Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Koledzy,

 

mam pytanko dotyczące sterowania nawiewami/klimatyzacją:

 

c59bb2bda351.png

 

w moim Aresie włączam:

 

1 - mam klimatyzację, chodzą tylko wentylatory tył, mogę regulować obroty, ustawiając pokrętło obrotów na 0 wyłączają się wentylatory

2 - mam nawiew zwykły, chodzą tylko wentylatory tył, mogę regulować obroty, ustawiając pokrętło obrotów na 0 wyłączają się wentylatory

3 - mam nawiew zwykły (chyba?), chodzi tylko wentylator z przodu, nie mogę regulować obrotów, nawet ustawiając pokrętło prędkości obrotów na 0 ciągle dmucha...

 

czy tak u Was też to działa czy mam coś zepsute?

Edytowane przez zasimex
Opublikowano

Pokrętło drugie od góry służy do wyboru nawiewu, i tak (jak słusznie zauważyłeś) gwiazdka to aktywna klima, środkowa pozycja, to nawiew zimnego (atmosferycznego )powietrza bez udziału klimy. W obu przypadkach pokrętło drugie od dołu powinno być ustawione na niebieskim polu.

Pozycja trzecia to nawiew gorącego powietrza (pokrętło ustawione na czerwone) i wtedy działa wentylator dolny. Powinien dać się tak samo sterować i wyłączać jak te górne. Jeżeli tak nie jest to znaczy że coś ktoś przerobił.

Opublikowano

Cześć. Odświeżę temat, może mi ktoś pomoże

A więc gdy drugie pokrętło od góry mam przekręcone na sam dół to powietrze leci na nogi/szybe, gdy przełącze na klimatyzacje(gwiazdka) czy środek to tylko charakterystyczne piknięcie, nic sie nie dzieje i po chwili spala się bezpiecznik od nawiewów z tyłu( te nawiewy mają osobny wentylator? Rozumeiem że to nawiewy od klimy?)

Opublikowano

Z tyłu są dwa wentylatory, lewy/prawy. Jak przepala się bezpiecznik to pewnie któryś szwankuje. Odkręć pokrywę z tyłu (dolną) to będziesz miał dostęp do wentylatorów, potem rozepnij wtyczkę raz na jednym ,potem drugim i zobaczysz czy przestanie przepalać bezpiecznik.

Opublikowano

Koledzy nawiasem górnych nawiewow szukajcie na autoszrotach nawiewu od reno clio z lat 90tych i przematujcie sam silnik potrzebna tylko lutownica. Jest idetyczny a zaplacicie ok 50 zł.

Opublikowano (edytowane)

Witam a do czego służy te pokrętło na samej górze ? czyli jakie parametry wentylacji obsługuje 

 Skoro pokrętło 2 od góry przy położeniu gwiazdka załącza klimę

Dodam ze w moim przypadku pod tym pokrętłem 1 górnym nie ma nic jest same pokrętło i miejsc na 2 wkręty jaka by miało być coś przykręcona a w instalacji leży jakaś kostka która ma zrobione zworkę. I podejrzewam ze jest wpinana do tego elementu co u mnie brakuje a jest sterowane tym pokrętłem . Ma ktoś może fotkę tego elementu  to  może było to wstanie czymś zastąpić.pozdrawiam

panel deski.jpg

Edytowane przez JacoVR6
Opublikowano
Dnia 7.01.2018 o 23:39, JacoVR6 napisał:

Witam a do czego służy te pokrętło na samej górze ? czyli jakie parametry wentylacji obsługuje 

 Skoro pokrętło 2 od góry przy położeniu gwiazdka załącza klimę

Dodam ze w moim przypadku pod tym pokrętłem 1 górnym nie ma nic jest same pokrętło i miejsc na 2 wkręty jaka by miało być coś przykręcona a w instalacji leży jakaś kostka która ma zrobione zworkę. I podejrzewam ze jest wpinana do tego elementu co u mnie brakuje a jest sterowane tym pokrętłem . Ma ktoś może fotkę tego elementu  to  może było to wstanie czymś zastąpić.pozdrawiam

To pokrętło służy do ustawienia temperatury klimatyzacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v