Skocz do zawartości
michał

JD 7700 Problem skrzyni PQ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michał    0

Witam wszystkich.

John Deere 7700 , 93r, licznik 6000mth, skrzynia PQ biegi od A do E po 4 półbiegi.

 

      Problem polega na włączaniu się kontrolki nr 2( zębatka, z kroplą w środku a pod nią linia przerywana ) na każdym biegu, po przekroczeniu około 1900 obr/min oraz gwałtownym dodaniu gazu.

Jeżdżąc do 1900 obr nie piszczy. Biegi wchodzą płynnie nie wypadają. Ciągnik świeżo po wymianie olejów i filtrów. Olej to shell spirax 4, filtry zamiennik. 

      Podpowie ktoś co dokładnie oznacza ta kontrolka oraz co dalej z tym robić.

Pozdrawiam michał.

post-821-0-52945900-1488897080_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ton16    2

przed wymiana oleju i filtrów nic takiego się nie działo, tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mikad    227

A jaki filtr założyłeś? Ja używałem do tej pory Baldwin, Donaldson i Wix i nigdy nie było problemu. Czy na pewno założyłeś ten filterek co trzeba, bo jest ich kilka, mają te same wymiary ten sam gwint ale różny przepływ. A tak na marginesie to ten ciągnik nie powinien pracować na wolnych obrotach niżej niż 1200, poczytaj instrukcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jacek5227
      Czy jest jakaś zasada na odczytanie z nazwy ile Km ma ciągnik albo jaka wersja wyposażenia?! Czy poprostu trzeba to wiedzieć...?
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez MateuszCiurysek
      Witam przymierzam się do malowania błotników w Zetorze 5340 i o to moje pytanie czy ktos juz zdejmował te błotniki w podobnym zetorze czy trzeba tapicerkę ściągać by wyjąć błotnik  po prostu czy jest ona przytwierdzona do niego jeżeli ktoś już wyciągał błotniki to niech się odpowie jak to wygląda
    • Przez KierowcaJCB
      Witam chciałbym się dowiedzieć coś na temat skrzyni Autopower w jd 6920  , ile wytrzymują , czy często się psują oraz czy drogie są koszty naprawy.
×