Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

he @Qazi to żeś nie miał sdf że o instrukcji w ogóle wspominasz, za tą instrukcję to powinni zastrzelić kogoś, źle przetłumaczona, rysunki też nie wiem jakim cudem narysowane elementy inne niż w rzeczywistości, np. miejsce spuszczania płynu chłodzącego z bloku nie mam pojęcia gdzie jest, czy korek z chłodnicy z 2giej strony niż na rysunku, o opisie hydrauliki lepiej nie wspominać a wymiany filtrów i olejów to już całkiem niewiadomo co nioby co roku? he, jakby instrukcja głupot nie pisała to bym tu nie pytał :D

Opublikowano

no to nieźle, teraz mam kolejne kryterium przy wyborze ciągnika - czytelność instrukcji obsługi

 

co do filtrów to pewnie tak jak prawie chyba we wszystkich ciągnikach że wymiana na ileś tam godzin(nie wiem co ile) albo nie dłużej jak dwa lata

Opublikowano

Mam pytanie do uzytkowników agrofarmów.

Czy to jest normalne że przy redukcji z 5 na 4 przy prędkości powyżej 16 km/h słychać zgrzyt?? dopiero jak prędkość spadnie powiedzmy tych 14 km/h redukcja jest możliwa.

Jescze jedno pytanie mam odnosnie reduktora. Czy we wszystkich ciągnikach tej serii jest tak trudno przerzucic reduktor z zajaca na zółwia?? w agrofarmie którym jeździłem wchodził bardzo ciężko a czasami żeby włączyć zółwia trzeba było wrzucic najpierw na ślimaka a dopiero później na żółwia.

Agrofarm którym jeździłem tył to włąsnie ten: http://allegro.pl/it...rofarm_100.html

-skrzynia 40/40 z 1 biegiem pod obciązeniem

-rewers elektrohydrauliczny

-przedni napęd,WOM blokada włączane elektorhydraulicznie

-klimatyzacja

-przeszklony dach

-przycisk sprzęgła w dzwigni zmiany biegów

Jestem własnei w trakcie poszukiwania ciagnika z ładowaczem dlatego zainteresowałem sie tym egzemplarzem. jego wyposażenie jak i stan są bardzo dobre jednak ta skrzynia mnie zniechęca.

 

PS. czy dzwignia zmiany biegów powinna tak luźno latac na boki?? czy przy ruszaniu ta dzwignią na boki nie powinny byc wyczuwalne jakies progi??

Opublikowano

Czy ktoś wie dlaczego w r3 evo 100 na zimnym silniku są zgrzyty i tarcia??? na ciepłym już tego nie ma

zgrzyty tarcia? ale to podczas kręcenia rozrusznikiem czy po odpaleniu już pracujący silnik na wolnych obr, fakt hałasuje coś na zimnym ale są to różne elementy wpadające w rezonans ale cihcnie to po dodaniu gazu, :) , a jak coś z silnikiem zalej paliwo werwa/dynamic silnik ładniej pracuje i ciszej

Opublikowano

Witam. Właśnie się trochę interesuje ciągnikami w przedziale mocy 90-110 KM. Dzwoniłem dzisiaj do jednego z dealerów Lambo i za EVO 100 w standardzie cena brutto 148 tyś. zł a w wersji GS bez klimy brutto 175 tyś. zł, klima to dopłata około 19 tyś. brutto, EVO 110 GS bez klimy 187 tyś brutto, cena deutza zaledwie 4-5 tyś większa.

Opublikowano

Witam. Prawda zbliża się PROW to ceny idą w górę. Ja rok temu w sierpniu za Agrofarma 410 GS z przednim podnośnikiem, klimą dałem 158 tys zł netto. I jak na razie nie narzekam na niego.

