Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym żebyście pisali nie na czym jeździcie ale co wam pało od jazdy na ruskim czy nieznanego pochodzenia paliwe, u mnie najczęściej końcowki wtryskiwaczy zapieka, a znajomy twierdzi ze zepsuł pompę paliwową bo nalał paliwa z butelki po roudupie nie wypłukanej

Opublikowano

pompa mi padla po 1tys mtg w ursusie 3512 mechanik powiedzial ze paliwo musi byc odstane lub zalozyc mam dodatkowy filter paliwa tak jak wiekszosc w mojej okolicy ma dodatkowo zalozone filtry z C-360

Opublikowano

a jakie macie zdanie na temat dolewania mixolu do ropy tak 1:100 podobno wtedy każdy diesel nawet et nowe na kazdym paliwe będzie chodził bez problemów

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dolewanie mixolu do ropy jest zalecane podczas docierania silnika. Można także dolewać go dzięki czemu paliwo jest lepiej spalane.

Opublikowano

no ale jak to jest w praktyce doelwacie mixolu przy każdym tankowaniu czy raz na 3 lata jak juz ciągnik nierówno pracuje? podobno jeszcze lepiej dolewać olej taki jak do piły np olej husqwarny bo jest syntetyczny i lepiej smaruje wtrsyki i pompę paliwową, a czy to tak naprawde jest potrzebne w nowych układach paliwowych czy też nie osadzi się potem np. na turbo, czy te dolewanie mixolu to raczej dla zapobiegania, czy jak juz coś się dzieje ciągnik gożej pali (tzn podejrzenei że wtryski przypieczone) czy wtedy doelwanei mixolu coś by pomogło?

Opublikowano

U nas nie kupowało się tzw: opału już dawno ale paliwo często kupuje się z tirów nie jest złe problemów nie ma szkoda chodzą na na nim ciągniki siodłowe to dlaczego nie ciągniki rolnicze dobrze że teraz jest tendencja spadkowa kupowaliśmy paliwo kilka dni temu to mówił że paliwo jeszcze będzie taniało oby tak dalej :P.

Opublikowano

ja złym paliwem zapiekłem tłoczki na pompie paliwowej(rzędowej) jak zawiozłem gościowi do regeneracji to odrazu powiedział (coś ty k.... wlał do zbiornika) tłoczki zamiast leciutko pracować to młotkiem miał problemy wybić.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zbliża się wiosna, przez co więcej pojazdów ruszy w pole, dlatego ceny zaczynają rosnąc. U nas jeszcze nie są tak zauważalne. W moich okolicach wydaje mi się, że tanieje.

Opublikowano

Po jednym sezonie na bio bizon zaczął kopcić. Końcówki wtryskiwaczy do wymiany a pompa do regeneracji, środek był tak oblepionym tym świństwem że fachura miał problem z wyczyszczeniem tego. Oczywiście cały następny sezon to walka z "kluskami" z bio osadzonymi w zbiorniku i zasysanymi przez pompe co skutkowało zatykaniem się przewodu paliwowego :/

Opublikowano

Po zatankowaniu paliwa w pewnej stacji bizon podczas pracy schodził z obrotów prawie gasł , paliwo było lane przez lejek sitkiem ,mimo tego filtry paliwowe zalepiły się czymś w stylu błota dodam że dzień przed tym zajściem były właśnie zmieniane filtry, efekt to dzień przestoju kombajnu ;)

Opublikowano

Znajomy prze "tanie" paliwo zatarł dwa samochody ciężarowe i dwa ciągniki, z mercedesami bujał się przez trzy miesiące bo żaden serwis nie umiał mu naprawić silników.

U nas raz się trafiło paliwo, które w beczce zrobiło się czarne (opał odbarwiany kwasem), spalił je ciągnik którego silnik i tak szedł do kapitalki, na filtrach osadziło się coś jakby smoła.

Opublikowano

mojemu wujkow sprzedali opal oczyszczony siarka i wygladalo jak zwykla ropa no i w MF255 poszła pompa paliwa i wogole nie dawal sobie radyz tym paliwem Zetor 5320 jakos ja przepalil .. ale MF 255 to chcial na niej pracowac nawet ..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v