Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Myślę że problemem jest to że źle porównujecie ich moce. Ja patrze na moce mierzone według normy ECE R24 i dalej upieram się za tym że mam rację ;)

 

Aby nie być gołosłownym udostępniam 2 katalogi gdzie możecie porównać sobie moce tych ciągników według tych samych norm (ECE R24)

 

http://www.speedyshare.com/194577908.html

Prostu kręcisz-wmodelach K-1xx i K-4xx moc jest mierzona według tej samej normy.

410-k90 (jest dostępny w polsce)

420-k100

610-k110

430-k120

POgódż sie z tym i nie cuduj więcej.

  • Like 1
Opublikowano

Fakt, przez pewien czas na oficjalnej polskiej stronie DFa był katalog DF Agrotron K z błednymi danymi.

 

jest tak jak napisał KAROL4

 

@Marcinuzz90 - jaką moc masz podaną (i w jakiej normie) na świadectwie homologacji i w dow. rejestracyjnym?

Opublikowano
wmodelach K-1xx i K-4xx moc jest mierzona według tej samej normy.

 

Sory ale dane które podaje @brzozak2 pokazują moc według normy 2000/25EC i DPC

 

No ale jeśli twierdzicie tak jak @ktos ,że dane na stronie DF były błędne to może i nie mam racji.

Opublikowano

Heh akurat o tym wiedziałem ale mocy mi i tak w nim nie brakuje.

 

@ktos specjalnie dla tej sprawy dokopałem się do homologacji i podaje ona że maksymalna moc netto silnika to 73,0 kW czyli 99.252344 [KM] ( [hpm] ) - koń mechaniczny ( horsepower, metric )

Opublikowano
Podpowiem Tobie taką rzecz, że te silniki są sterowane elektronicznie i po gwarancji nie ma klopotu z 90 km zrobić 120 km.

Heheh u mnie już jest dawno po gwarancji i wcale nie tak łatwo jest sobie zrobić tych 120 km bo mało kto chciałby się podjąć takiej fuchy. Bynajmniej w mojej okolicy nie znalazłem serwisu który bi mi to poprzestawiał.

Opublikowano

witam posiadam ciągnik agrotron k 110 i może wie ktoś gdzie wlewa się olej do skrzyni biegów ponieważ przestudiowałem cala instrukcje i nie znalazłem tam tej informacji

Opublikowano

w starej serii K były "jeden" olej i jeden zbiornik, tj. wanna skrzynii biegów, ale wersje PL miały dodatkowy zbiornik do hydrauliki zewnętrznej, wtedy można z takiej inst. pobrać więcej oleju.

Opublikowano

nio ale ja się chcę tylko dowiedzieć gdzie znajduje się ten wlew ponieważ muszę uzupełnić brak oleju ponieważ nie mam stanu tam jest ogólnie od hydrauliki

Opublikowano

ale na wyjściach przy szybko złączach ?? u mnie nie ma tam nic są jakieś śrubki nakrętki i pierdoły ale żadna nie wygląda na korek wlewu oleju do skrzyni już obszukałem do o koła każda dziurkę i nigdzie nie mogę znaleźć pewnie jest to gdzieś na wierzchu tylko nawet nie wiem ze to do tego

Opublikowano
nio ale ja się chcę tylko dowiedzieć gdzie znajduje się ten wlew ponieważ muszę uzupełnić brak oleju ponieważ nie mam stanu tam jest ogólnie od hydrauliki
w starej serii K były "jeden" olej i jeden zbiornik, tj. wanna skrzynii biegów, ale wersje PL miały dodatkowy zbiornik do hydrauliki zewnętrznej, wtedy można z takiej inst. pobrać więcej oleju.

czytanie nie boli

Opublikowano

U mnie olej hydrauliczny wlewa się z tyłu ciągnika tak jakby za wyjściami hydraulicznymi i na korku jest 4 kątna śruba :lol: A jeśli masz oddzielnie hydraulikę zewnętrzną, oddzielnie skrzynię to wlewa się z tyłu, też za wyjściami hydraulicznymi w taki duży czerwony korek B)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v