Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 
Mam problem z wentylatorami z klimatyzacji, wydawało mi się wcześniej, że oba pracują razem a teraz dzieją sie jakieś cyrki... 

Ten od strony tłumika włącza sie później a po wyłączeniu klimy zatrzymuje się od razu/po chwili  natomiast ten drugi wentylator  po załączeniu klimy działa od razu natomiast nie chce się wyłączyć po dłuższym czasie, nawet gdy wyłączę ciągnik a potem przekręcę stacyjkę to nadal sie załącza... co to może być ?

 

po przełożeniu kabli (wtyczek) dzieje sie to samo tylko na przeciwnych wentylatorach

Edytowane przez misiu21692
Opublikowano

Witam, zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju hydraulicznego, przekładniowego w Agrofarmie 410, wiecie może jaka może być przyczyna? dolałem oleju ale nadal świeci ;/

Opublikowano

Da się, serwis komputerem musi to zrobić.

 

Jak się przyjrzysz przy podnoszeniu najpierw podnosi trochę szybciej a potem podnoszenie zwalnia. Ten przepływ oleju na podnośnik można zmienić tylko komputerem.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

mam problem z licznikiem mtg. w r3 evo 85 z 2012r. otóż mam ten ciagnik od nowości i w podstawowej wersji z paroma dodatkami. Problem tkwi w tym iż zacina mi sie licznik ostatnie 3liczniki staneły na ok. 200-240mtg a ten ze stycznia ub. roku na około 350mtg sie przycioł ale teraz widze liczy dalej i czy normalne jest to iż owe liczniki analogowe naparowują sie na wysokości wskażnika mtg.  

Opublikowano

Ja leje Shell Rimula R4 15w 40. Przyjechał kiedyś do mnie przedstawiciel Shell z olejem i pokazał mi kody na bańkach 20l. Miałem oryginalna SDF i Shell kody były takie same a cena znacząco się różniła. Od tamtej pory leje Shell i jestem zadowolony.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v