Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie są tylko dwie nakrętki w tych miejscach co opisujecie na klucz 27 po prawej i po lewej stronie zaraz za wyjściami czyżby to było to ?? no i trudno tam dojść bo tam zbytnio miejsca nie ma

Opublikowano
to podaj mi jednego @Olik bo rzeczywiście jest sporo ale wszystko sprzedane, są jeszcze ale K610

 

Ja bym Ci polecił zapytać się w Rolsadzie z Rawy Mazowieckiej. ja kupowałem z tej firmy Agrofarma i bardzo szbko mi go sprowadzili (ok. 2 tyg.), chodliwe modele mają czasami od ręki.

 

Ale uważam, że najlepiej to kupować jak najbliżej domu, żeby serwis mieć blisko.

Opublikowano

Witam. Wyczytałem właśnie że ciągniki Agrotron K410 i K420 nie są na DCR tylko na UPS, czy to prawda i czy dalej stosują ten UPS czy to stare materiały były i teraz jest juz w nich DCR? Tak właściwie to na stronie ROLTOP-u to wyczytałem. Czy ktoś o tym coś wie?

  • Root Admin
Opublikowano

nie wiem jak jest w rzeczywistości ale jak wejdziesz na strone lepszego dilera to masz wybór AGROTRON K 410 E3, AGROTRON K 420 E3, AGROTRON K 610 DCR, AGROTRON K 430 DCR, co by znaczyło ze 2 mniejsze sa na UPS a 2 wieksze na DCR

  • Root Admin
Opublikowano

jaro relax, 4 dni wspołpracy na AS, duzo luźnych gadek ze specjalistami tej firmy. Sasiad mający 3 sztuki na podwórku. Internet, plus juz niemal od roku chęć zmiany ciągnika na nowy powoduje ze coś nie coś wiem o nich. Co do mojego a przede wszystkim ojca wyboru dowiecie się już nie długo :-) na razie jeszcze zbyt wczesnie by o tym mówić, bo jakby coś nie wypaliło to byłaby niezła siara

Opublikowano

hehe pisałem że tak patrząc na te fotki z testów u ciebie jednak lepiej bedzie 6 cyl. dużo więcej nie spali a i zwrotność nie bedzie gorsza jak w zetorze.mój kolega ma taki siewnik jak twój tylko na bronie wirowej z wałem pacera i ciaga go DF k110 to chyba jest 6cyl. ma z przodu tuz i gruche chyba 750 kg. i nie ma problemów zadnych z podnoszeniem przodu

Opublikowano

DF K100 ma 100 km i to jest 4 czy 6 cylindrowy, bo bardzo się na Deutzach nie interesuje i nie jestem w teamcie. Jest bodajrze DF K115?

 

Już wiem ma 110 km i 6 cylindrów, a K115 nie wydano produkcji.

 

Ile wynosi masa bez obciązeń DF K110?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v