Skocz do zawartości

Polecane posty

Przemek3211    0

Witam aktualnie robię sam tura do zetora 8045. Mam pytanie jak podłączyć rozdzielacz od tura do ciągnika gdzie najlepiej żeby to wszystko dobrze chodziło. Prosiłbym kogoś kto ma założonego tura w tym traktorze o jakieś podpowiedzi-zdjęcia gdzie co i jak ma być podłączone. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    22
(edytowany)

Załóż sobie rozdzielacz gdzieś na ramie od tura (jeśli myślisz o joysticku) a jesli na dźwigniach to do kabiny. Najlepiej jest pociągnąć przewodem bezpośrednio od pompy czyli wpiąć się miedzy pompe a hydraulike ciągnika dzieki czemu nic ci nie dławi wydajności pompy  i dalej przez tulej ciśnieniową zpowrotem do rozdzielacza ciągnika( tam przy podnośniku gdzie było do tej pory ) no i oczywiscie powrót do skrzyni :)

 

post-19403-0-12265100-1493413597.jpg

 

 

Tak troszeczke podobnie 

Edytowano przez zetor6045

Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Przemek3211    0

Jeazcze jedno pytanie gdzie jest ten przewód główny od pompy pod który mam sie wpiac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajduje się z lewej strony za schodkami kabiny,w skrzyni pośredniej. Wąż hydrauliczny od pompy podłączasz pod zasilanie na rozdzielaczu od tura a powrót oleju z rozdzielacza wpinasz w przewód który fabrycznie wychodził z pompy na podnośnik. Masz wtedy wolne z tylu gniazda hydr.i nie musisz blokować rozdzielacza ciągnika by dawał ciśnienie na rozdzielacz tura. Zetor6045 Ci to dobrze wytłumaczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    22
(edytowany)

Znajduje się z lewej strony za schodkami kabiny,w skrzyni pośredniej. Wąż hydrauliczny od pompy podłączasz pod zasilanie na rozdzielaczu od tura a powrót oleju z rozdzielacza wpinasz w przewód który fabrycznie wychodził z pompy na podnośnik. Masz wtedy wolne z tylu gniazda hydr.i nie musisz blokować rozdzielacza ciągnika by dawał ciśnienie na rozdzielacz tura. Zetor6045 Ci to dobrze wytłumaczył.

Nie do końca mnie zrozumiałeś :) Powrotu nie możesz podłączyć pod te rurkę co wcześniej szła od pompy, ponieważ w rozdzielaczu który kolega zamontuje do tura na powrocie może być 20 bar w porywach do 50, powrót musi pociągnąć bezpośrednio pod któryś korek do skrzyni, a do tej rurki co była przy pompie musi podłączyć te wyjscie rozdzielacza gdzie bedzie wkręcona tulej ciśnieniowa czyli łącznie pod ten rozdzielacz od tura bedą szły 3 przewody, oczywiście możesz pod powrót podłączyć ale jak bedziesz coś ciężkiego podnosił podnośnikiem lub układem zewnetrzynym to z tego rozdzielacza od tur poprostu bedzie sie lał olej ze wszystkich stron :)

http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1365274742/prawidlowe-podlaczenie-rozdzielacza_6176_44_116979.jpg trzeba zrobić tak jak powyżej (p to ciśnienie N to tulej ciśnieniowa a T to zbiornik )

https://www.sklepdlarolnika.pl/userdata/gfx/bb0cde5d61c21980d43271160c9ff874.jpg tak wygląda ta tulej oczywiście musisz sobie spisać nazwe i symbol rozdzielacza bo są różne rodzaje 

post-19403-0-79439400-1494534351_thumb.jpg

Edytowano przez zetor6045

Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adam8056
      Witam, mam prośbę czy mógł by ktoś wstawić zdjęcie tabliczki znamionowej z tego modelu? Chodzi o tą tabliczkę nad hamulcem w kabinie, czy na tej tabliczce powinien być pełny numer nadwozia z dowodu rejestracyjnego ?
    • Przez 1994kuba1994
      Witam. Szukam ciągnika od 80 km w górę do maks  50 tyś i mam okazję na zetor 9540 za 42000 tyś ale do tej pory szukałem case i renault. Ale zetor młodszy, komfort też jest a najważniejsze części dużo tańsze. Ma być głównym koniem narazie na 30 h. Ogólnie to mało tych zetorow jest i to dlatego że dobre czy że były złe i nie produkowali  ich więcej? 
    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.