Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie odkręcenie dachu w TD5.85 i podobnych. Mam do wymiany przewód od klimatyzacji i żeby go wymienić trzeba odkręcić dach i tu do Was pytanie czy jest ktoś kto już go odkręcał? Czy dach jest na zawiasach w tylnej części?

Opublikowano

W t 5060 dachu nie ściagnie się, przykręcany jest od środka, parę dni temu wyciągałem wentylatory to tapicerkę opuszczałem. W kołkach rozporowych wciskasz środkowe kołeczki do środka  a kołki wyciągasz i opuszczasz tapicerkę. Do środkowych słupków  tylko wyciagasz, sam przód,  i spokojnie się opuści.

Potem przy składaniu w kołki rozporowe  docinałem pręta miedzianego 4mm kupionego w sklepie z rzeczami spawalniczymi, bo te plastykowe nie są do odzyskania.

Opublikowano

w td5 tez zdejmij tapicerkę do środka bo dach Ci zejdzie ale tam masz uszczelki i potem dobrze nie trafisz będziesz myl myjka i woda będzie Ci wchodzić. Bezpieczniej zdjąć w środku tapicerkę i zrobić co trzeba. Który rok td? 2013?

Opublikowano

Dokładnie 2013, zrobiłem nim przeczytałem post. Było trzeba ściągnać podsufitkę i dach też odkręcić. Trochę trzeba było się namęczyć żeby go wyjąć no i jeszcze koszt tego węża w serwisie przesada 

 

Opublikowano

Sprawdź dokładnie jakie zakucia ma ten wąż. U mnie też TD90 kilka lat temu zaczął przepuszczac wąż na złaczce. Jak zawiozłem go do zakucia człowiek złapał sie za głowe mówiac "co za idiota zakuwa węże do klimy złaczami hydraulicznymi..." Tak miałem i mam zakute wszystkie weżę od klimy. Serwis oczywiscie nie widzi w tym nic złego. Nie mówic o tym że wyciagniecie tego weza z profila w kabinie to katastrofa a robiłem to juz dwa razy. Sprawdź przy okazji czy obok lewego stopnia nie popękał ci wąż doprowadzajacy płyn chłodzący do nagrzewnicy. Wąż wychodzi takze z profilu i jest zagięty pod kątem 90 stopni bez żadnej złaczki. U mnie na zgięciu popękał i zaczął przeciekać

Opublikowano

wracając do tematu u mnie w td5 przetarł się wąż w którym idzie płyn chłodniczy do nagrzewnicy, wycialem kawałek starego wstawiłem inny na opaski to tam nie ma raczej żadnego ciśnienia i wszystko było git aż do teraz, klima nie chłodzi dobrze a z wylotow powietrza nawet gdy ustawie na największy nadmuch czyli 4 praktycznie nic nie leci mimo iż zostanie otwarty jeden wylot, stad moje pytanie wiecie co mogło się stać ze tak się dzieje? Bo ja za bardzo nie mam pomysłu, wyjąłem filtry kabinowe myślałem ze będzie lepiej jednak nic to nie pomogło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v