Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Silnik pracuje po rozgrzaniu tak dziwnie twardo, takie twarde spalanie jak by miał, tak jak by stukowe spalanie. Tym bardziej silnik cieplejszy tym bardziej wyraźniej to słychać. Po wymianie oleju jest lepiej ale to nie jest to. Podaje link do filmu z dźwiękiem. Prosze o podpowiedz co to może być.?? Kiedyś był taki odgłos jak się wtryskiwacz odkręcił, ale teraz sprawdzałem i jest raczej dokręcony.

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano (edytowane)

Zawory, paliwo (może zimowe), wtryskiwacze (lub jeden), kąt wyprzedzenia wtrysku, pompa, zużycie wału korbowego (spadek ciśnienia oleju), sworzni tłoków itp. nieszczelność głowicy, cylindrów (pęknięcia przedmuchy), w skrajnym przypadku niedostatek dawki paliwa (raczej nie dymi?) choćby przez lekkie zapowietrzenie lub niedrożność filtrów czy przewodów - wtedy utrudnione odpalanie.... wróżę z fusów ale nie mam czasu czekać na link.

Edytowane przez dysydent
Opublikowano

dopiero dzisiaj odsłuchałem ale można u nas robić w polu....I co? niewiele. Na moim laptopie słyszę tylko w miarę regularną pracę silnika i momentami podzwanianie jakby niedokręconej blachy (może w tłumiku się coś oberwało, albo coś jest obluzowane z osłon)z mojej strony to szukanie dziury w całym. Dzisiaj już nie będę w domu hałasował. Jutro odsłucham to na dużym wzmacniaczu i kolumnach, jeśli to coś da - odpiszę. Gdy miałem ruska też raz mi się wydawało jakby "twardziej" zaczoł chodzić i dopiero po dwu latach zerwało mi gniazdo zaworowe, co i tak nie wiem czy to miało związek. Jedno wykluczyć można - nie zapowietrza się. Co do zużycia zaworów to przy dużym obciążeniu nocą widać czerwony płomień z komina, też gdy są źle ustawione. Po wymianie pompy też spodkałem się ze stukową pracą silnika, pomogło ustawienie kąta wtrysku paliwa ale już nie pamiętam szczegułów w którą stronę zmieniłem i o ile ten kąt ale wiem że trochę musiałem się nagłówkować. Dzisiaj zlecił bym to mechanikowi z odpowiednim sprzętem (o wiele szybciej i łatwiej a i można przy tym odkryć np: konieczność regulacji pompy i wtryskiwaczy jak też sprężanie w cylindrach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v