Skocz do zawartości
Razzor

mtz 82 gasnie

Polecane posty

Razzor    1

witam mam taki problem na pojazdach pod górę traktor gasnie na równym chodzi normalnie ma moc ( pompa główna po regeneracji, zasilająca nowa,filtry i przewody łącznie ze zbiornikami wyczyszczone) co może być tego przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    76

Długo pod górę musisz jechać, żeby zgasł? Czy nawet jak stoi przechylony to gaśnie? Gaśnie nagle czy najpierw przerywa/zapowietrza się?

Trochę nie rozumiem. Pewnie masz jakąś śrubkę czy coś co ci wpada w dołek zaworka w zbiorniku i odcina paliwo.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Razzor    1

podjeżdżam pod górę i po chwili słabnie i gasnie kiedy cofne na luzie na równe odpala bez problemu. tylko jak przód jest w górze na boki jak stoi pochylony nie gasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

himen    8

A może ktoryś przewod od zbiornika lub pomiedzy zbiornikami przypchany, trzeba by przedmuchnąć . Ale skoro czyściłeś , może łapie gdzieś lewe powietrze , trzeba by jeszcze raz to przejrzeć.


Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek55    18

miałem podobny problem w wywalilem ten niby odstojnik paliwa I zastapilem go starym filtrem z bizona chodzi bez problemów i sprawuje sie lepiej, na początek ominąć go i puść wężyk bezpośrednio i bedziesz wiedział na 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daronie    2

mi jak traci siłę to zawsze jest jakiś paproch w oczku co dochodzi przewód do odstojnika ze zbiornika. widać jest jak się podciśnienie wtedy wytwarzA bo przewód przy pompie robi się zpłaszczony, takie ma ssa ie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
    • Przez pafeu
      Witam. W pronarze 82a z 2010 roku podczas orki na biegu polowym 3,4 oraz 5 zaczęło zgrzytać i nie można zmienić biegów na szosowe. Tylny bieg działa ale bez gazu bo inaczej zgrzyta.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.