Skocz do zawartości
kamiltorrent

Dziwna praca silnika T25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam serdecznie

Silnik pracuje po rozgrzaniu tak dziwnie twardo, takie twarde spalanie jak by miał, tak jak by stukowe spalanie. Tym bardziej silnik cieplejszy tym bardziej wyraźniej to słychać. Po wymianie oleju jest lepiej ale to nie jest to. Podaje link do filmu z dźwiękiem. Prosze o podpowiedz co to może być.?? Kiedyś był taki odgłos jak się wtryskiwacz odkręcił, ale teraz sprawdzałem i jest raczej dokręcony.

Pozdrawiam serdecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dysydent    185

Zawory, paliwo (może zimowe), wtryskiwacze (lub jeden), kąt wyprzedzenia wtrysku, pompa, zużycie wału korbowego (spadek ciśnienia oleju), sworzni tłoków itp. nieszczelność głowicy, cylindrów (pęknięcia przedmuchy), w skrajnym przypadku niedostatek dawki paliwa (raczej nie dymi?) choćby przez lekkie zapowietrzenie lub niedrożność filtrów czy przewodów - wtedy utrudnione odpalanie.... wróżę z fusów ale nie mam czasu czekać na link.

Edytowano przez dysydent

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dysydent    185

dopiero dzisiaj odsłuchałem ale można u nas robić w polu....I co? niewiele. Na moim laptopie słyszę tylko w miarę regularną pracę silnika i momentami podzwanianie jakby niedokręconej blachy (może w tłumiku się coś oberwało, albo coś jest obluzowane z osłon)z mojej strony to szukanie dziury w całym. Dzisiaj już nie będę w domu hałasował. Jutro odsłucham to na dużym wzmacniaczu i kolumnach, jeśli to coś da - odpiszę. Gdy miałem ruska też raz mi się wydawało jakby "twardziej" zaczoł chodzić i dopiero po dwu latach zerwało mi gniazdo zaworowe, co i tak nie wiem czy to miało związek. Jedno wykluczyć można - nie zapowietrza się. Co do zużycia zaworów to przy dużym obciążeniu nocą widać czerwony płomień z komina, też gdy są źle ustawione. Po wymianie pompy też spodkałem się ze stukową pracą silnika, pomogło ustawienie kąta wtrysku paliwa ale już nie pamiętam szczegułów w którą stronę zmieniłem i o ile ten kąt ale wiem że trochę musiałem się nagłówkować. Dzisiaj zlecił bym to mechanikowi z odpowiednim sprzętem (o wiele szybciej i łatwiej a i można przy tym odkryć np: konieczność regulacji pompy i wtryskiwaczy jak też sprężanie w cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • [[Template sdtools/front/widgets/sdToolsSimilarContent does not exist. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.