Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czy jest w stanie mi ktos powiedzieć jak dobrac uszczelke pod głowice? Czytalem o sposobie położenia na tloku miekiego drutu o obrucenia walem i wtedy sie odcisnie odległośc tloka od glowicy. Jaki drut najlepiej uzyc? Czy jak zaloze glowice bez zadnej uszczelki to nie bedzie kolizji tloka z glowica? Z jaka sila dokrecac glowice przy takim.mierzeniu? Dziękuję za odpowiedź

Opublikowano (edytowane)

Tylko ze sa rozne grubości i trzeba zmierzyc jaka trzeba dokładnie zaczynaja sie chyba od 1mm koncza chyba na 1.8 zle dobranie moze miec wplyw na prace silnika jak i moc, na każdy cylinder jest osobna

Edytowane przez repek92
Opublikowano

Dlatego najszybciej chyba na forum bo tak to ciezko będzie zeby ktos podpowirdzial. Teoretycznie wiem tylko chcialbym zeby ktos potwierdzil czy dobrze rozumiem ten sposob

Opublikowano

Nie wiem jak w DF ale w silnikach samochodowych mierzy sie wystawanie tłoka ponad plaszczyzne bloku i na podstawie wyniku dobiera sie z katalogu grubość uszczelki. Moze taka sama zasada doboru uszczelki? Lub w samochodowych spotyka sie cechy uszczelki (naciecia, wcięcia, otworki) i ich ilość określa grubość uszczelki.

Opublikowano

Silnik bez turbo
Właśnie tu nie mierzy sie ile tlok wystaje. Musze zmierzy ta metoda co napisałem tylko potrzebuje odpowiedź osoby która takie cos robi zeby potwierdzić

Opublikowano

Skoro napisałeś na PW to znalazłeś.
Uszczelki podkłada się zarówno pod cylinder jak i pod głowicę. Są w różnych grubościach. A pod cylinder można włożyć dowolną ilość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez okejas
      Mam pytanie odnośnie ceny części zamiennych i naprawy skrzyni biegów tak jak w temacie w fendzie 309,mianowicie chodzi o to,ze wyskakują biegi(2 oraz półbiegi),a 3 podczas szybkiej zmiany zgrzyta....ile mógłby wynieś całkowity koszt naprawy??????
    • Przez szympek
      Witam mam problem mianowicie w ciągniku po dodaniu gazu i jego odpuszczeniu chwilę po tym jak chodzi na wolnych obrotach puści dymka niebieskiego i czuć olej, z miarki centymetr ubyło pracował 6 godzin przy kombajnie na wysoki obrotach po dodaniu gazu nie dymi ani nic tylko chwilę po na wolnych puści raz czy dwa
    • Przez adam8211
      Witam wszystkich.
      Problem dotyczy Fendta 312lsa z 1991 roku. Skończyło się sprzęgło, tarcza zupełnie się rozpadła. 
      Ciągnik już po wymianie docisku z tarczą LUK, podstawą tarczy oraz wałka tego co wchodzi do turbosprzęgła. Wszystkie łozyska w sprzęgle suchym i turbomatiku włożone nowe. Zmieniony olej w turbosprzęgle. Nowa pompka sprzęgłowa i wysprzęglik.
      Problemem są ciężko wchodzące biegi. Tak jakby nie wysprzęglał do końca. Wysokie biegi jakoś wchodzą ale czym niższe tym gorzej. Gdzie szukać problemu ?
    • Przez kBieszczad
      WITAM
      Pilnie potrzebuje instrukcji obsługi lub ksiązki pojazdu dla traktora Fendt 311 lsa r 91.
      Gdzie można kupić lub czy ktoś ewentualnie wie gdzie można ściągnąć w wersji elektronicznej.
    • Przez PolExit
      Panwie, 
      zakupiłem w ostatnim czasie Fendt 306 LS Turbomatik, proszę o podpowiedź w sprawie biegów i półbiegów bo mam ich mieć teoretycznie 21 + wsteczne a w praktyce wychodzi że mam ich mniej lub coś nie działa prawidłowo.
      Pytanie podstawowe, bo czytam i trafiam na sprzeczne informacje. Czy po włożeniu np. pierwszego biegu i ustawieniu dźwigni półbiegów na "0" ciągnik powinien ruszyć czy nie? 
      Bo według książki do Fenda którą posiadam powinien ruszyć, a stoi w miejscu. Biegi działają tylko po ustawieniu dźwigni półbiegów na "S" lub "L", czyli tak jak by ruszał tylko na półbiegach. 
      W książce na dźwigni od półbiegów ma dodatkowy przycisk którego ja nie posiadam. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v