Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Poluzujesz trzy śruby i pokręcisz osią pompy trochę w prawo wtedy powinien lepiej odpalać

A co do tego opóźniony czy przyspieszony to każdy to nazywa po swojemu.

Bynajmniej ja to tak rozumiem tak jeżeli ustawiasz zapłon na kołek i kołek wpada w otwór a w kapilarze nic się nie dzieje to masz za późny zapłon (aby przyspieszyć czyli aby paliwo wcześniej drgnęło kręcisz osią pompy w prawo) A jeżeli kręcisz i paliwo drgnie wcześniej niż wpadnie kołek to masz za wczesny (czyli kręcisz osią pompy w lewo aby później drgnęło)

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

Roki212 chyba się pomyliłęś (Poluzujesz trzy śruby i pokręcisz osią pompy trochę w prawo wtedy powinien lepiej odpalać). Wtedy jeszcze przyśpieszasz.w lewo opóźniasz

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

U mnie bynajmniej jest tak że lepiej odpala jak osią pompy kręcę bardziej w prawo (przyśpieszam) wtedy szybciej łapie, ale i co za tym idzie twardo pracuje przy raptownym dodawaniu gazu. Jeżeli pokręcę osią w lewo (opóźnię) wtedy trzeba dłużej go pokręcić jak jest zimny, aby załapał a jak załapie pracuje przez jakaś minutę nie równo następnie się normuje. Niedawno zakładałem nową pompę w swoim to się tym bawiłem z tym.

Opublikowano

Chciałbym się zapytać od czego masz założony czujnik temperatury wody, bo to chyba elektryczny jest, czyżby od c-385 i czy musiałeś coś przerabiać.

Opublikowano

max696 tak czujnik jest od c-385 nic nie trzeba przerabiać tylko wykręcić stary wraz z tą redukcją i wkrecic ten polecam duzo bardziej dokładny lepszy odczyt i mniej awaryjny bo mi jakoś te orginały nawalay :)

 

a wracając do silnika to czy zimny czy ciepły dymi jednakowo podpiełem go dziś pod pustą d-47 ....................poraszka 6 biegu nie dało sie wrzucic brak mu totalnie mocy a z rury czarno !!!!!!nagrałem kawałek filmu jak jedzie na pusto sam ciagnik gaz w podłoge i ledwo to jedzie zobaczycie sami <_<

Opublikowano

Hmm wkręca się na obroty na postoju bardzo ładnie, a czemu nie ma mocy....

On wygląda jak by sam bez niczego miał bardzo ciężko temu dymi. Najczęściej takim objawom czarny dym brak siły to winne wtryski i pompa a tu nie mam pojęcia już. A sprawdzałeś może czy nic go nie blokuje w moście czy na hamulcach, bo pusto nim tak jedziesz jak byś coś z tyłu cięższego ciągnął jak dla mnie

Opublikowano

A pompka zasilająca sprawna, może mu paliwa brakuje jak jest nieszczelny zawór w pompie zasilającej. Bo do dymienia to najczęściej niewłaściwa dawka paliwa, małe ciśnienie wtrysku lub zły początek wtrysku, uszkodzona sprężyna wtryskiwacza.

Opublikowano

Jeszcze zapytam co z tym zaworkiem z kulką na przelewie pompy jest sprawny bo utrzymuje on ciśnienie 1 at między pompą wtryskową, a zasilającą

Jak pracuje na wolnych obrotach to słychać u ciebie skrzypiące wtryskiwacze bo u mnie tak

Opublikowano

powiem tak kolego próbowałem ich juz chyba z 5 i są dobre a bez niego mój ciapek chodzi tak samo jak z nim nie ma w niczym różnicy

 

ale jak silnik chodzi na wolnych to i tak wtrysku nie słychać

Opublikowano

Kolego 190 atm to sekcja do wywalenia, minimalna wartość dla sekcji to 1,5 krotna wartość ciśnienia otwarcia wtryskiwacza czyli około 202 atm to minimum, a sprawna sekcja daje nawet 300 atm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v