repek92

Uszczelka pod glowica Deutz F4L913

Polecane posty

repek92    0

Witam czy jest w stanie mi ktos powiedzieć jak dobrac uszczelke pod głowice? Czytalem o sposobie położenia na tloku miekiego drutu o obrucenia walem i wtedy sie odcisnie odległośc tloka od glowicy. Jaki drut najlepiej uzyc? Czy jak zaloze glowice bez zadnej uszczelki to nie bedzie kolizji tloka z glowica? Z jaka sila dokrecac glowice przy takim.mierzeniu? Dziękuję za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    924

co ty kombinujesz w dobrym sklepie a napewno u dealera DF zamówisz uszczelkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0
Napisano (edytowany)

Tylko ze sa rozne grubości i trzeba zmierzyc jaka trzeba dokładnie zaczynaja sie chyba od 1mm koncza chyba na 1.8 zle dobranie moze miec wplyw na prace silnika jak i moc, na każdy cylinder jest osobna

Edytowano przez repek92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    924

to zmienia postać rzeczy jeśli jest kilka rodzajów .myślę że najlepiej porozmawiać z kimś kto dlubie nacodzien przy silnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Dlatego najszybciej chyba na forum bo tak to ciezko będzie zeby ktos podpowirdzial. Teoretycznie wiem tylko chcialbym zeby ktos potwierdzil czy dobrze rozumiem ten sposob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    924

Wszystko zależy ile tłok podchodzi do góry osadzenie zaworów w głowicy czy silnik turbo bo jeśli tak to mogą być grubsze uszczelki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mko09ijn    0

Nie wiem jak w DF ale w silnikach samochodowych mierzy sie wystawanie tłoka ponad plaszczyzne bloku i na podstawie wyniku dobiera sie z katalogu grubość uszczelki. Moze taka sama zasada doboru uszczelki? Lub w samochodowych spotyka sie cechy uszczelki (naciecia, wcięcia, otworki) i ich ilość określa grubość uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Silnik bez turbo
Właśnie tu nie mierzy sie ile tlok wystaje. Musze zmierzy ta metoda co napisałem tylko potrzebuje odpowiedź osoby która takie cos robi zeby potwierdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    1513

A co ma się wystawanie tłoka? Jak głowica została zebrana już Ci się zmieni wymiar.... Tu masz cylindry pod które też dajesz podkładki. Napisz do @Laval 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

Skoro napisałeś na PW to znalazłeś.
Uszczelki podkłada się zarówno pod cylinder jak i pod głowicę. Są w różnych grubościach. A pod cylinder można włożyć dowolną ilość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michauser4321
      Witam, po uruchomieniu wentylatora od nagrzewnicy po chwili czuć ze coś się pali. Próbowałem się dostać od strony kabiny lecz tutaj nie ma dostępu do wentylatora. Czy demontaż tego wentylatora odbywa się jakoś od zewnatrz? ktoś coś takiego robił? może jakieś wskazówki?
    • Przez Lorak54213
      Do czego służy dźwignia z prawej strony przy kierownicy


    • Przez Daniel12
      Witam posiadam ciągnik fendt 309 lsa z 85 roku mam problem z chamulcami mianowicie gdy naciskam pedal chamulca to lekko podskakują tylne łapy od podnosnika a gdy mam cos zaczepione na tylnim tuzie i jest nie do koca podniesione to gdy nacisne chamulec to odrazu podnosnik podskakuje do samej gory .
      Orientuje sie ktos moze co to moze byc?
    • Przez sebix14
      Witam mam problem mianowicie jak wyciągnąc te widełki od tego sprzęgła nie moge ruszyć tej śruby zaznaczonej na zdj prosze o pomoc.


    • Przez fenhur
      Witam mam pytanie czy wie kto jak przeprowadzić kalibrację rewersu i lms w fendzie farmer 310 mam go kilka lat i nie przełącza już tak płynnie jak kiedyś 
      jeśli ktoś wie niech się podzieli wiadomościami 
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj