Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Cześć, piszę do was bo mam problem z wspomaganiem. Jak podłączyć przewody żeby zachować działanie blokady? Proszę o nie odsyłanie mnie do innych tematów. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Opublikowano

No a powinien bo było o tym. 

Rozdzielacz blokady jest zasilany olejem który wraca z rozdzielacza układu kierowniczego. Zakładasz orbitrol i powrót oleju z niego puszczasz tak samo przez rozdzielacz blokady.

Opublikowano

@serweryn20

Tyle też wiem ale tam idą 2 rurki z rozdzielacza i czy jak połączę jakimś trójnikiem to będzie się rozłączała przy skręcie?

A i czy coś trzeba przerabiać w środku oprócz włożenia tego wałka ?

Opublikowano

post-13540-0-55776200-1494739543_thumb.jpgMasz schemat podłączenia orbitrola montowanego na kolumnie.

Żeby automat działał demontując oryginalny siłownik i zaślepiając po nim otwór musisz kupić odpowiednią krzywkę w miejsce starego wycinka  koła zębatego. Polecam to rozwiązanie.

https://sklep.mizar.com.pl/krzywka-blokady-mtz-p-25033.html

Lub zostawić stary siłownik a tylko na wyciąć zęby. A i to nie wszystko bo musisz zostawić układ dwóch drążków co jest kompletnie do bani. 

Przy jednym drążku poprzecznym nie ma co ruszać wąsem od kolumny chyba że go jakoś połączysz.

Osobiście ten automat bym olał.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v