Skocz do zawartości
repek92

Uszczelka pod glowica Deutz F4L913

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
repek92    0

Witam czy jest w stanie mi ktos powiedzieć jak dobrac uszczelke pod głowice? Czytalem o sposobie położenia na tloku miekiego drutu o obrucenia walem i wtedy sie odcisnie odległośc tloka od glowicy. Jaki drut najlepiej uzyc? Czy jak zaloze glowice bez zadnej uszczelki to nie bedzie kolizji tloka z glowica? Z jaka sila dokrecac glowice przy takim.mierzeniu? Dziękuję za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    710

co ty kombinujesz w dobrym sklepie a napewno u dealera DF zamówisz uszczelkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0
Napisano (edytowany)

Tylko ze sa rozne grubości i trzeba zmierzyc jaka trzeba dokładnie zaczynaja sie chyba od 1mm koncza chyba na 1.8 zle dobranie moze miec wplyw na prace silnika jak i moc, na każdy cylinder jest osobna

Edytowano przez repek92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    710

to zmienia postać rzeczy jeśli jest kilka rodzajów .myślę że najlepiej porozmawiać z kimś kto dlubie nacodzien przy silnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Dlatego najszybciej chyba na forum bo tak to ciezko będzie zeby ktos podpowirdzial. Teoretycznie wiem tylko chcialbym zeby ktos potwierdzil czy dobrze rozumiem ten sposob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    710

Wszystko zależy ile tłok podchodzi do góry osadzenie zaworów w głowicy czy silnik turbo bo jeśli tak to mogą być grubsze uszczelki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mko09ijn    0

Nie wiem jak w DF ale w silnikach samochodowych mierzy sie wystawanie tłoka ponad plaszczyzne bloku i na podstawie wyniku dobiera sie z katalogu grubość uszczelki. Moze taka sama zasada doboru uszczelki? Lub w samochodowych spotyka sie cechy uszczelki (naciecia, wcięcia, otworki) i ich ilość określa grubość uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Silnik bez turbo
Właśnie tu nie mierzy sie ile tlok wystaje. Musze zmierzy ta metoda co napisałem tylko potrzebuje odpowiedź osoby która takie cos robi zeby potwierdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

A co ma się wystawanie tłoka? Jak głowica została zebrana już Ci się zmieni wymiar.... Tu masz cylindry pod które też dajesz podkładki. Napisz do @Laval 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

Skoro napisałeś na PW to znalazłeś.
Uszczelki podkłada się zarówno pod cylinder jak i pod głowicę. Są w różnych grubościach. A pod cylinder można włożyć dowolną ilość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Lee001
      Witam, ostatnio w moim Fendzie pojawił się poważny problem z hamulcami, otóż blokują się tzn na lewym tylnym kole, dziś jak jechałem z rozrzutnikiem to zaczął się wydobywać intensywny zapach przytartych klocków, dzieje się tak jakby cały czas utrzymywało się ciśnienie w układzie i hamowało jedno koło. Czy jest to wina tego, że zmniejszyłem ostatnio luz na pedale hamulca?
    • Przez kamil_z88
      Panowie mam problem. Ciągnik się mocno grzeje wymieniona pompa wodna, termostat oraz pompa oleju. Chociaż ciągnik jest bardzo gorący to woda w chłodnicy jest zimna. Czy jest jakaś procedura odpowietrzania Fendów ? 
      Ciągnik miał mierzone ciśnienie oleju. Na zimnym ma ponad 4 a na gorącym 1.
      Jak się rozgrzeje mocno to zapala się kontrolka od ciśnienia oleju. ( czujnik został wymieniony).
       
      Pomocy !!
    • Przez Shazam
      Witam,
      Możliwe że mój wątek został zawarty już w jakimś z innych tematów, aczkolwiek nie moge go odszukac, lub też wymienione wskazówki są mi niezbyt pomocne. Prosze wiec o pomoc, jeśli ktoś ma chociaż chwilę na to.
      Jakiś czas temu z pomoca majego znajomego mechanika kupiłem fendt'a farmera 311 turbomatika, dokładnie to model z '98 roku. Zagłembiając się w jego obsługe, zauważyłem że zaczeły wyswietlać pewne błedy. Wyszukując informacji na ten temat natchnełem sie na różnego typu odpowiedzi i podpowiedzi na temat tego iż takowe errosy można usuwać, niestety wszystkie wskazówki udzieleone w innych tematach nie były pomocne. Chcąc uzuskać pomoc na ten temat, zwracam się do was forumowicze. W sprawach elektroniki i elektryki nie jestem zupełnym laikiem, poniewaz ukończyłem szkołę o tej specyfikacji, lecz bez schematów, to dość trudno wszystko sprawdzić samemu, wiec też może jesli ktoś posiada jakiegoś typu opisy błedów do tych maszyn, to bardzo proszę o takie pomoce, wiele mi to pomoże w szukaniu za pomocą aparatury pomiarowej, danych czujników i podzespołów. Jeśli chodzi o usuniecie tych błędów, to nie moge tego rozgryźć.
      Pozdrawiam.
    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.