Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Planuje wykorzystać taką przyczepę i przerobić ją na przyczepę do bel.

Obecnie ma jakieś 1,40m x 2,50m.

 

Planuję aby miała jakieś 3 m szerokości a długości to zależy.

W załączeniu zdjęcia, proszę o radę czy warto się za to brać.

Pozdrawiam :)

 

post-154254-0-39772300-1486293713_thumb.jpg

post-154254-0-98526500-1486293762_thumb.jpg

post-154254-0-17909800-1486293800_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

Wiesz chociaż czemu to 3 m szerokości za dużo?

 

Nie widać co ma pod ramą, jakie osie, resory (o ile nie jesz sztywna), obrotnice. Sądząc po wymiarach ramy i ogólnie patrząc na całość ładowności to nie miało dużej...

Odpuść sobie, lepiej poszukaj nawet jakiejś sztywnej 4-ro tonowej Autosanki nawet bez burt, przedłuż trochę aby 4 bele weszły bez problemu i masz za wcale nie większą kwotę którą włożysz w Twoją pewną przyczepę która się nie rozkraczy z ładunkiem

Edytowane przez romek6340
Opublikowano

Mało co widać na tych zdjęciach. Jeśli rama nie jest zbyt przerdzewiała i spękana, resory w całości możesz działać. Na bele słomy powinna wystarczyć.

 

Ktoś, coś słyszał o przepisach ruchu drogowego, np o dopuszczalnej szerokości pojazdów?

W Polsce szerokość pojazdu nie może przekraczać 2,55 cm. W Europie jeszcze większe szerokości można spotkać w Albanii, Finlandii i Szwecji 2,60cm, zaś Ukrainie 2,65cm.

Opublikowano

W takim razie rzeczywiście muszę to przemyśleć.

Konstrukcja nie wygląda tak źle, ale z drugiej strony mam na oku autosan D-47A za 2000 zł.

W autosanie rama jest lekko przekrzywiona, do wymiany opony i nie działa wywrót.

Ma nawet papiery ale przerobienie jej na D-47B troche by kosztowało - dowiadywałem się bo myślałem o kupnie, remoncie i rejestracji.

 

Tak słyszałem o przepisach ruchu drogowego, ale w momencie pisania liczyłem zapas na ułożenie balotów, a o przepisach przypomniałem sobie potem ale to mało istotne.

 

Opublikowano

Co tak naprawdę planujesz nią wozić? - ponieważ te koła nie wyglądają na mocarne.

Tak, jak kolega @Tomasz78 pisze im ściślej ułożone są bele, tym stabilniejszy jest skład na nierównościach.

Opublikowano

Ta tytułowa rama nadaje się raczej, żeby zarzucić np. beczkę na wodę dla krów. Lepiej zakupić sztywną d46 lub d50. Szeroka oś zapewnia stabilność. Niedrogo można kupić w niezłym stanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mariusz998
      Witam,
      Czy ktoś posiada przyczepę hakową.
      Zastanawiam się nad zakupem.
      Chciałbym poznać opinię na temat tego typu przyczep.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    • Przez gadzet
      Mam na zbyciu części do przyczepy KRONE HSD 5002T. Jak by ktoś potrzebował.
    • Przez przemek111447
      Witam.Szukam oferty na nowa przyczepe 8 T( 2 sztuki) rozwazam kazda opcje firmowa...ktora waszym zadniem jest dobrym wyborem??Transport głownie zboża..opony nie regenerowane 385/55 r22 hm metal tech DB podobaja mi sie ale maja dosc wysoko osadzona skrzynie..w gre wchodzi pronar oraz auto tech
    • Przez Damian54
      Witam. 
      Mam problem z hamulcami w przyczepie (hamulce dwuobwodowe). Gdy podepne ciągnik (MF 6150) hamulce w przyczepie się blokują ale gdy nadepne pedał hamulca hamulce w przyczepie puszczają. Jaka jest przyczyna tego zjawiska i jak to naprawić? Z góry dziękuję za odpowiedź 
    • Przez kierasek16
      Witam ma ktos do sprzedania kola do Hl6011 o rozmiarze 12.5/20 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v