Skocz do zawartości
coolmen

John Deere 5085M vs Case Farmall 85C

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
coolmen    0

 

Witam Panowie 

 

Mam mały problem 

 

Stoje przed wyborem dwóch ciągników JD 5085M oraz Case Farmal 85C

 

Chciałbym aby pracował z maszynami takimi jak :

Pług obrotowy 3x45 , agragat uprawowo siewny aktywny 2,5 z wałem packera , agregatem scierniskowym 2,1 oraz z głęboszem . W przyszłości planowane jest założenie tura

 

Ciągnik pracował by na 20 hektarowym gospodarswie 

 

Klasa ziemi I-IV (40% to górki )

 

John Deere 5085M - Wyposażenie :

Silnik 4 cilyndrowy , pojemność 4,5 litra, skrzynia 32/16,opony 340/824 -420/85R34 , rewers elektrohydrauliczny , mechaniczne sterowanie podnosnikiem , podnośnik 3600kg, pneumatyczne siedzenie , przednie błotniki stałe 

Cena : 154 tys netto

 

Case Farmal 85C

Silnik 4 cylindorwy , pojemność 3,4 litra , skrzynia 24/24 , opony 380/70 R24-480/70 R34, rewers elektrohydrauliczny ,ehr ,podnośnik wzmacniany ok 5 ton , wzmacniana przednia i tylna oś , sterowanie WOM z błotnika , szyberdach , pneumatycznie siedzeni ,przednie błotniki dynamiczne 

Cena : 137 tys netto

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    74

Ja mam John tyle ze 6100 rc i powiem tak, niezamienilbym go na nic innego. Wiadomo ze spotkam sie z krytyka ale dla mnie on sprawdza sie świetnie. Spala mi około 4 litrów w turze a jest do tego ciężki wiec w polujesz daje rade. Dołożyłbym do tej Emki ehr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem tym nowym farmtrakiem 9120 dtn z tym silnikiem 3,3 litra jak mu dokładasz to idzie i paliwo z baku też.Poniżej 1700 obrotów to nie ma siły ten silnik jak na 113km.

A druga sprawa jest taka że ten johna 4,5litra ci dłużej pochodzi bo jest mniej wysilony niż ten w case a ciągnik za taką kase to sie kupuje można powiedzieć dożywotnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

silny84    0

mam 5090m takie same plugi, orka na poziomie 9-10 km/h obroty 2000 i 13l/ha a robię go w godzinę, do tego agregat uprawowo siewny bierny 3m z hydropakiem na nim amazone d8 300kg 5l/ha predkośc ta sama, podnośnik jest mocny i na razie nie miałem maszyny, której nie mógłbym podnieść, bo jak podnosi mi agregat z wysuniętym siewnikiem, to daje radę, ale czasami podbija przód. Moc jest super, do porównania sąsiad ma case 85km i już nie jest aż taki zadowolony. Masa jest super rozłożona, części nie są tak drogie a jakość wykończenia kabiny i jej wyciszenie to bajka. Jedziesz, obroty na maxa odpalasz tel i rozmawiasz jak w samochodzie. Z pewnością tylko jd. Ale to Twój wybór ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolmen    0

dzisiaj bylem u dilera john deere i mi powiedzial ze za JD 5085M z 2017 roku w podstawie ze skrzynia 16/16 trzeba wyłożyć 163 tys netto

wstąpiłem tez do dilera claasa i claas atos 330 w podstawie 145 tys netto tylko ze klimatyzacja do tego 9 tys także 154 tys netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo ze warto, case jest lepszy pod względem wykonania i pewnie komfortu tez, na twoim miejscu postawił bym na coś lepszego niż JD i wziął coś z CNH. Miałem kiedyś JD 5080R i mam szczęście ze się go pozbyłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kewin123    11

Wiadomo ze warto, case jest lepszy pod względem wykonania i pewnie komfortu tez, na twoim miejscu postawił bym na coś lepszego niż JD i wziął coś z CNH. Miałem kiedyś JD 5080R i mam szczęście ze się go pozbyłem...