Opublikowano

Ja wpisalem do wniosku agrofarma 410. Wydaje mi sie, że to dobra decyzja. Zastanawiałem sie jeszcze nad td5030 i jx80 ale niewiem dlaczego dilerzy tych marek odradzali mi zakupy tych ciągników zwazywszy na ich pojemności a także masę ciągnika. W sumie w grę wchodził t5040 ale nie przypadł mi do gustu. No cóż SDF należy jak bym to nazwał do "elity" wiec mam nadzieję, że jesli już go dostanę w swoje rece to pochodzi dlugo i bez poważnych awari. Kiedy dzowniłem do dilerów natknąłem sie na przedstawiciela Zetora i Lamborghini a on zaproponował mi wersje R3 EVO 85 w cenie 155 brutto w wersji wyposażonej tylko w podstawowe duperele. Wiec aby tanio kupić trzeba szukać bo za agrofarma zaproponowali mi cenę 147 z szyberdachem i takimi tam(bez klimy) wiec jest różnica.

Opublikowano

Mając jednego NH brał bym drugiego, a po zatym NH T 5040 jak dla mnie jest lepszym wyborem niż który kolwiek ciągnik z grupy SDF. Po pierwsze pojemność silnika Nh 4500 cm3 a SDF 4038, po drugie większa masa NH 4050 kg, SDF coś koło 3700 kg no i lepsze wyposażenie NH z rewersem elektrohydraulicznym i jednym pół biegiem kosztuje koło 154 tyś brutto a SDF w mechaniku koło 150 tyś brutto, ja bym się jeszcze nad tym tematem zastanowił.

Opublikowano

Mariusz650 możesz przedstawić wyposażenie NH za 160 tyś. można było kupić Agrofarma 410 GS z EH rewersem (z możliwością regulacji działania w NH niedostępne), przeszklonym szyberdachem (w NH kiedyś niedostępne teraz podobno jest) jeszcze kilka miesięcy temu w porównywalnym wyposażeniu korzystniej cenowo wypadał DF.

Opublikowano

Obecnie z rodziny Agrofarm R3 Evo i Same najbardziej opłaca się kupić model w wersji PROFIINE w Agrofarmie lub R4 evo. Te modele znacznie potaniały w porównaniu do 2010 roku.

W podstawowej wersji mamy szyberdach, EHR, podłokietnik, elektryczne sterowanie hydrauliką zewnętrzną oraz 3 biegi pod obciążeniem na każdym z biegów.

W dopłacie jest klimatyzacja około 5 tys. Przedni TUZ i WOM około 12 tys. złotych, inne opony to w zależności od rozmiaru różnica w cenie 1-3 tys. złotych.

Dodatkowo za wersja profiline przemawia lepsza pompa, mocniejszy most tylni i przedni, zwiększony udźwig podnośnika.

Rożnica w cenie pomiędzy Deutz Fahr a Lamborghini ewentualnie Same to w tej chwili około 3-4.

Jak chcesz porównać dane to zajrzyj na TĄ STRONE

Opublikowano (edytowane)

Mariusz650 możesz przedstawić wyposażenie NH za 160 tyś. można było kupić Agrofarma 410 GS z EH rewersem (z możliwością regulacji działania w NH niedostępne), przeszklonym szyberdachem (w NH kiedyś niedostępne teraz podobno jest) jeszcze kilka miesięcy temu w porównywalnym wyposażeniu korzystniej cenowo wypadał DF.

 

 

Ale 160 000 netto

 

@Mariusz650-Ciągnik powinien być lekki gdy jest na przyklad mokro to nie bedzie sie tak topił jak cieżki.Ciagnik lekki możesz dociążyć a ćiężkiego juz nie odciążysz

 

Zgadza się ale jednego i drugiego można utopić. Tutaj trzeba by porównać ich wyporność.

Edytowane przez Mariusz650
Opublikowano

Zachwalacie tego DF a kumpel ma i bardzo narzeka i wtryski mu się zapiekły i przecieki miał i ehr się psuł, króluje w okolicy Lamborghini i złego słowa nikt nie powie na lambo, jest jeden stary juz explorer i też bardzo dobrze się sprawuje wiec czy ten DF jest tak dobry to bym się zastanawiał

Mi najbardziej podoba się lambo ten kolor no i zawsze to Lamborghini he he :P

A te lamborghini macie we wsi nowe ??

 

Ma ktoś nr do rolsadu .Te tarcia w silniku to może zawony smarowania nie maja przypchały się olej za puzno wymieniony.. nie pieprzyć głupot że agrofarm w niemczech robiony lambo r3 same explorer i agrofarm we włoszech są robione :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v