Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

niezle, fajnie chodzi. swego czasu chcialem tak podrasowac ltz :lol: tylko sporo zachodu to kosztuje- sama turbina, doprowadzenie smarowania, odprezenie silnika itp.

Opublikowano

Przeciez ta turbina jest tylko zamontowana na kolektorze wydechowym a nie jest podłaczona do ssacego.Daje tylko tyle ze ładnie gwizda .... i tyle ,wiec korbowod bokiem raczej nie wyjdzie :)

Opublikowano

Po mojemu to się nie opłaca bo mocy niedużo doda jakieś 3km na pewno dużo przy tym kosztów i roboty nie wspominając o tym iż te 3km nic nie dadzą bo np pługa 3 skiby nie uciągnie no ewentualnie jeden ząb radeł więcej.

 

@Andrzej pisze się ''w ogóle''

 

ah ten pośpiech. dzięki ;)

Opublikowano

Powiem tak:

Turbosprężarkę w C-330 jak najbardziej można zamontować, lecz musisz wymienić tłok oraz korbowód na kute nie odlewane

Do tego jeszcze dochodzi odprężenie silnika Tzn. normalne 30 ma 17 st. sprężania trzeba by było go obniżyć nawet do 12-13 więc grubsza uszczelka nic nie da ;)

A i smarowanie turbo + sama turbina

Jeśli nawet masz duży zapał do tej roboty, zobacz na koszty wszystkich tych części na pewno ci się ode chce

 

Linki do tych filmów z 1 postu:

http://www.youtube.com/watch?v=dvAqUzWkj-8

Opublikowano

<=== B)

<===

Jestem prorokiem. Yeah. Chętni którzy chcą poznać swoja przyszłość zapraszam na gg.

Ja jestem.. :)

 

Co do tematu:

Był już temat o turbinie do c-360, c-360 3p, t-25 i teraz do c-330, aż boje się pomyśleć co będzie następne :)

 

Jeśli masz zbędne pieniądze i chcesz mieć satysfakcje, że zrobiłeś coś sam a ponadto wyjątkową c-330 to możesz kombinować. Czy ma to sens to już musisz sam sobie odpowiedzieć, bo żebyśmy co pisali to i tak zrobisz tak jak Ty uważasz. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v