Skocz do zawartości
kamiltorrent

Dziwna praca silnika T25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam serdecznie

Silnik pracuje po rozgrzaniu tak dziwnie twardo, takie twarde spalanie jak by miał, tak jak by stukowe spalanie. Tym bardziej silnik cieplejszy tym bardziej wyraźniej to słychać. Po wymianie oleju jest lepiej ale to nie jest to. Podaje link do filmu z dźwiękiem. Prosze o podpowiedz co to może być.?? Kiedyś był taki odgłos jak się wtryskiwacz odkręcił, ale teraz sprawdzałem i jest raczej dokręcony.

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jonek98    883

Co prawda linku nie ma, ale sprawdź luzy zaworowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



dysydent    18
Napisano (edytowany)

Zawory, paliwo (może zimowe), wtryskiwacze (lub jeden), kąt wyprzedzenia wtrysku, pompa, zużycie wału korbowego (spadek ciśnienia oleju), sworzni tłoków itp. nieszczelność głowicy, cylindrów (pęknięcia przedmuchy), w skrajnym przypadku niedostatek dawki paliwa (raczej nie dymi?) choćby przez lekkie zapowietrzenie lub niedrożność filtrów czy przewodów - wtedy utrudnione odpalanie.... wróżę z fusów ale nie mam czasu czekać na link.

Edytowano przez dysydent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


dysydent    18

dopiero dzisiaj odsłuchałem ale można u nas robić w polu....I co? niewiele. Na moim laptopie słyszę tylko w miarę regularną pracę silnika i momentami podzwanianie jakby niedokręconej blachy (może w tłumiku się coś oberwało, albo coś jest obluzowane z osłon)z mojej strony to szukanie dziury w całym. Dzisiaj już nie będę w domu hałasował. Jutro odsłucham to na dużym wzmacniaczu i kolumnach, jeśli to coś da - odpiszę. Gdy miałem ruska też raz mi się wydawało jakby "twardziej" zaczoł chodzić i dopiero po dwu latach zerwało mi gniazdo zaworowe, co i tak nie wiem czy to miało związek. Jedno wykluczyć można - nie zapowietrza się. Co do zużycia zaworów to przy dużym obciążeniu nocą widać czerwony płomień z komina, też gdy są źle ustawione. Po wymianie pompy też spodkałem się ze stukową pracą silnika, pomogło ustawienie kąta wtrysku paliwa ale już nie pamiętam szczegułów w którą stronę zmieniłem i o ile ten kąt ale wiem że trochę musiałem się nagłówkować. Dzisiaj zlecił bym to mechanikowi z odpowiednim sprzętem (o wiele szybciej i łatwiej a i można przy tym odkryć np: konieczność regulacji pompy i wtryskiwaczy jak też sprężanie w cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×