matingus

Cena bydła 2017

Polecane posty

matingus    107

Nowy Rok,miejmy nadzieję że nie będzie gorszy od tego co był.

komentujcie dodawajcie ceny...

Wszystkiego Najlepszego i aby ceny były lepsze..

 

kontynuacja wątku http://www.agrofoto.pl/forum/topic/87893-cena-byd%C5%82a-w-2016/page-154?do=findComment&comment=1998698

Edytowano przez danielhaker

Kliknij zieloną strzałkę jeśli pomogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid19890    5

Jalowka krzyzowka lm 16.5 msca
Waga wbc 306.8
Waga żywa 538
Waga przy odbiorze 563
Cena wbc 13.09 netto
21.12.2016 uboj

Edytowano przez Dawid19890

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zkordalski    544

Zadzwonił do mnie glinka czy cos mam to powiedziałem że niech wpadnie mam przygotowane 2 krowy 2-4 buki zalezy jaka cena a wiec zobaczymy co on tam powie i jakie da ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz6340    34

Wiecie w jakiej cenie są krowy hf w wadze około 600kg?  Okolice Makowa Mazowieckiego

Edytowano przez Mateusz6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Azor07    415

Życzę wszystkim w tym roku jak najlepszych cen zeby bylo nam lepiej ;)

 

Dzięki i wzajemnie :) Rok się zaczął dobrymi cenami oby tylko nie spadały .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    36

Coś się ruszyło -od biernackich za bydłem dzwonili . Propozycja za hf 7 netto .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikolas29    406

a w tych sąndarzach na dole pokazuja ze tanieje bydlo...wszystko na opak....agrobiznes tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zkordalski    544

Okolice działdowa za hf 7-7.5 za krowy 600kg bede chciał 5.5 a sprzedam za 5.2 zobaczymy jutro . Brak bydła i cena jest dobra dzwonia sami a juz było cicho swojego czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    9797

dwie jałówko-krowy(wycieliły się ale nie miały 30 miechów)MM

-520kg netto

-495kg netto

poszły po 5,8,-netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    156

Poszło dziś :

14 byków w tym (7 czerwonych hf , 3 ładne mieszańce i 4 takie przeciętne) średnia waga 748 były sztuki co ważyły 600 i 900 czyli mix cena 7.5 netto 

2 jałówki  jedna 460 kg kiepskiej budowy RW druga 650 kg ładna coś z sima  cena za obie 6.8 netto

1 krowa pierwiastka czerwono biała okrągła  waga 650 kg cena 5.4 netto  

Odbiorca Biernacki całość kasy przed odbiorem że muszę jeszcze 4 klocki odesłać bo tyle nie wyszło 

Jedyne zastrzeżenia to że kierowca zjechał przednim  kołem z wagi ogólnej (bo siedzieliśmy w aucie przy ważeniu) zaraz wyczułem ściemę  wyszedłem jak   chciał wagę spisywać i prawie pękł ze wstydu . Uważać na cwaniaczków.  

 

Edytowano przez szaman1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kuzwa a u mnie coś ceny nędznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zkordalski    544

Wszystko dobrze wygląda i ceny też ok . Wiec Biernacki idzie już pod rękę bo kiedyś to sie u niego czekało za kasą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baks00    621

U mnie ceny różnie,zależy od handlarza.Ale rozbieżność nawet 0.7zł/kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zkordalski    544

A wiec juz po interesach  dwa byki hf

590 kg -7.5

545kg-7.5

krowy 2 sztuki

630 kg-5.30

509(żebra same) 4zł

Wagi i ceny Brutto sprzedane do Glinka Marek płatność do końca tygodnia a wiec cena jest dobra chodz mówił mi i sie spierał że krowy staniały po nowym roku o o.40 zł na kilu czy jakos tak a ja że każdy tak mówi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zkordalski    544

Ważyłem krowe wczoraj jedną i waga była identyczna a byka tydzień temu  mi waga sie zgadza z Krzynowłogi Małej czy jakos tak.

Edytowano przez zkordalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez 4porucznik01
      witam . mam ostatnio problem z somatyką u bydła . nie które sztuki z dnia na dzien maja wyższa liczbe komórek . nie wiem czym to jest spowodowane . dawka paszowa sie nie zmieniła jest taka sama . kukurydza ,siankoiszonka ,siano lub słoma  śruta swoja z mieszanki owsa  jęczmienia żyta i pszenżyta . rzepakowa. wysłodki buraczane , pszenmix oraz dodatki witaminowe od somatyki .drożdze soda i kreda .po kazdym doju krowy maja zasklepiane wymię . ostatnie wyniki z mleczarni tłuszcz 4,27 bialko 3,06  może ktoś pomoże co z tym zrobic jak obniżyć 
    • Przez CeZaRy29269
      Byk 280+ do 30 miesięcy co tp znaczy ?
    • Przez Michał123
      Dzień dobry, czy ktoś opasa bydło ziemniakami? Chciałbym dowiedzieć się od jakiego wieku można dawać ziemniaki i w jakich ilościach. Jako główna dawka pokarmowa, czy jako dodatek np. do kiszonki z kukurydzy?
    • Przez Radek65
      Dzień dobry, czy można krzyżować miedzy sobą Czerwonego i Czarnego Angusa? Chodzi mi o to czy należąc do związku hodowców bydła można krzyżować te 2 rodzaje bydła i czy nadal będzie to bydło czysto rasowe? Czy lepiej mieć jałówki Angusa a byka np. Simentala?
    • Przez Radek65
      Dzień dobry, chciałbym rozpocząć hodowlę 15 krów mamek. Mocno zastanawiam się nad herefordami. Chciałbym poznać o nich opinie osób które tą rasę posiadają, zastanawia mnie czy opasy ładnie przyrastają i jaką można dostać cenę za kg żywca. Czy warto bawić się w krowy mamki jeśli nie mam miejsca na pastwisko? Mamki karmił bym sianem i dodatkowo jakąś paszą energetyczną. Czy lepiej wybrać jakąś inną rasę np. Angusa?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj