Skocz do zawartości
bartas19

Problem z rewersem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartas19    0

Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Case MX 120 1999 rok i pojawił mi się problem z rewersem a mianowicie gdy włączam jazdę do przodu lub do tyłu na konsoli zapala mi sie kontrolka N i ciągnik nie jedzie. Czasami jest tak że zgaszę go i odpalę jeszcze raz i wszystko jest dobrze ale boję się że jak zacznie nawalać mi to w polu a zasiewki się zbliżają to będę siał do żniw. Rewers jest elektrohydrauliczny. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mialem podobny problem w JD 6830. A problem tkwil w uszkodzonej kostce elektrycznej,ktora znajduje sie pod ciagnikiem. tzn musisz wejsc pod ciagnik i sprawdzic czy wszystkie kabelki i kostki sa w dobrym stanie i nie uszkodzone. U mnie awaria ta wystapila orzac pole, chciaelm zorac skarczowane krzaki i na polu byly jeszcze badyle dosc dlugie i gdy najechalem przednim kolem na jeden z nich to mi odbil w wlasnie te kostke. Servis na drugi dzien usunal awarie, nie wiem jak w Case. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

hmm, ja mam dwa MX'y i zadnym nic podobnego się nie działo i nie dzieje do tej pory.Sprawdz wszystkie kable ale po mojemu to nic nie da choc nie wiadomo lub skonsultuj się z serwisem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartas19    0

kurcze dzisiaj rozpinałem wszystkie możliwe kable i kostki po kolei i konserwowałem wd40 ale pomogło tylko na chwilę. elektrozawory są pod kabiną za wyjściami hydraulicznymi i może to ich wina choć jakby był popsuty elektrozawór to ciągnik wcale by nie jeździł a on raz jeździ a raz nie. myśle że to sprawa bardziej związana z tym że gubi gdzieś prąd na kablach ale żeby wiedzieć i znaleźć gdzie. qqq masz może instrukcje obsługi do mx'a???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

coś takiego chyba już było poruszane w temacie o serii 51XX. ale pewny niejestem. Tam popatrz, też możliwe jest uszkodzenie jakiegoś przełącznika przy dźwigni rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin    2

Według mojego skromnego zdania gdyby "gubił" napięcie na przewodach elektrycznych to wyświetlałby kody błedów. W tym przypadku mógł paść jakiś układ scalony np.: zintegrowany z dźwignią rewersu. Takie gdybanie... Potrzebny serwis...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

ja mam aby książkę obsługi mx 170 i tyle, patrzyłem to o poradach tam nic nie pisze bo co wtedy by serwis robił.. A ile godzin ma case Twój??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz27    2

ja mam numer do takiego serwisu ale oni są z okolic Grójca. nie wiem czy to daleko od Ciebie i nie wiem czy oni będą chcieli przyjechać jeżeli to jest daleko.zresztą pewnie przyjadą tylko ile to będzie kosztować.jak coś to pisz na Pw to ci dam ten numer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    16

Mam podobny problem nie łapie mi jazdy do przodu ale nie ZAWSZE.. Gdy sie nagrzeje przestaje działac czy jest ktoś kto mógłby mi powiedzieć do czego Zajrzeć ? co moze być nie tak? i czy moze być to wpływ sprzegła .. bo bez sprzegła łapie czesciej niz z sprzegłem ?? Zaznaczam ze jak jest nie rozgrzany to wszytko działa eleganco pojedzie sie orac lub siac i pod koniec roboty do przodu a on nic?/ /// ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesin    1

może głubi gdzieś ciśnienie, tzn w skrzyni może być walnięty jakiś uszczelniacz i tak sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    16

Hmm,, ale ciekawe jest to ze jak sie nie nagrzeje to dziala jak igla a jak prykladowo zaoram 1 ha i temp. sie podniesie do zoltego to szfankuje,, :P Moze byc ze cisnienie lub olej taki ze jak sie nagrzeje robi sie zbyt plynny choc nie wiem czy moze byc to przyczyna.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo4463    0

U mnie jest to samo...jesli bedziesz mogl to napisz co bylo u Ciebie.

Edytowano przez pawlo4463

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×