Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Bartek19992

Problem z hamulcem roboczym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bartek19992    0

Mam problem z hamulcem roboczym w pronarze 82 SA. Z tego co zauwazylem nie odbija on do konca i przy dluzszej jezdzie bardzo sie grzeje caly mechanizm tego hamulca... blokowanie jest minimalne i prawie nie da sie go wyczuc przy ruszaniu czy zatrzymywaniu. Swąd natomiast jest nie do zniesienia... problem dotyczy jednego kola.

Moze ktos mial podobny problem?

Bede wdzieczny za wskazówki jak sie z tym uporac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

zajrzyj do regulacji hamulców na bębnach popuść może lekko , a jak nic nie da to może trzeba zdjąć bęben i sprężyny wysiadły w srodku?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny problem po założeniu nowych tarcz hamulcowych,luzowałem na regulacji do końca i dalej to samo a okazało się że to sprężyny, wymieniłem na nowe i jest ok nic nie blokuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartek19992    0

jeszcze na gwarancji jak byl to juz byly z tym problemy...niby regulowali te hamulce ale efekty byly mizerne...

bede musial rozebrac to wszystko i moze faktycznie to wina tych sprezyn...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrius    9

W moim 1025A jak był jeszcze na gwarancji to chyba z 4 razy robili i dalej nie mam a nieraz jak przycisnę to potrafią się zablokować że trzeba do tyłu cofnąć żeby je odblokować . Będę musiał sam tam zaglądnąć może to jednak te sprężyny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie w belarusie 820 prawa strona podczas wciśnięcia hamulca roboczego strasznie mocno atakuje czy muszę cos poluzować ? czy co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

ja mialem to samo jak kupilem pronara po kilku dniach spalily sie hamulce teraz jak robilenm przeglad to okazalo sie ze tarcze hamulcowe sie spalily i rozsypaly sie w proch tylko blacha zostala , zalozyli nowy komplet tarczn i sami wyregulowali i narazie jest ok

tylko wkó...lo mnie to ze musialem za nie zaplacic bo nie podlegaja gwarancji a to byla ich wina bo zle byly ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie to aż strach hamować . na drodze przy wiekszej predkosci to aż ciągnik ściąga jak zahamuje . nie ma w ogóle połówki hamulca ,lekko dotkniesz i stoi w miejscu . i nie mam pojęcia co to . ????

 

u mnie to aż strach hamować . na drodze przy wiekszej predkosci to aż ciągnik ściąga jak zahamuje . nie ma w ogóle połówki hamulca ,lekko dotkniesz i stoi w miejscu . i nie mam pojęcia co to . ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

bez zadnego problemu . na gorze przy dzwigni hamulca popuszczasz kontre i od spodu wykrecasz lub wkrecasz srobe . hamulec powinien lapac przy podlodze jakies 5 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKASZ82mtz    0

panowie gdzie można podciągnąć hamulec w mtz 82 z malą kabiną wogule mie mam prawie hamulcA INO ino łapie ???????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
×