kamiltorrent

Dziwna praca silnika T25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam serdecznie

Silnik pracuje po rozgrzaniu tak dziwnie twardo, takie twarde spalanie jak by miał, tak jak by stukowe spalanie. Tym bardziej silnik cieplejszy tym bardziej wyraźniej to słychać. Po wymianie oleju jest lepiej ale to nie jest to. Podaje link do filmu z dźwiękiem. Prosze o podpowiedz co to może być.?? Kiedyś był taki odgłos jak się wtryskiwacz odkręcił, ale teraz sprawdzałem i jest raczej dokręcony.

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dysydent    3113

Zawory, paliwo (może zimowe), wtryskiwacze (lub jeden), kąt wyprzedzenia wtrysku, pompa, zużycie wału korbowego (spadek ciśnienia oleju), sworzni tłoków itp. nieszczelność głowicy, cylindrów (pęknięcia przedmuchy), w skrajnym przypadku niedostatek dawki paliwa (raczej nie dymi?) choćby przez lekkie zapowietrzenie lub niedrożność filtrów czy przewodów - wtedy utrudnione odpalanie.... wróżę z fusów ale nie mam czasu czekać na link.

Edytowano przez dysydent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dysydent    3113

dopiero dzisiaj odsłuchałem ale można u nas robić w polu....I co? niewiele. Na moim laptopie słyszę tylko w miarę regularną pracę silnika i momentami podzwanianie jakby niedokręconej blachy (może w tłumiku się coś oberwało, albo coś jest obluzowane z osłon)z mojej strony to szukanie dziury w całym. Dzisiaj już nie będę w domu hałasował. Jutro odsłucham to na dużym wzmacniaczu i kolumnach, jeśli to coś da - odpiszę. Gdy miałem ruska też raz mi się wydawało jakby "twardziej" zaczoł chodzić i dopiero po dwu latach zerwało mi gniazdo zaworowe, co i tak nie wiem czy to miało związek. Jedno wykluczyć można - nie zapowietrza się. Co do zużycia zaworów to przy dużym obciążeniu nocą widać czerwony płomień z komina, też gdy są źle ustawione. Po wymianie pompy też spodkałem się ze stukową pracą silnika, pomogło ustawienie kąta wtrysku paliwa ale już nie pamiętam szczegułów w którą stronę zmieniłem i o ile ten kąt ale wiem że trochę musiałem się nagłówkować. Dzisiaj zlecił bym to mechanikowi z odpowiednim sprzętem (o wiele szybciej i łatwiej a i można przy tym odkryć np: konieczność regulacji pompy i wtryskiwaczy jak też sprężanie w cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj