Skocz do zawartości
belarus9204

Renault 7514 problem z hydrauliką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
belarus9204    0

Witam mam problem z podnośnikiem w mojej renówce pewnego dnia wyjechałem z garażu zapinam maszynę a tu podnosi ale bardzo powolutku jakiś czas dało się tym robić ale ile można ostatnio wgl nie chciał się podnieść a jak podniósł to zaciol się na samej górze i nie chce opasc. Ciągnik jest z turem i w nim wszystko chodzi elegancko czy coś stało się z rozdzielaczem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Tak rozdzielacz się zaciął w pozycji góra i nie puści Typowe w renówkach, też to miałem, spuść olej przez przewód od silownika zewnętrznego to bedziesz miał  opuszczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

A jak nie ma silownika zewnętrznego to jak sobie poradzić w takiej sytuacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Karol445    32

Nie wiem, Ja miałem dwa zewnętrzne to miałem łatwo a jak nie ma to może pomoc fachowców od hydrauliki siłowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus9204    0

Jak zgasi się ciągnik to samo opadnie po jakimś czasie tylko po ponownym odpaleniu znowu dobija go do góry i co teraz ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

Muszę wyjąć siłownik wspomagania układu kierowniczego (łożysko się rozlecialo) i w zwizku z tym mam pytanie:
Dużo oleju mi wyleci?
A w razie potrzeby jak zabezpieczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    3

Skąd Ci wyleci ??Z tego siłownika czy węża??Może z pół szklanki....rozbieraj ,nie bój się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miedz1    0

Łożysko, a właściwie całą główkę siłownika wymieniłem. Ale teraz chcę wymienić oba filtry oleju, ten główny nie ma problemu ale ten na przewodzie, nie chcę spuszczać oleju. 

Macie jakiś sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    167

Popuścić opaski na przewodach, przygotować nowy filtr i szybkim ruchem wyciągnąć stary i szybko założyć nowy. Ucieknie max 0.5L oleju o ile to szybko zrobisz bo jak się zaczniesz bawić to możesz wszystek olej spuścić :P. Tak dla bezpieczeństwa podłóż jakąś dużą miskę jak byś nie zrobił tego w miarę szybko i sprawnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×