Skocz do zawartości
Bambi14

Jak zlikwidowac luz drazka zmiany biegow (drazek z prawej strony)

Polecane posty

Bambi14    3

Otoz jak wyzej, mam luz na boki w miejscu zaznaczonym na zdjeciu, szukalem schematow, kombinowalem i nie wiem jak ten luz zlikwidowac, wkrecenie srobki ze srutem nie pomaga bo cala ta tuleja ma luz ze 3-4mm

 

img-0428.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bambi14    3

brok wyrwany? tzn? oslonke zdjalem bo myslalem ze jakos do tego dojde zeby zlikwidowac ten luz.. a powiedz mi w jaki sposob wymienic ta podpore zmiany biegow bo na schemacie wyglada ze kolek numer 10 trzeba wybic ale u mnie on jest schowany w tej wiekszej tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573
Napisano (edytowany)

Brakuje ci zaślepki 11.

Tego kołka na pewno nie trzeba wybijać.

Na moje oko trzeba wykręcić śrubę blokującą 19, Odkręcić dźwignię 12, wybic kołek 16, wyjąc blachę 15 i może zejdzie.

Osłonę 14 kup i załóż. 

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    6

Odkręć blachę nr 20 i pod nią jest 19 taki sworzeń z łebkiem i na końcu zeszlifowany na płasko zwie się to ustalacz. 70-1703205J5RKB_sm.jpg

mógł się wyklepać on albo otwór w lewarku lub rowek w podporze nr6. Wyjmij lewarek, przez korek odkręcisz śrubkę co trzyma wybierak biegów potem wyjmiesz ten ustalacz i wszystko ocenisz. Trzeba nieraz coś napawać i będzie. Włóż przy okazji zaślepkę 11 nowy oring 7 i sprężynkę z kólką 26 i 28 i będzie jak nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambi14    3
Napisano (edytowany)

Juz sie toczy nowy "ustalacz" bo gniazdo tez jest minimalnie rozbite na walku, takze dzieki za pomoc, a sprezynke i kulke to wystarczy ciut bardziej dokrecic i juz bedzie lapac zatrzaski. Ciekawe, ciagnik ma od nowosci 2500mtg i wajcha latala na boki bez oporu no i ten luz, no ale niestety tani ciagnik to i jakosc nie najlepsza

Edytowano przez Bambi14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573

Wywierć dziurkę na kalamitke. W smarze na pewno dłużej pochodzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

tak patrzę i to jest chyba dźwignia zmiany biegów bo wygląda to podobnie jak w moim MTZ952.3 ze skrzynią 14/4, dobrze myślę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

jakbyś wkleił fotki z montażu to się może innym przydadzą.

U mnie gdzieś tam się poci, na wiosnę jak się zrobi cieplej to zajrzę.

Patent z kalamiktą też chętnie bym zobaczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×