Kolego co ty kadzisz? z całym szacunkiem do grupy CNH- to  do JD  a szczególnie w wersji r-premium nie ma porównania a ciagniki serii 5r były najlepsze w swojej klasie .Nie twierdze ze ciągniki grupy CNH są złe -lecz porównując do JD R   ich zalety to niższa cena zakupu oraz mniejsze zuzycie paliwa -jakosc wykonania, komfort pracy, niezawodnosc,  moc  jest nieporównywalna na korzysc JD 5R . KOLEGO  albo trafił CI sie jakis wadliwy egzemplarz albo Ty niewłasciwie o niego dbałes . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    127

Sąsiad ma NH T4.85(to samo co ten Case nawet z takim samym wyposażeniem) od prawie 2 lat i pod względem mocy nie jest to jakaś rewelacja ale awarii jak na razie nie miał. Ogólnie jeśli miałby być to główny to odradzam takiej zabaweczki to dobry sprzęt do jakieś zgrabiarki, przetrząsacza, lekkiej kosiarki itp.

Jak na główny z CNH wolałbym już NH T5.95/Case Farmall 95U - większy rozstaw osi, większa masa, większa kabina inaczej to się będzie w każdej pracy i transporcie zachowywało.

Dealerów Same i Lamborghini nie masz gdzieś w okolicy bo to to samo co Claas Atos ale ze względu na mniejsze przebicie na rynku mogą mieć przystępniejsze ceny.

JD z serii M to budżetówka, nie wiem jak obecnie ale wcześniej cały układ napędowy produkowano w Chinach. R-ka to już inna bajka która z okładki tylko podobnie wygląda.


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    112

5090 m rocznik 2014 ,wszystko niby ok ale coś nie trafiłem w egzemplarz ,po gwarancji wyciek oleju gdzieś z góry silnika zawalił pasek i rozleciał się pasek  po ok 800 mtg ,poszedł do mechanika ale po kilku miesiącach znowu zaolejony silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mkad    0

Jeśli zamierzasz dołożyć tura to jd wydaje się lepszy ponieważ częściowo posiada ramę, z drugiej strony case ma lepszą widoczność(okno dachowe). Jeździłem tym i tym i jd wydał mi się lepszy i mocniejszy, ale i był sporo droższy.

Edytowano przez mkad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolmen    0

właśnie tata jest za john deerem , mi trochę szkoda wydawac tyle pieniążków na john deera , poprostu zastanawiam sie czy jest nam potrzebny ten ciągnik , czy nie lepiej zakupic case albo cos tańszego od joha  a pieniądze co zostaną wydac na cos innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    127

Ja się Tobie nie dziwie ten JD to nic nadzwyczajnego a cenę ma jak na mój gust dość wysoką. Tym bardziej że my za około 10tys zł netto mniej kupiliśmy w zeszłym roku ciągnik o klasę wyższy, o 20KM mocniejszy z ładowaczem i wyposażeniem podobnym(rewers mechaniczny ale jest EHR).

Jeśli nie masz do niego maszyn to lepiej wybrać coś tańszego i mieć sprzęt, niż wybrać sam ciągnik i postawić go na bezrobociu (w okresie gwarancji szczególnie).

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mk11    8

na 20ha nowy ciągnik? kiedy ci się zwróci? szkoda kasy.czy nie lepiej kupić używany a nowych kilka maszyn? ja mam 45ha (3-6kl)ciągnik główny case mx 100 6-garowy,kupiłem go w bdb stanie -nie do zajechania!cena ok.58 tyś. zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    209

z tego co ja tu widzę to każdy pisze jakie ma osiągi w swoich ciągnikach na słabszych glebach a postawcie się w realiach kolegi który ma 1 klase ziemi i to na górkach , jak dla mnie też kupowanie nowego ciągnika na 20ha to nie zbyt dobry pomysł chyba że korzystasz z prowu i masz zaplecze własnej gotówki a nie na kreche , co do tych ciągników to ja bym na Twoim miejscu je przetestował u siebie który jak sobie radzi , cena jest za case tylko żeby sobie poradził oczywiście , mój kolega ma farmala chyba setke z ładowaczem jako główny i nie narzeka a już ma go z 8 lat będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolmen    0

ciągnik będzie musiał być nowy bo bedzie brany na dofinansowanie , to byłby najlepszy pomysł wziąć taki ciągnik na testy ale niestety do konca stycznia musze dokonac wyboru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtaso    3

Witam,
Od lipca 2016 roku jestem użytkownikiem John Deere 5085M. Obecnie mam 280 godzin. Mam go z ladowaczem. Z wyposażenia mam skrzynie 32/16,szyberdach, EHR, koła 380/70 r24, 480/70 r34, dwie sekcje hydrauliki, zaczep automat, ladowacz Quicke Q36.
Silnik w tym ciągniku bardzo dobrze trzyma obroty, pracując w polu czuje się że ma więcej niż te 85 KM, jednak przy pracach w transporcie brakuje mu momentu. Bardzo ciężko się wkręca na obroty. Kupując ten ciągnik i tak nastawialem się na podwyższenie mocy. W marcu będę go podkręcać do ok 110 km.
Do skrzyni biegów trzeba się przyzwyczaić, ponieważ w czasie jazdy trzeba zmieniać grupy biegów. Poza tym ten półbieg bardzo szarpie. Mechanik z serwisu powiedział mi że niestety nic na to się nie poradzi bo nie jest to półbieg. Jest to wzmacniacz momentu. Biegi główne są bardzo dobrze spasowane, jak w samochodzie osobowym.
Z ladowaczem robi się bardzo dobrze, ponieważ ciągnik ma dosyć spory rozstaw osi, pompę 70. Ladowacz jest przymocowany do ramy, bardzo dobre rozwiązanie. Podnośnik poradził sobie z agregatem uprawowo-siewnym o masie 1600 kg. EHR zalecam wziąć, bez niego podczas jazdy na wybojach potrafi rozbujac narzędzie, szczególnie jakieś dłuższe pługi ;-) kabina bardzo dobrze wykonana, solidnie, ale jednak wg mnie jest głośno szczególnie gdy silnik ma powyżej 2000.
Komfort jazdy po drodze jest wysoki, aż byłem miło zaskoczony, ciągnik wogole nie podskakuje, ma się wrażenie jakby była amortyzacja osi i kabiny do czasu gdy się nie wjedzie w dziurę ;-)
Ogólnie polecam ten ciągnik, jednak ceny które przedstawiłes są zbyt wysokie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    127

Czyli z tego co piszesz nadal jest ta skrzynia z szybką 1 w której trzeba ruszać z niższego zakresu i przekładać na wyższy - coś ala w Belarusie 1025. Nie rozumiem tylko "Poza tym ten półbieg bardzo szarpie. Mechanik z serwisu powiedział mi że niestety nic na to się nie poradzi bo nie jest to półbieg. Jest to wzmacniacz momentu." Czym różni się ten wzmacniacz z JD od półbiegów z JD?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtaso    3

