Skocz do zawartości
miles3147

Ursus 4515 Problem z przednim mostem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
miles3147    7

Witam. Wczoraj podczas wywożenia zboża zauważyłem że na wejściu wału napędowego w przedni most nastąpił wyciek oleju . Jest to już znaczącą ilość . Czy ktoś z was miał już taki przypadek ? Trzeba rozbierać cały most ?

mariusz(ZDUN)    195

Wystarczy wymieniać uszczelniacz

Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

miles3147    7

Ale żeby go wymienić to trzeba rozebrać mocno ten most ? Jestem zielony w tym temacie , nie rozbierałem tego nigdy

Wiadomość z agroFakt.pl

myciu    11

może popuscily Ci się tylko śruby ja tak miałem .A co do wymiany uszczelniacza to tylko wałek odkręcić z przodu i dojdziesz do uszczelniacza

miles3147    7

A co zrobić z tym głównym wałem ? Strasznie drży przy prędkości wysokiej . Ogólnie ma luz jak się nim porusza w górę i w dół .

miles3147    7

Ale na krzyzakach nie ma luzu . Na tym teleskopie co się wsuwa i wysuwa ma luz .
myciu - jakie śruby ? to leci nie na skręceniu tej obudowy całej tylko na samym wyjściu wałka

Najprawdopodobniej pękła śruba trzymająca uszczelniacz roboty z wymianą na pół godziny w swoim 4514 przerabialem to już kilka razy

miles3147    7

W jaki sposób ta śruba trzyma uszczelniacz ? A jeśli łożysko też padło na tym wałku co wchodzi w most to trzeba cały most rozebrać ?

MF675ursus    166

Zrób tak jak koledzy wyżej radzą- z Twoją wiedzą najlepiej ciągnik oddać do mechanika

miles3147    7

Z moją wiedzą może tak ale mój ojciec sobie z tym poradzi tylko chciałem wiedzieć z góry czy trzeba rozbierać cały most czy można jakoś ten wałek sam wyjąć i zmienić uszczelniacz a w razie co i łożysko.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony