicha jakies rady ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    4

ile zapłaciłeś za wentylator? na początek podaj treść tego kodu błedu

taka naprawa metodą prób i błędów może być kosztowna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

CLC 520715.05

System hvac usterka obwodu zespolu sterujacego silnika wentylatora. Ograniczenie ukladau dzialania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    2536

więc może rezystor dmuchawy sprawdź


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ges2013    0

I jak kolego udało się zdiagnozować tą usterkę??? Mam ten sam problem w 6130r i nie wiem jak się za to zabrać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

jest to wina tego malego wentylatorka wywalasz siedzenie i te wszystkie plasticzki duperele i masz po prawej taki maly wentylatorek a na srodku duzy wymieniasz ten maly i jest git ja kupywalem w serwisie to chyba cos okolo 500 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ktomek154
      Witam wszystkich, na dniach ( do końca roku 2016 na pewno) planuje zakup nowego ciągnika. Wybór był między NH t7 , a JD 6155.  Wybór padł na JD. Dokładnie w serii 6m. Proszę użytkowników o podzielenie się informacjami na temat tego ciągnika jak i pomoc w wyborze skrzyni. Myślałem nad zwykłą skrzynią z 5 biegami zmienianymi ze sprzęgłem i 4 połbiegii na każdym przełożeniu. Ciągnik ma być wyposażony dodatkowo w przedni tuz, wzmocniony tylny podnośnik i chyba tyle z ważniejszych rzeczy (klima, dodatkowe oświetlenie itp itd oczywiście też).  Bardzo proszę o opinie, rady oraz pomoc w wyborze skrzyni.
       
      Z góry dziękuję
    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez feliksio
      Witam, potrzebuję porady odnośnie wyboru obciążnika na przedni TUZ do ciągnika John Deere 6145R. Najcięższą maszyną jaką będzie dźwigał to agregat uprawowo siewny aktywny talerzowy ze skrzynią 750kg, waga zestawu to 2700kg z pełnym zasypem. Chciałbym żeby pracować na rozłożonym hydropaku tak by nie podnosiło przodu ciągnika. Na uwadze mam obciążnika żeliwny o wadze 1400 lub 1200kg. Myślę że 1400kg będzie 100% ok ale może wystarczył by 1200? Wtedy nie było by tak dużego nacisku na przednią oś, tym bardziej że przy pracy z pługiem (1600kg) wystarczył by 1200. Dylemat...
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez adikpl1
      Niedługo do sprzedaży mają trafić nowe dwa modele będące uzupełnieniem oferty ciągników serii 5E. Produkowane prawdopodobnie będą w MONTERREY - Meksyk
       

       
      Silniki: PowerTechM Tier 3 turbodoładowane, pompa wtryskowa rozdzielaczowa
      4045HP058 82 KM 315Nm
      4045HP059 92 KM 353Nm według normy 97/68/EC
      Przekładnia 12/12 PowrReverser™ rewers EH, 4 biegi, 3 zakresy
      WOM niezależny 540/540E
      Hamulce tarczowe mokre sterowane hydraulicznie
       
      Układ hydrauliczny otwarty w położeniu neutralnym, pompa zębata typu tandem, mechaniczny podnośnik, cięgła dolne stałe z wymiennymi kulami
      układ kierowniczy 24,9 l/min
      układ zewnętrzny 62,2 l/min
      udźwig podnośnika 1530 kg przy 610 mm za kulami zaczepowymi
       
      Zbiornik paliwa 126 l
      Masa własna (wysyłkowa) 5083E 3044 kg, 5093E 3234 kg
      Opony standardowe 12.4 X 24 ,16.9 X 30
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.