Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zawór

Wiadomość z agroFakt.pl

grzechu13    19

Dla szwagra pociekła chłodnica egr w fendt remont siedem tysięcy,  chyba nawet netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    394

Piszecie w kółko o zaślepieniu, a czy mógłby ktoś powiedzieć gdzie dokładnie to zrobić? Jakieś foto? I czy w ogóle ma to jakiś sens? Bo jak niektórzy radzili że wystarczy wypiąć przewód od zaworu i pisali: nonno inny traktor i nie kopci przy odpalaniu etc. A prawda jest taka że żadnej różnicy nie było. Z tym zaślepieniem jest tak samo bo  jak ktoś chce w coś wierzyć to uwierzy, czy faktycznie jest coś na rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu13    19

Jak się przepali chłodnica egr to płyn chłodniczy idzie do kolektora ssącego. Fajnie co? Ale zawsze to ekologiczniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    394

Co ty za bajki opowiadasz? Płyn chłodniczy to masz chyba w mózgu bo w chlodnicy recylkulacji (egr) go nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu13    19
(edytowany)

Co ty za bajki opowiadasz? Płyn chłodniczy to masz chyba w mózgu bo w chlodnicy recylkulacji (egr) go nie ma

A co jest do chłodzenia spalin, ciekły azot? Kiedyś ktoś napisał że na tym forum siedzą same dzieci, miał rację.

 

I pisze się  recyrkulacja.

Edytowano przez grzechu13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    394

No właśnie. Co jest do chlodzenia spalin? Chłodnica. Ale płynu w niej nie ma. Przepływają przez nią spaliny, a nie żaden płyn.
Widocznie dobrze ktoś napisał i pewnie to było do Ciebie że same dzieci na tym forum...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr6991z    3
(edytowany)

ZYLA jak nie wiesz to nie wypowiadaj się o EGR skoro nie wiesz jak on działa. Przez EGR przepływają spaliny które są chłodzone poprzez płyn chłodzący i kierowane do silnika. Jak masz zetora z EGR to idź sobie dokładnie obejrzyj i wszystkie twoje wątpliwości znikną.

Edytowano przez Piotr6991z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    92

Prawda prawda Piotr. Do tego przez ten wynalazek mamy zasyfiony dolot powietrza do silnika i syf w misce olejowej po kilku godzinach pracy olej czarny jak smoła. Taki stan oleju na pewno nie wpływa pozytywnie na pierścienie tłokowe i turbosprężarkę. Taka to ekologia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

To prawda, przez EGR przepływa ciecz chłodząca. To ma też swoje plusy, silnik zimą szybciej się rozgrzewa.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zico    0

Nie chcę nowego tematu zakładać pacjent Proxima 90 interesuje mnie zaślepienie egr chciałbym żeby zetor oddychał świeżym powietrzem żeby sadza nie dostawała sie powrotem na tłoki i insertuje mnie praca bez tego ustrojstwa najświeższe wrażenia pracy silnika :) yy dodam ze po złych doświadczeniach przez egr w oplu 1 9 cdti  ze ten wynalazek wykończył klapy wirowe  i co zobaczyłem w kolektorze dolotowym to nie popieram tego ze po coś to założyli  i tak musi zostać bo jak by dłużej został to by wykończył silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    394

Zatkalem i zadnych rewelacji. Ale pewnie tak zostanie bo silnik oddycha zdrowszym powietrzem. 

Co do chlodnicy spalin, rzeczywiście jest przy zawrze egr. Przyznaję się do bledu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zico    0

oki dzięki moja właśnie jest trochę taka mułowata  z wolnych obrotów a ludzie piszą ze lepiej się zbiera  ale dzięki za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    58
wlaanie mam zamiar zaslepic w forterze ten zawor powiedzcie jaka grubosc blachy ma byc czy 3 mm wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jac00
      Witam!!
      Jestem nowym - starym użytkownikiem tego forum, bo zaglądam tu od ok 2 lat. Teraz jednak sytuacja zmusiła mnie do rejestracji.
      Drodzy Koledzy, głównie użytkownicy proximy 75 bo ten ciągnik posiadam, mam problem z podnośnikiem. Niby wszystko jest ok, ładnie podnosi, nie opada ale problem jest przy opuszczaniu. Otóż, podczas pracy z ciężkimi maszynami (waga powyżej 600 -700kg) nie można normalnie opuścić maszyny. Przy niewielkim ruchu dźwigni maszyna opada do zadanej wysokości bezwładnie. Takie działanie powoduje że przodek ciągnika aż odrywa się od ziemi. A jeżeli puści się maszynę do samego dołu to bym porównał do tego jak ktoś wyrzucał w akademiku telewizor z okna (wielkie łuuuup!!). Sęk w tym że w ten sposób można np. połamać lemiesze czy inne elementy robocze. Stąd moje pytanie, bo widziałem w galerii że pracujecie cięższymi maszynami, czy mam wyjątkowy egzemplarz czy ten typ tak ma??
      Zapraszam do dyskusji B)
    • Przez mens
      jaki olej do silnika 
      olej aral traktoral 10 w40 
      czy olej platinum agro basic 15w40 -- w u dilera polecali platinum 
    • Przez krystek1992
      Mam Zetorka 9641 i mam z nim problem mały. Co jakiś czas zapowietrza sie mi w nim tylni prawy hamulec. Mechanik mówił że trzeba instalacje uszczelnić. No i właśnie nie wiem gdzie to trzeba uszczelnić, jak i czym. Może ktoś już z tym sie spotkał, bardzo bym prosił o pomoc.
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.