Skocz do zawartości
mafia5855

oś przednia ursus c360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
mafia5855    0

Mam straszne luzy na osi miękiej w ursusie. Co trzeba zrobić żeby je wyeliminować jak najtańszym kosztem. Mam też luzy na kierownicy moż ktoś wie co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    16

to raczej sa pytania handlarza ktory szykuje maszynę na handel , jak nie uklad kierowniczy to gotujaca sie chlodnica . )))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ovi    35

albo zakazać rejestraci nowych użytkowników w czasie ferii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    321

Tuleje kolego trzeba nowe wstawić... i kolumba do regeneracji będzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    28

Najtańszym kosztem to zaspawać na stałe albo zabić jakiegoś klina metalowego. Powinna się usztywnić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

Jak nie chłodnica to oś 

Oś trzeba oddać do regeneracji komuś kto to może zrobić bo sądząc po poziomie twoich pytań to sam tego nie jesteś w stanie zrobić. Wymontować i zawieźć do specjalistów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mafia5855    0

nie jestem chandlarzem. Odziedziczyłem traktor po dziadku który nie robił takich remontów i chciałbym teraz przyprowadzić traktor do porządku bo stan jest niezadowalająy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    343

najpierw je ocen gdzie sa  luz to zbieranina wyrobionych elementów od kolumny do kół włącznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

końcówki drążków i tuleje osi oraz zwrotnic to tak na start, reszta wyjdzie przy rozbieraniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez Paszkamax
      Podczas szybkiej jazdy przednie koła zaczynają się szybko machać dzieję się to tylko na asfalcie a na żużlu jedzie normalnie. Jak podniosłem przód to niby nie ma luzów.
    • Przez eddi87
      Witam, Panowie jakie opony kupić do 60? Po asfalcie bardzo mało lata, będzie jakaś różnica między w/w? Przód bez napędu.
×