Skocz do zawartości

Polecane posty


Razzor    1

witam mam taki problem na pojazdach pod górę traktor gasnie na równym chodzi normalnie ma moc ( pompa główna po regeneracji, zasilająca nowa,filtry i przewody łącznie ze zbiornikami wyczyszczone) co może być tego przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LTZ55a    25

Długo pod górę musisz jechać, żeby zgasł? Czy nawet jak stoi przechylony to gaśnie? Gaśnie nagle czy najpierw przerywa/zapowietrza się?

Trochę nie rozumiem. Pewnie masz jakąś śrubkę czy coś co ci wpada w dołek zaworka w zbiorniku i odcina paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Razzor    1

podjeżdżam pod górę i po chwili słabnie i gasnie kiedy cofne na luzie na równe odpala bez problemu. tylko jak przód jest w górze na boki jak stoi pochylony nie gasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


himen    6

A może ktoryś przewod od zbiornika lub pomiedzy zbiornikami przypchany, trzeba by przedmuchnąć . Ale skoro czyściłeś , może łapie gdzieś lewe powietrze , trzeba by jeszcze raz to przejrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomek55    8

miałem podobny problem w wywalilem ten niby odstojnik paliwa I zastapilem go starym filtrem z bizona chodzi bez problemów i sprawuje sie lepiej, na początek ominąć go i puść wężyk bezpośrednio i bedziesz wiedział na 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

daronie    2

mi jak traci siłę to zawsze jest jakiś paproch w oczku co dochodzi przewód do odstojnika ze zbiornika. widać jest jak się podciśnienie wtedy wytwarzA bo przewód przy pompie robi się zpłaszczony, takie ma ssa ie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×