Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

@Roki212 na tace a co mu to da. ;[ nas jak ksiądz chodzi i po tatce zbiera to mówi ,,Zapłać",,Zapłać",,Zapłać" :DDziwny przypadek.Jak głowica na zaworach trzyma to już jaja. :) Może pomiędzy garami na uszczelce bije. :unsure:Jak zmieni głowice i będzie to samo to tylko do żyda bo już nic nie pomoże. :(

 

@Baartus jak masz od kogo to pożycz wtryskiwacze i załóż do siebie.Może przegrzało sprężyny na wtryskiwaczach i miękną na rozgrzaniu.Od znajomego od innego ciągnika stracisz tylko na podkładki.ale wykluczy podejrzenia.

Opublikowano

Panowie pytanie ja mam ze zwykłej głowicy zrobioną na M ale może oryginalna głowica do M się znacznie w jakiś sposób rożni ???? nic nie wiecie na ten temat????bo może tu go boli <_<

Opublikowano

Tylko zaworami.M ma zawory zatopione w głowicy a zwykła na zewnątrz.Robiłem na jesieni też czkawkę i zakładałem zwykłe zestawy a głowice od M i klawiaturę od zwykłej tylko dźwignie zaworowe musiałem pod szlifować bo brakowało na regulację luzu na zaworach i silniczek dyga.

Opublikowano (edytowane)

Jak ogień to za późny wtrysk albo zawory nie trzymają.Ale jak zawory to nie ma kompresji.Przyśpiesz wtrysk paliwa.Jak ustawiasz na pierwszej dziurze na kole a może na drugiej.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

Odkręć pierwszą rurkę na pompie.Jak masz kapilarę to załóż.Gaz do oporu obróć parę razy rozrusznikiem żeby w kapilarze ropy przybyło potem włóż kołek w otwór i przekręcaj wałem przyciskając kolek aż załapie na pierwszy otwór tylko kręć w dobrą stronę.Sprawdź na klawiaturze czy jest na pierwszym gaże.popuść śruby na rozrządzie od pompy i przesuwaj aż w rurce ropa drgnie.Wtedy ciut cofnij i dokręć śruby.Ja tak ustawiam i jest dobrze.

Opublikowano

panowie ustawianie zapłonu mam opanowane do perfekcji takze plamy nie dałem ale zapłon jest idealnie na 30* i strasznie charata :) już pracuje nad filmikiem zawsze ustawiam na pierwszy otworek i mam specjalną kapilare

Opublikowano

 

zapłon jest bardzo wyprzedzony moim zdaniem dziś było -15 i troche cięzko zapalił i jak załapał to nie chciał wejść na obroty wczęsniej tego nie bło zajeło mu to jakić 20s

Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie nic z tym nie rób pójdzie w pole powinno się unormować

Co do zapłonu to nie jest wyprzedzony bo pracuje normalnie, jak wyprzedzisz za bardzo będzie stukał przy dodawaniu gazu.

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

ok ale nic nią nie zrobie w polu bo to nie ma siły samo jechać <_<

 

ok ale nic nią nie zrobie w polu bo to nie ma siły samo jechać <_<

 

no to coś nie gra bo jak troche opóznie od tego jak jest teraz to lzej pali

Opublikowano (edytowane)

Hmm na filmie pracuje bardzo ładnie, lekkie dymienie może być spowodowane że właśnie jest silnik niedogrzany i temu że stoi i na wolnych obrotach pyka. Wolniejsze wchodzenie w obroty mówiłeś pompa nowa więc powinno się unormować, teraz olej gęsty w pompie itp

A co do siły to sam już nie wiem jak byś nagrał film w czasie jazdy jak przyśpiesza jak się rozpędzasz dodajesz gazu itp

Edytowane przez Roki212
Opublikowano (edytowane)

No na pewno jest za wczesny.Ale ty pisałeś że kopci jak dotkniesz gazu a tu nic takiego drastycznego nie ma.Sprawdź jeszcze kont wtrysku ale śmiało o 3 mm możesz beż kapilary cofnąć i mniej będzie kopcić.Sprawdź Jeszcze tłumik a co do odpalania to normalna sprawa że na wczesnym ciężko odpala i kopci jak ciucha.

Edytowane przez balcerek1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v