Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam taki problem gdyż ponieważ jadą swoim zetorem 8011 normalnie na 4 biegu przy zerowym obciążeniu, to jadący taki sam ciągnik wyprzedza mnie bez żadnego problemu. I teraz jest taki w tym wszystkim problem, że nie wiem o co chodzi,  na początku myślałem, że może mam włączonego tak zwanego żółwia, ale był on wyłączony. Po pewnym czasie też przyszło mi na myśl że to może być wina kół ponieważ w moim mam koła balonowe, ale myśląc nad tym dłużej stwierdziłem że nie jest to też przyczyna mojego problemu. I teraz pytanie do was w czym może być ten problem że mój ciągnik tak wolno się porusza, bo patrząc tak poglądowo instrukcja mówi że dany ciągnik powinien poruszać się z max prędkością 28km/h no a mój w przybliżeniu porusza się tak max do 23km/h. Macie może jakiś pomysł co jest przyczyną? 

Opublikowano

właśnie powiem wam że jeśli chodzi o pracę w polu to jest za***isty, szybko wszystko robi i tu mogę powiedzieć że chyba nawet w polu jest szybszy od innych ale na drodze to muł. Wszystko w nim jest sprawne, cięgiełko od gazu dobrze wyregulowane, pompa też na 100% sprawna, nie wiem może coś w skrzynie jest pojebane, ale rok temu był robiony remont skrzyni i jestem pewien że dobrze jest złożona 


A też miałem sytuację ale to jeszcze przed remontem że jechała za mną c330 i cały czas dotrzymywała mi kroku więc sorry bardzo ale 8011 powinien jechać trochę jednak szybciej a jak na 4 biegu i  1600/1700 obr. 30stka dotrzymuje mi kroku to coś jest nie tak 

Opublikowano

 Piszesz że masz koła balonowe ale jaki mają promień lub obwód ,mam instrukcję od c 385 i tam podają prędkość dla kół 16,9/14-34 przy 2200 na czwartym biegu 24,68 km/godz . Stare zetory i ursusy demonami prędkości nie są a napisz jakimi biegami z jakim sprzętem w polu smigasz bo skoro w polu biega dobrze to albo silny albo koła o małym promieniu.Mam zetora 8011 po drobnych modernizacjach pług trójka obrotowa i pod ozime dwójka szosowa a na zimę czwórka polowa bo brak mocy,w polu wydaje się że zasuwa a jak wypad na drogę to można zasnąć .

 

Opublikowano

To nie wiem kolego co moze byc. Widocznie ten typ tak ma. U mnie C 385 na oponach 16.9/34 jezdzila ok 20 km/h, tak ze C 360 mnie odstawiala. Teraz mam przerobiona skrzynie na szybka i Forterra 11441 nie moze jej dogonic.

Opublikowano

Jak  wcześniej pisano ten typ tak ma, z tego co się orientuje to możesz przebudować skrzynie na szybką. Sam kiedyś miałem taki zamiar i z tego co gdzieś tam doczytałem są dwie wersje szybkiej skrzyni 35 i 40 KM/H . Zrezygnowałem z przeróbki bo biegi do roboty przy moim sprzęcie kiepsko by pasowały,zamiast teraz dwójki potem czwórka polowa zamiast czwórki polowej teraz potem trójka polowa.Po przeróbce było by jedynka dwójka tak samo trójka do tyłu czwórka do przodu,po przeróbce jest duży przeskok z dwójki na trójkę . Ktoś prędzej pisał o jakichś innych zwojnicach osobiście się nie spotkałem z tego co się orientuję są trzy wersje różnią się tylko szerokością a nie przełożeniem .Najprostszym sposobem sprawdzenia będzie poszukać ciągnik z szybka skrzynią w okolicy i się przejechać sprawdzić. Jak coś zle piszę to proszę poprawić.

Opublikowano
znajdź sobie jakiś dłuższy kawałek pola/ drogi i sam to zmierz. Cofaj dokładnie z zegarkiem w ręce minutę. na takich obrotach silnika przy jakich prędkość cię interesuje. potem zmierz te droge i pomiar zapisz w kilometrach. przykładowo jak będzie 300m to zapisz jako 0,3km. Wynik mnożysz razy 60 i masz rezultat w km/h. To w ogóle nie jest nic trudnego. Możesz też cofać przez pół minuty i potem wynik pomnożyć razy 120. też wyjdzie dobrze tylko z mniejszą dokładnością.
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Czesc, przychodzę z pytaniem o wzmacniacz momentu w moim zetorze 8145. na zimnym wszystko wydaje sie być w porządku natomiast na rozgrzanym po wrzuceniu zająca ciągnik jakby lekko dostaje " kopa " ale nie dokońca i potem za chwilę sie załącza do końca. Czasem jak schodzę z obrotów to potrafi sam zrzucić na żółwia. Olej w skrzyni jest, śruba od regulacji pod schodkami rozkontrowana jakimś cudem. Mam plan ją lekko dokręcać o jakies pol obrotu i sprawdzać oczywiście na gorącym 
    • Przez Latashi
      Witam wszystkich, noszę się z zamiarem wymiany mojego Zetora 10045 na coś innego, zachodniego. Ale pojawiają się wątpliwości czy warto bo nie wiadomo co się kupi, a tu wiem co mam i co jest do naprawy ( trochę by się uzbierało, ale to w większości pierdoły, wyciek, elektryka, lakier, przedni napęd, hamulce i można by do skrzyni zajrzec bo jak się rozgrzeje to ślizga się na żołwiu) wszystko do ogarnięcia ale już trochę denerwuje że zawsze coś i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie. Jeżeli doszło by do wymiany to na pewno byłby komfort, być może lepsze wykonanie części zamiennych i na pewno młodszy, ale tak jak mówię czy warto. Podpowiedzcie coś bo sam nie wiem co robić. Pracuje na 20 hektarach jako główny traktor z pługiem obrotowym, agregatem uprawowo siewnym i talerzowka.
    • Przez rolkam72
      Witam. 
      Posiada ktoś a może zna dobrze pod którym bezpiecznikiem co powinno być podłączone .
      Nie chodzi mi nawet o cały schemat lecz sam opis gdzie co ma być  
      Ciągnik to Zetor 10245 więc cała seria ..245 
      Zdjęcie bezpieczników poniżej .
      Tak dla pewności podkresle słowo ,,powinno'' być fabrycznie podłączone .
      Dziękuję za każdą odpowiedź 

    • Przez Kilus25
      Witam, mam problem z podnośnikiem w zts Zetor 16245, problem jest taki że podnosi tylko do pewnego momentu i przestaje.Filtry pozmieniane olej nowy tłok cylinder rozdzielacz chodzi dobrze.Pomocy!!!
    • Przez karol259
      Witam panowie i panie,
      mam problem z pneumatyką w Zetorze. Pneumatyka 2-obwodowa. Jadąc z przyczepą po naciśnięciu hamulca, hamulec w przyczepie odpuszcza, po czym znów się powoli zaciąga.
      Do diagnozy podpiąłem zegar do żółtego wyjścia w ciągniku. Okazało się, że kiedy nacisnę hamulec ciśnienie dobija normalnie do 7-8 bar, po puszczeniu hamulca spada normalnie do 0 bar, po czym samoczynnie stopniowo wzrasta aż do 7-8 bar. Wymieniłem już zawór sterujący i zawór hamulcowy i problem nadal istnieje. Nie mam pojęcia w czym może być problem.
      Może ktoś z was miał już kiedyś taką usterkę i może doradzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v