Z tego co mi powiedział to ten wzmacniacz ma podobne rozwiązanie jak w starych Ursusach. Tak, to szybka skrzynia. Trzeba ruszać z zakresu C potem przełączyć na zakres D. Zakres C i D są zsynchronizowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez temprawg
      Witajcie.
      Stoję przed sporym dylematem.
      Rozglądam się za jakimś ciągnikiem i kosiarką rotacyjną do niego.
      Do tej pory posiadałem łąkę 1 h i w 2014 roku po wkurzeniu się że wiecznie na kolanach trzeba szukać kogoś kto by ją skosił ( ten nie ma czasu, temu szkoda kosiarki, tamten kazał podjechać kiedy indziej bo musi się zastanowić) kupiłem kosiarkę listową CJF wolnobieżną (kosiarka tragedia psuje się co chwilę). 
      W zeszłym roku sytuacja była już inna ponieważ przez suszę to rolnicy bili się o możliwość skoszenia i zabrania siana.
      W tym roku doszło ok 1,5 h rodziców oraz około 1 h siostry. Do tego dochodzi sad.
      Dlatego po tych wszystkich perypetiach doszliśmy do wniosku że czas kupić taki zestaw jak w tytule.
      Super wymagań nie mam ale pewne granice sobie określiłem:
      - ciągnik T25 lub jak się uzbiera C330 (chociaż ceny trzymają się wysoko) - wiadomo że po zakupie na podstawowy serwis i nieprzewidziane wydatki tak samo jak po zakupie samochodu trzeba sobie przeznaczyć około 10 % - 15 % kwoty zakupu.
      - kosiarka rotacyjna (prawdopodobnie do remontu bo wątpię żeby coś sensownego kupić bez wkładu) Z036 lub Z076 nomen omen katalog części do nich opracowałem i sprzedaję.
      No i najważniejsze to dostępność części w przyzwoitych cenach. Nie sztuką jest kupić sprzet, sztuką jest go serwisować nie za kosmiczne pieniądze.
       
      Liczę na waszą pomoc jako osób doświadczonych. 
       
    • Przez rafal2511
      Witam wszystkich
      Przeglądając forum nie znalazłem żadnych ciekawych informacji o JCB Fastrac. Przeglądając allegro znalazłem fajne ich oferty.
      http://otomoto.pl/jc...25-A108355.html
      http://otomoto.pl/jc...15-A117351.html
      No i tu należy zadać sobie pytanie. Czy te maszynki nadają się do pola? Jak sie sprawują w polu w pługu. Widziałem fastraca tylko że młodszy odpowiednik tych modeli (2150) w realu wygląda bardzo fajnie Maja bardzo dobrze rozłożoną masę. Amortyzowaną przednią oś i hamulce tarczowe. Super do transportu ale jak w polu? Jak ze spalaniem na przykład w pługu?
      Proszę o wasze opinie na temat fastraca.
      Pozdrawiam
       
      Jeszcze raz napiszesz tak długiego posta z caps lockiem to uduszę
    • Przez Silver
      Witam!
      Ciągnik z turem 60 - 80 km, który zestaw będzie najbardziej wytrzymału i wygodnie będzie się pracowało przy krowach.
      Chce coś do 120 tys z widłoami/krokodylem i łycha, potrzebny do gnoju tylko z płyty, bel siana słomy ( 700 sztuk) i ośnieżenia drogi 300m dla mleczarni.
      Biorę pod uwagę najbardziej zetora 6441 + trac lift 100 (dlatego taki zeby zmieścić się w kasie a 220 to za duża do proximy) i farmtracka 665dt lub 675dt i pol mot 4, ciekaw jestem jestem zefira i tura 3 z pronaru ( no ale to nowość), nie wiem czy to na 100% z euro 2 a zakupy chce na prow więc po nowym roku czy da się jeszcze kupić pronara 82sa lub farmera z mmz - ale to tak w ostateczności.
      Konkretnie to czy farmtrack czy proxima będzie lepsza do tura tzn przednia oś chyba to samo carraro, ale sprzęgło skrzynia i ukłąd kierowniczy ( w jednym i w drugim podobno nie najwytrzymalszy) zetory również sprzęgło mają delikatne, a może zaryzykować i spróbować tego zefira ( masa ogromna moc duża i przednia oś to też podobno carraro)
    • Przez Suzaku95
      Witam,
      W niedługim czasie myślę o zakupie ciągnika sadowniczego, ostatnio się trochę rozglądałem i znalazłem 2 ciekawe modele JD 5075GN i Claas Nexos 210. Ciągnik będzie głównie pracował przy kombajnie do porzeczki i opryskiwaczu.
      Interesuję mnie opinia użytkowników o powyższych modelach, podobnych do nich lub innych ciekawych ciągnikach tego typu.
    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k120
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.