Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

210 Nm bo tyle mam klucz ale przeciągam mocniej i tą wartość rozkładam na 5 razy średnio co 40 i po jakimś czasie jak gość się zgłosi na ustawianie zaworów jeszcze sprawdzam ale dziwne że uszczelkę masz dobrą a pytasz się na ile głowicę dociągam a kolejność dociągania od środka na boki zachowujesz.No jak by głowica była za luźno to na uszczelce cały pasek od komory by był zawalony nagarem.

Opublikowano

Miałem taki sam przypadek. Wymieniłem tuleje (tuleje z krotoszyna tłoki z gorzyc pierścienie prima-łódź). Głowica po regeneracji to znaczy sprawdzona szczelność planowanie nowe gniazda prowadnice zawory sprężyny. Pompa wtryskowa też po regeneracji z gwarancją. Głowica pompa były robione przez RSY Iława i tam też kupiłem te komplety naprawcze. Koszt tego remontu to około 1200 zł bez zobocizny bo sam robiłem. Mogę jeszcz podpowiedzieć żebyś sprawdził zapłon. Jak byś chciał zmieniać silnik od widlaka jak tam ktoś pisał to się dowiedz się bo tam są chyba inni tłoki i tuleje. Pozdrawiam

Opublikowano

nie nic sie nie poprawiło kopci i słaby bede chyba zmieniał silnik w zimie

Ogólnie M-ki to bardzo słabe traktory , niedawno jeżdziłem sąsiada to pod górkę pustym 5 mi brakowało.

Już nie jeden się przekonał że to nieudane traktory i jak szybko kupił tak szybko sprzedawał i kupował zwykłą C-330.

Opublikowano

Może to też zależy od egzemplarza bo mój kumpel ma rocznik '89 i nie narzeka a ciągnik właśnie ma co robić, no ale za to wuja składana z części z końca produkcji to już totalna porażka skrzynia kleszczy się i na dniach coś z silnikiem się stało że puka mu gdzieś "z przodu na dole" nie mówiąc o grającym moście i zwolnicach

Opublikowano

powiem tak wziąłem stara pompę i rozebrałem dosłownie w mak i co nowe łożyska uszczelniacz uszczelki i przede wszystkim nowe sekcje WZM wszystko idealnie wymyte żeby było błysk i czyste sam złożyłem zawiozłem do pompiarza i przy mnie ją tylko dosłownie trochę doregulował założyłem i powiem tak kopci tak samo jak przedtem wiec tu leży wina gdzieś indziej ale moc jest tera czym grzebnąć tez jest i ładnie chodzi

Opublikowano

Witam mam problem taki że silnik po remoncie i wtryski również i ciapek nie chce odpalać jedynie jak ognia podłoże ale tez kreci z 2minuty co może być przyczyną zapłon może być coś nie tak ?

Opublikowano

Mam C-330 od nowości j powiem szczerze jeśli temperatura spada poniżej -5 i ciągnik kilka dni jest nie odpalany to zawsze ciężko paliła jak koledzy wyżej już pisali ten ciągnik ma to w naturze. Jeśli chcecie by paliła w takie mrozy jak były na raz to rada jest taka grzałka w oleju grzałka w płynie zamiast jednej świecy żarowej montujemy świecę płomieniową albo dajemy kopciucha i dobry zimowy ON w zbiorniku. Wtedy maszyna pali na dotyk innej rady tu nie ma.

Opublikowano

Odkrycia tu nie ma aby c-330 zapalił musi mieć właściwą kompresje odpowiednie rozpylenie paliwa ,szybki obrót wałem korbowym no i sprawne świece żarowe. Moja 30 ma 3500 mth po remoncie to jest ok. 11lat i narazie pali bez większych problemów pomimo leciwych już akumulatorów,na mrozy warto tez stosować wielosezonowy olej i pamiętać o filtrach paliwa...pozdrawiam i zyczę skutecznych odpaleń...

Opublikowano

To że kopci na biało to dobrze znaczy ocfzywiście przy 0 i poniżej. Mało tego 330 bez podgrzewacza poniżej 0 C nie zapalisz ani szybko ani łatwo

Chyba u Ciebie.

W sobote paliłem ciapka przy -11 i 30 sekund hrzania świecami i odpalił od strzała.

Co prawda ciężko wchodził na obroty bo go olej trzymał ale od strzała odpalił.

 

Biały dym przy paleniu to objawy

-słabe ciśnienie w cylindrach, czyli zuzyty zestaw naprawczy lub zawory już nie trzymają.

-pompa paliwowa żle ustawiona lub niejednakowe dawki na sekcjach.

-wadliwe działanie wtryskiwaczy

-żle ustawiony zapłon.

 

Tyle w temacie.

Opublikowano

Jeszcze nie wszystko ;)

Możesz mieć wszystko z silnikiem sprawne, a rozrusznik będzie słabo obracał wałem bo słabe aku lub instalacja kuleje (musisz mieć powyżej 100 obr/min) i wtedy nie zapalisz i będzie walił białym dymem czyli normalny objaw. I przy sprawnym silniku w niskich temperaturach biały dym to jest normalny objaw, gorzej jak by w ogóle go nie było :P

Opublikowano

Witam, mam problem z moją c-330. Mianowicie chodzi o to,że jest ona słaba z tłumika leci czarny dym, a filtr powietrza zamiast zasysać to wydmuch*je powietrze. Co może być przyczyną?

Opublikowano

Najlepiej zacznij od wyregulowania zaworów bo skoro ci dmucha przez filter to znaczy że zawór ssący się nie zamyka podczas sprężania i przez to nie ma kompresji i dlatego jest słaby.

Opublikowano

Panowie. Jest problem... Nowy cylinder,tlok,pierscienie,panewki i sk**wysyn daje bialy dym troche nie rowno chodzi i nie wchodzi za bardzo na obroty... Pompa i wtryski pol roku wstecz byla u regeneracji. Pomozecie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v