Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Otoz jak wyzej, mam luz na boki w miejscu zaznaczonym na zdjeciu, szukalem schematow, kombinowalem i nie wiem jak ten luz zlikwidowac, wkrecenie srobki ze srutem nie pomaga bo cala ta tuleja ma luz ze 3-4mm

 

img-0428.jpg

Opublikowano

brok wyrwany? tzn? oslonke zdjalem bo myslalem ze jakos do tego dojde zeby zlikwidowac ten luz.. a powiedz mi w jaki sposob wymienic ta podpore zmiany biegow bo na schemacie wyglada ze kolek numer 10 trzeba wybic ale u mnie on jest schowany w tej wiekszej tulei.

Opublikowano (edytowane)

Brakuje ci zaślepki 11.

Tego kołka na pewno nie trzeba wybijać.

Na moje oko trzeba wykręcić śrubę blokującą 19, Odkręcić dźwignię 12, wybic kołek 16, wyjąc blachę 15 i może zejdzie.

Osłonę 14 kup i załóż. 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Odkręć blachę nr 20 i pod nią jest 19 taki sworzeń z łebkiem i na końcu zeszlifowany na płasko zwie się to ustalacz. 70-1703205J5RKB_sm.jpg

mógł się wyklepać on albo otwór w lewarku lub rowek w podporze nr6. Wyjmij lewarek, przez korek odkręcisz śrubkę co trzyma wybierak biegów potem wyjmiesz ten ustalacz i wszystko ocenisz. Trzeba nieraz coś napawać i będzie. Włóż przy okazji zaślepkę 11 nowy oring 7 i sprężynkę z kólką 26 i 28 i będzie jak nowy.

Opublikowano (edytowane)

Juz sie toczy nowy "ustalacz" bo gniazdo tez jest minimalnie rozbite na walku, takze dzieki za pomoc, a sprezynke i kulke to wystarczy ciut bardziej dokrecic i juz bedzie lapac zatrzaski. Ciekawe, ciagnik ma od nowosci 2500mtg i wajcha latala na boki bez oporu no i ten luz, no ale niestety tani ciagnik to i jakosc nie najlepsza

Edytowane przez Bambi14

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v