Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam te ledy w swoim ursusie i są bardzo dobre jak za tą cenę schemat będziesz miał w pudełku Ale jak nie wiesz to tam są tylko dwa kabelki czerwony i czarny. Czerwony podlaczasz pod przełącznik czyli do + , A czarny do masy i to tyle

Opublikowano

Co jest w tym śmiesznego ze ktoś chce się upewnić jak to podłączyć jak nigdy tego nie robi i w ogóle nie ma pojęcia o elektryce . Dla niektórych to czarna magia Ale fakt elektryk pewnie by się przydał :D

Opublikowano

Rozumie, że to będzie w mf 3512. Jeżeli masz odpowiedni przekaźnik i przewody odpowiednio grube to myślę, że możesz podłączyć ledy pod halogeny. 

Moim zdaniem radze wywalić te halogeny co masz i wstawić ledy bo po 1 będą lepiej świecić ledy, po 2 mniejszy opór będzie no i po 3 Ledy pobierają mniej prądu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak do 3512 inst.jes zrobiona ok. zasilanie przekaznika na przewodzie 2.5mm ,przekaznik do halogenow .Stare lampy jak sie przechyli tak aby swiecily przed ciagnikiem swiatlo skupione jest w poziomych takich ,kreskach, i na dluzsza mete jest to meczace .

Opublikowano

Bez problemu możesz podłączyć ledy pod halogeny, ledy będą świeciły światłem rozproszonym np na maszynę a te lampy co masz będą świeciły światłem skupionym daleko przed maskę ciągnika będziesz dużo lepiej widzial. 

A mam jeszcze pytanie jakie chcesz te Ledy zamontować te kwadratowe 27w ?

Opublikowano

Pod warunkiem że nie przekroczysz 30m długości ;)

 

Mi z moich wyliczeń wychodzi max 7m przewodu 2x1 przy 12V i 2,25A

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nikodem20
      Witam mam problem z Masseyem Ferguson 5455 z 2008r. nie działa Ehr wogule nie reaguje na przycisk w kabinie oraz na błotniku dodatkowo w tym samym czasie przestał działać obrotomierz i licznik motogodzin i prędkościomierz. Proszę o pomoc co by mogło by być przyczyną 
    • Przez davelolek
      Dobry dzień, proszę o poinformowanie własnego opryskiwacza EVRARD i jednostki sterującej, która zgłasza błąd KOD 7 i po wpisaniu kodu opryskiwacz nadal nie działa czy możesz mi pomóc? załączam zdjęcia Dziękuję Ci



    • Przez adimam_naimie
      Cześć wam, otóż mam problem z fanfarami, podłączone rzekomo prawidłowo tzn prąd dochodzi powietrze również, ale gdy nabije ciśnienie powyżej 4,5bar to przestają wydawać dźwięk i tak jakby elektrozawór w ogóle nie mógł wystartować. Podłączone pod fabryczny klakson, co robię źle?
    • Przez bartek879
      Cześć,
      planuję zakup interfejsu diagnostycznego do maszyn rolniczych. Chciałbym obsłużyć przede wszystkim John Deere, New Holland, Deutz, Fendt i Class. Interesuje mnie diagnostyka silnika, kalibracje i podgląd parametrów skrzyni, itp. Generalnie chciałbym zająć się naprawą i diagnostyką maszyn agro. Wiadomo, że żaden komputer nie zastąpi doświadczenia, ale żeby je zdobyć trzeba sobie w tym pomóc. Najbardziej składniam się w stornę TEXA w wersji OFF HIGHWAY, ponieważ widziałem na własne oczy jak serwisant używał i działało bardzo sprawnie.
      Jaki interfejs diagnostyczny polecacie z własnego doświadczenia? Na jakich pracujecie podczas napraw? Będę wdzięczny za każdą podpowiedź i opinię.
    • Przez wandryskowski
      Mam siewnik poplonów APV PS-200 z komputerem 5.2. Oprócz tego mam inny starszy komputer w wersji 2.2. I tu mam prośbę. Chciałbym samodzielnie sporządzić czujnik prędkości,  położenia maszyny ewentualnie przewód do wtyczki 7 pin (DIN). Proszę więc ewentualnych posiadaczy tych maszyn z tymi czujnikami o pomoc w uzyskaniu schematu połączeń czujnik - wtyczka 12 pin (Molex). Przyda mi się nawet schemat koła polowego prędkości do starszego siewnika PS-250.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v