Skocz do zawartości
News
belarus9204

Renault 7514 problem z hydrauliką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
belarus9204    0

Witam mam problem z podnośnikiem w mojej renówce pewnego dnia wyjechałem z garażu zapinam maszynę a tu podnosi ale bardzo powolutku jakiś czas dało się tym robić ale ile można ostatnio wgl nie chciał się podnieść a jak podniósł to zaciol się na samej górze i nie chce opasc. Ciągnik jest z turem i w nim wszystko chodzi elegancko czy coś stało się z rozdzielaczem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Tak rozdzielacz się zaciął w pozycji góra i nie puści Typowe w renówkach, też to miałem, spuść olej przez przewód od silownika zewnętrznego to bedziesz miał  opuszczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

A jak nie ma silownika zewnętrznego to jak sobie poradzić w takiej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    38

Nie wiem, Ja miałem dwa zewnętrzne to miałem łatwo a jak nie ma to może pomoc fachowców od hydrauliki siłowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus9204    0

Jak zgasi się ciągnik to samo opadnie po jakimś czasie tylko po ponownym odpaleniu znowu dobija go do góry i co teraz ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

Muszę wyjąć siłownik wspomagania układu kierowniczego (łożysko się rozlecialo) i w zwizku z tym mam pytanie:
Dużo oleju mi wyleci?
A w razie potrzeby jak zabezpieczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    14

Skąd Ci wyleci ??Z tego siłownika czy węża??Może z pół szklanki....rozbieraj ,nie bój się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

Łożysko, a właściwie całą główkę siłownika wymieniłem. Ale teraz chcę wymienić oba filtry oleju, ten główny nie ma problemu ale ten na przewodzie, nie chcę spuszczać oleju. 

Macie jakiś sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Popuścić opaski na przewodach, przygotować nowy filtr i szybkim ruchem wyciągnąć stary i szybko założyć nowy. Ucieknie max 0.5L oleju o ile to szybko zrobisz bo jak się zaczniesz bawić to możesz wszystek olej spuścić :P. Tak dla bezpieczeństwa podłóż jakąś dużą miskę jak byś nie zrobił tego w miarę szybko i sprawnie. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez Macias1221
      Witam  mam problem zniknęły mi światła w aresie 616RZ z 2002r. trik jest taki ze czasem się pojawią na chwile. Myślałem że jest to wina włącznika mocno się na grzewał gdy światła były włączone, wiec go wymieniłem ale problem  nie zniknął. Sprawdziłem  też bezpieczniki i wszystkie są w porządku,  przekaźniki tez nie wyglądają na wypalone i nie wiem gdzie szukać proszę o pomoc może ktoś miał podobny problem
    • Przez maly2000
      Witam!
      Mojej Renówce coś zaczęło dolegać, na biegu jałowym zauważalne są delikatne skoki obrotów silnika, niewielki co prawda bo o około 20-30 obrotów. Ponadto jak silnik jest zimny to obroty utrzymują się lekko powyżej 700, zaś jak się rozgrzeje w pracy to na biegu jałowym spadają do okolicy 600. Sprawdzane filtry przewody i wszystko i nic nie widać, pompka paliwowa też wymieniona. Zaczeło się robić też tak, że w czasie transportu nie miał siły jechać, powoli się wkręcał na obroty, a lekka górka i pustych przyczep nie miał siły w  ciągnąć. Miał ktoś podobne objawy i jest w stanie coś doradzić.? 
    • Przez maly2000
      Witam!
      Na dołach przeciął mi się kabel od zasilania w prąd do fotela kierowcy. połączyłem kable, ale dalej nie ma zasilania, a problem w tym, że kable idą pod wykładzinę. Wie ktoś może dokąd biegną te kable, bo nie mogę ich zlokalizować? Czy może któryś bezpiecznik jest do fotela? 

    • Przez michalll2532
      Witam!mam problem ze wspomaganiem w Reni. Mianowicie chodzi o to ze po rozgrzaniu się oleju tak ze nie da się dotknąć rurek,pompy wspomaganie zanika. Zwiększenie obrotów także nic nie daje praktycznie nie da się przekręcić kierownicy.hydraulika działa dobrze cisnienje w granicy 180-190 bar.zdażylo się raz ze podczas wywozu obornika nie mogłem wyłączyć wom "olej goracy ".no ale bardziej chodzi mi o te wspomaganie ,bo po kilku godz pracy szczególnie w gorące dni jest problem ze skretem .sprawdziłem ciśnienie na wyjściu od pompy wspomagania na zimnym 45-50 bar.na rozgrzanym jeszcze nie patrzyłem ale mam zamiar sprawdzić po większej pracy. Orbitrol wymieniłem.może ktoś miał taki problem.dodam ze zalany jest olej agrol.jakie powinno być ciśnienie na wyjściu na wspomaganie?czy może być to wina pompy,oleju bądź innej rzeczy?jaka jest wydajność pompy hydraulicznej I od wspomagania?dodam że na zimnym oleju wspomaganie działa całkiem nie źle choć wydaje mi się ze powinno bardziej płynnie działać.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.