Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Agrofarm 410 GS niema możliwości zastosowania EHR. Jest to standardem w modelach Agrofarma 420 i 430 Profiline.

Co do oznaczenia DT lub LS na homologacji nie ma to znaczenia, po prostu na polskie jest robione DT jednak nie zawsze przychodzi do polski ciągnik przeznaczony na nasz rynek i wtedy ma w homologacji LS to znaczy Land Specyfikacion.

Ciągniki DF. Lambo i Same są składane we Włoszech, chociaż nie do końca, gdyz przywożone są do Lublina i tam dozbraja się niektóre modele w podzespoły np. pneumatykę.

Opublikowano

Nie wiem jaka była by cena na 430 z takim wyposażeniem jak koledzy piszecie ale wersja 430 Profi Line kosztuje w mojej okolicy 212 tys brutto do niewielkiej negocjacji . . ..

To ile w takim razie u Was chcą za 420 GS ?

i jaka jest cena do niego tuza i womu

Opublikowano

W Kutnie w Jaryszkach za 420gs w max wyposażeniu bez tuza i womu zaproponowali 153 tys. netto a dodatkowo wom i tuz za 13 tys do tej ceny. w cenie ciągnika dali bezpłatny dojazd serwisu w czasie gwarancji i po jej zakończeniu.

 

Uważacie ze to dobra cena za niego?

Opublikowano

Pierszy po 50mtg i na 2gi serwis się wprasza po 200 mtg moim zdaniem ten 2gi przegląd chyba tylko po to żeby w rocznej gwarancji się zmieścić z 2gim serwisem ;) po gwarancji zmieniam olej co około 350-450mtg tzn co roku ;) nie uważam żeby było to za żadko bo nie wiem jak Wasze agrofarmy i r3jki ale mój lubi łyknąć między wymianami do 2l oleju może więcej, z tego co się dowiedziałem to w sumie normalne w tych ciągnikach że olej akros turbo lubi znikać, a jak dolewam świeżego oleju to po co tak często zmieniać ;) filtr paliwa co 250-300mtg

Opublikowano

Ferdek, tak było kiedyś... Teraz jest 50h przyjadą nasmarować i skasować :lol: 100h olej i filtry, 200h (nie wiem co, bo dopieru się zbliża) Pewnie znowu tylko nasmarować, i może filtr powietrza??

A tak właściwie na ile się wymienia olej i filtry w skrzyni??

I jeszcze jedno, z tego co słyszałem to w JD wymieniają olej w przednim moście na 1 przeglądzie tak? Aż tyle opiłków w nim jest? Może i warto w naszych wymienić?? :P

Opublikowano

Heh z tym olejem w skrzyni to ja tam nie wiem, kogo nie zapytam to po 3 tyś mtg już mają w swoich sdf-ach i nikt nie zmieniał oleju bo to wiadomo zawsze coś się zdarzy troche ucieknie dolewane było i niby świezy z tego co serwis mówił powinno się po 1 tyś mtg można przeciągnąć do 1500mtg jak filtra kontrolka nie świeci się za długo po odpaleniu zimą ze zapchany, filtr ten jeden z 3 co jest wyżej powinno się wymieniać niby co 750 czy co 500 mtg i uwaga są 2 rodzaje filtrów a nawet chyba 3 różnej długości ten co jest wyżej odpowiada za wspomaganie kierownicy i wiele innych ważniejszych elementów dlatego dobrze jest wstawić tam najdłuższy z filtrów (chyba 104zł) w przednim moście też po 1000mtg powinno się zmienić.

Opublikowano

Dzięki.A czy u was też ciężko się drzwi zamykają trzeba porządnie uderzyć ? Przestawialiśmy na bolcach i nic.

Zrób mały test. Otwórz tylną szybę i zamknij drzwi. Zauważalnie zamykają sie dobrze nawet z użyciem małej siły. Tak jest w moim agrofarmie, gdy nie ma otwartych okien lub szvberdachu to często mocno trzeba trzasnąć drzwiami.Mam wrażenie, że wypukłe drzwi tworzą opór powietrza, chwilowo zwiększają ciśnienie w kabinie ( podczas zamknięcia drzwi) i dlatego zamykają się z trudem. Na poparcie tej tezy, wskazuje test z otwartym dachem lub tylną szybą wspomniany powyżej.

Opublikowano

za kilka lat pewnie w ciągnikach lewe drzwi będą otwierać się wraz z całą przednią szybą a prawe wraz z tylną, lub naciśnięcie klamki spowoduje zniknięcie całej kabiny poza dachem hahaha, drzwi na cały bok ciągnika to trochę przesada

Opublikowano

W każdym razie SDF powinno usunąć tą wadę, moim zdaniem fabryczną. Co z tego, żę przyjedzie serwis, pogrzebie przy bolcach i stwierdzi, ze to wszystko co można zrobic :o .A wada jak była tak jest :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v