Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w swojm nie mam nożnego jest tylko ręczny na jedno koło i to mi wystarcza .Kiedys go poprawiałem to po 1km można było jajka smażyć na obudowach.Za dużo jestam roboty a z czasem krucho.

Opublikowano
oFsik

 

Napisano 09 July 2010 - 08:02

Oczywiście że nie gdyż w bizonie są hamulce mechaniczne no chyba że masz przerobione :D

sorry ale muszę się z tobą nie zgodzic, są bizony z hydraulicznymi hamulcami jak mój gigant, i nie chodzi mi tu o napęd hydrauliczny ale ale o hamulce, mam normalnie zbiorniczek na płyn hamulcowy koło siedzenia kierowcy, i tak samo miał Rekord mojego Ojca, nie pamiętam jego daty produkcji ale po 90 roku, i jestem pewien że nie był przerabiany
Opublikowano

Ja mam Rekorda z 89 roku. Hamulce działają świetnie, w tym roku odpowietrzenie ich zajęło 2 minuty. Wszystko chodzi elegancko i całe szczęście. A Bizony palą się od elektryki i od złej obsługi ;)

Opublikowano

Umnie w bizonie to prawie nie ma hamulców, na każdej górce muszę na ręcznym hamować. Już wujek dokręcał je, ale po chwili znowu to samo. Coś poradzicie na to?

Inna sprawa da się dołożyć hydrostatyk do bizona ? Jak ma BS.

Opublikowano

W moim tak jak po części u innych posiadaczy Rekordów hamulce jak na razie bardzo dobre. Nie ma z nimi problemu. Nie wiem jak u was ale u mnie ręcznego wogóle się nie używa oprócz postoju w szopie przez zimę.

Opublikowano

Witam wszystkich, ja rozwiazałem problem hamulców, przerobiłem je na hydrauliczne tarczowe, 2 zaciski na tarczę, pompki z 60-ątki, tarcze z golfa 2. Po pierwszym sezonie hamulce sie dotarły i sa rewelacyjne a co najważniejsze bezobsługowe:-D

Opublikowano

jeśli uszczelniacze są w porządku to do hamulców nie przedostaje się olej, a jeśli już coś przecieka to w dolnej części obudowy hamulców są małe otworki, którymi olej ma być odprowadzony na zewnątrz. Co innego jeśli do obudowy przedostaje się duża ilość oleju i do tego dostają się tam plewy o kurz, wtedy nici z hamowania :D

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, ja rozwiazałem problem hamulców, przerobiłem je na hydrauliczne tarczowe, 2 zaciski na tarczę, pompki z 60-ątki, tarcze z golfa 2. Po pierwszym sezonie hamulce sie dotarły i sa rewelacyjne a co najważniejsze bezobsługowe:-D

Kolego czy dałeś 2 zaciski na jedną tarczę, czy zrobiłeś z drugiej strony to samo i od czego są te zaciski??

Czy to te?

http://moto.allegro.pl/pompa-pompka-hamulcowa-krotka-ursus-c360-c-360-i1441280903.html

czy te?

http://moto.allegro.pl/pompa-pompka-hamulcowa-dluga-ursus-c360-c-360-i1477745268.html

faje rozwiązanie. :D

Edytowane przez wsiok
Opublikowano

fajny patent ale obawiam się że jak bym jechał rozpędzony po drodze i bym depnoł nagle na hamulec to by się ten krótki wałek co są na nim hamulce urwał bo przy orginalnych sie urywa. hamulce powinny być na piaście koła popracuje nad tym jak zrobie to dam znać. ale 5 za innowacyjność

Opublikowano

ale nikt tak nie hamuje. lepiej zwolnic bizona przyspieszaczem i wtedy zahamować :D a przy tym jest mało pracy mozna tez założyc hamulce od stara na piasty ale jest z tym troche roboty, a w polu to tylko zatrzymac bizona i zmienic bieg.

Opublikowano

:rolleyes: nie urwie półosi, hamulce są bez serwa więc takie ostre nie są. Na jedną tarcze przypadają dwa zaciski dlatego żeby nie było dodatkowych sił gnących na wałku - zaciski z punta 2, jeden z modelu hgt a drugi (u dołu) ze zwykłej wersji. Tarcze z golfa 2, średnicą ledwo wchodzą np miedzy półosią a napędem za sprzęgłem. Przy mocnym i częstym hamowaniu hamulce się nagrzewają dlatego na wszelki wypadek zrobiłem osłonę na równi ze skrzynią biegów żeby coś się nie zapaliło i śmieci nie siadały. Każda strona posiada osobną pompkę hamulcową z 60-ki tą krótka i osobny obieg- więc hamują niezależnie. Po pierwszym sezonie powiem ze patent się udał, hamuje miękko, nie zrywa, siła hamowania porównywalna z seryjnymi. Kontroli podlega tylko stan płynu hamulcowego :D

Opublikowano

A jak dopasowałes tarcze od golfa do ośki hamulców??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daree
      Witam, aktualnie remontuje kombajn Bizon Sampo 2020. 
      Podczas składanie części pojawiły sie pewne wątpliwości. W zwiazku z powyzszym chcialbym zapytac czy na forrum jest ktos z wojewodztwa Lubelskiego u kogo można by podejrzeć pewne szczegóły dotyczące ememetów kombajnu ?
    • Przez Rolniczek95
      Z wujkiem zastanawiamy się czy dało by się przerobić instalacje elektryczną w bizonie z 24v na 12v, co sądzicie, czy gra jest warta świeczki ?
    • Przez warchest
      witam pękł mi blok w bizon rekord i mam takie pytanie gdzie regenerują silniki i jak to cenowo wyglada , a gdzie mozna kupic sam blok ? 
    • Przez Zefir
      Witam , otóż jakiś czas temu zakupiłem fendta 311 lsa i zastanawiam się czy nie posiada ona wyjścia na hamulce hydrauliczne przyczepy , gdyż ma  nie parzystą liczbe wyjść   hydraulicznych co w jego wypadku wynosi 3 pary plus ta jedna która jest zamontowana bardziej z boku niż na tym panelu co są umiejscowione tamte  . I nasuwa mi się pytanie czy to nie jest wyjście hamulców hydraulicznych , mógłby ktoś wyjaśnić jak to rozpoznać lub do czego one może służyć ? 
    • Przez MariuszKlim
      Cześć
      Szukam używki: ładowacz TUR do tego ciągnika, ktoś może wie z jakich ciągników pasować będzie taki rozstaw/mocowań tura? małe przeróbki mogą być
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v