Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym dowiedzieć się waszych opinii o ciągnikach renault 155.54 i w szczególności chciałbym się dowiedzieć czy ma on ekonomiczne obroty wom czyli 540 eco.

Opublikowano

czyta tych herezji się nie da ! za naukę się weźcie a nie takie głupoty piszecie. bd podawał prędkość wom i obr silnika. 540- 1900. 540e-1500 co daje 750-1900. 1000- 1900 co daje 540-1100. 1000e- 1500 co daje 1400 obr na wom- 1900 na silniku

Opublikowano

Miałem taką Renie i z tego co kojarzę nie ma w nich obrotów Eco, jest 540 i 1000. A co do samego ciagnika jak trafisz na zadbany to będziesz zadowolony jest w miarę oszczędny, mocy też mu nie brakuje. Przy zakupie zwróć uwagę na rowers elektrohydrauliczny bo jak szarpie to prędzej czy później nakłady nieuniknione.

Opublikowano

Dziękuję kondziu123, rozglądam się za renią z rewersem mechanicznym żeby było mniej do psucia, ale chyba sobie odpuszczę model 155.54 bo często używałbym WOM i chciałbym żeby ciągnik miał 540 eco.

Opublikowano

kupilem renie 155.54 i mam taki problem ze nie mozna odpalic ze stacyjki odpalala dobrze az przestala na krotko pali musi chyba byc tam gdzies taki bajer miedzy rozrusznikiem a stacyjka po wicisnieciu ktorego nastepuje styk( np zapali jak jest na luzi lub wcisniete sprzeglo ) taki mi sie wydaje bo stacyjka tez dobra laczy przygasa przekazniki pykaja a nie pali...moze ktos pomoze gdzie tego szukac? lub wie co moze byc przyczyna? chyba musze olej wymienic w skrzyni bo ten jak ciagnik jest zimny to nie zakreci sie kolami troche pochodzi i juz zaczyna chodzic wspomaganie podobnie podnosnik czy to moze inny powod?

Opublikowano

kolego podpowiesz moze jak sie dostac do tego czujnika  pod wybierakiem to chyba jego wina nie ma tam  miejsca trzeba kabine podnosic? czy moze od srodka mozna sie dostac?

Opublikowano

nic nie musisz zrzucać, na boku skrzyni głównej powinien być ten czujnik, gdzieś za skrzynką akku, podobny jak olejowy czy hamulcowy i podłączone dwa kable

zaznaczam że nie znam każdego modelu na pamięć i nie powiem Ci dokładnych namiarów na niego

Opublikowano

trzeba rozmontowac schody bo nie ma tam dostepu bardzo udalo sie jakos ale problem nie rozwiazany sa tam 4 przewody dwa na plus i dwa na minus probowalem to mostkowac na rozne sposoby i tak nie chce zapalic jakby jeszcze cos musialo byc lub gdzies jest na kostkach slaby styk po zmierzeniu miernikiem jedna para pokazuje dobre napiecie prawie 12 V a druga zaledwie 7.7v jutro bede szukal dalej....dzieki za podpowiedz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v