Kuki19

Jakie mieliście awarie spowodowane kiepskim paliwem?

Polecane posty

Kuki19    2

Chciałbym żebyście pisali nie na czym jeździcie ale co wam pało od jazdy na ruskim czy nieznanego pochodzenia paliwe, u mnie najczęściej końcowki wtryskiwaczy zapieka, a znajomy twierdzi ze zepsuł pompę paliwową bo nalał paliwa z butelki po roudupie nie wypłukanej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    38

pompa mi padla po 1tys mtg w ursusie 3512 mechanik powiedzial ze paliwo musi byc odstane lub zalozyc mam dodatkowy filter paliwa tak jak wiekszosc w mojej okolicy ma dodatkowo zalozone filtry z C-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

a jakie macie zdanie na temat dolewania mixolu do ropy tak 1:100 podobno wtedy każdy diesel nawet et nowe na kazdym paliwe będzie chodził bez problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dolewanie mixolu do ropy jest zalecane podczas docierania silnika. Można także dolewać go dzięki czemu paliwo jest lepiej spalane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

no ale jak to jest w praktyce doelwacie mixolu przy każdym tankowaniu czy raz na 3 lata jak juz ciągnik nierówno pracuje? podobno jeszcze lepiej dolewać olej taki jak do piły np olej husqwarny bo jest syntetyczny i lepiej smaruje wtrsyki i pompę paliwową, a czy to tak naprawde jest potrzebne w nowych układach paliwowych czy też nie osadzi się potem np. na turbo, czy te dolewanie mixolu to raczej dla zapobiegania, czy jak juz coś się dzieje ciągnik gożej pali (tzn podejrzenei że wtryski przypieczone) czy wtedy doelwanei mixolu coś by pomogło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas nie kupowało się tzw: opału już dawno ale paliwo często kupuje się z tirów nie jest złe problemów nie ma szkoda chodzą na na nim ciągniki siodłowe to dlaczego nie ciągniki rolnicze dobrze że teraz jest tendencja spadkowa kupowaliśmy paliwo kilka dni temu to mówił że paliwo jeszcze będzie taniało oby tak dalej :P.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

ja złym paliwem zapiekłem tłoczki na pompie paliwowej(rzędowej) jak zawiozłem gościowi do regeneracji to odrazu powiedział (coś ty k.... wlał do zbiornika) tłoczki zamiast leciutko pracować to młotkiem miał problemy wybić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    292

u mnie od brudnego paliwa pomogły tylko wymiana filtrów.żadnych awarii nie miałem.ale powiem wam że jak kiedyś trafiłem na brudna ropę to ją przesączałem zanim wlałem do ciągnika.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukotek    3

paliwo już zaczyna drożeć -chyba taniej już nie będzie - trzeba coś kupić - chociaż na wiosnę


(")_(")_.----.,/)

;^ ^ '; -._ , ')_

( o_, )' __,) '-._)

 

GumiaKi 25 zl:> Widły 60zl:> .... aaaa Prerzucanie gnoju bezcenne !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zbliża się wiosna, przez co więcej pojazdów ruszy w pole, dlatego ceny zaczynają rosnąc. U nas jeszcze nie są tak zauważalne. W moich okolicach wydaje mi się, że tanieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    202

Po jednym sezonie na bio bizon zaczął kopcić. Końcówki wtryskiwaczy do wymiany a pompa do regeneracji, środek był tak oblepionym tym świństwem że fachura miał problem z wyczyszczeniem tego. Oczywiście cały następny sezon to walka z "kluskami" z bio osadzonymi w zbiorniku i zasysanymi przez pompe co skutkowało zatykaniem się przewodu paliwowego :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

Po zatankowaniu paliwa w pewnej stacji bizon podczas pracy schodził z obrotów prawie gasł , paliwo było lane przez lejek sitkiem ,mimo tego filtry paliwowe zalepiły się czymś w stylu błota dodam że dzień przed tym zajściem były właśnie zmieniane filtry, efekt to dzień przestoju kombajnu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Znajomy prze "tanie" paliwo zatarł dwa samochody ciężarowe i dwa ciągniki, z mercedesami bujał się przez trzy miesiące bo żaden serwis nie umiał mu naprawić silników.

U nas raz się trafiło paliwo, które w beczce zrobiło się czarne (opał odbarwiany kwasem), spalił je ciągnik którego silnik i tak szedł do kapitalki, na filtrach osadziło się coś jakby smoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

mojemu wujkow sprzedali opal oczyszczony siarka i wygladalo jak zwykla ropa no i w MF255 poszła pompa paliwa i wogole nie dawal sobie radyz tym paliwem Zetor 5320 jakos ja przepalil .. ale MF 255 to chcial na niej pracowac nawet ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Ursus C-360-3P. Efekt jazdy na lewym paliwie: lejące wtryski, zalepiony filtr, ciągłe spuszczanie wody z dna baku i stracznie nierówna praca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przez złe paliwo w MF-ie zatkał się mały filtr który znajduje się w pompce zasilającej. Dużo ludzi ma z tym problemy bo nie wie że tam jest mały pierwszy siatkowy filtr, warto przynajmniej raz w roku go przeczyścić, żeby nie mieć problemów.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson235
      BORYGO (petrygo) - Zawierają domieszki zapobiegające powstawaniu w chłodnicy kamienia kotłowego, korozji, uszkodzeniom gumowych elementów układu chłodniczego itp. Gęstość płynu wynosi około 1,070-1,080 g/cm³, temperatura zamarzania około –35°C, temperatura wrzenia nie mniej niż 105°C
       
      Co jest lepsze woda czy borygo ( petrygo) co stosujecie do swoich ciągników ?
    • Przez tomeq
      Witam, zbliża mi się przegląd w new hollandzie, szukam opinii na temat filtrów firmy hifi? Konkretnie chodzi mi o ten https://www.strefarolnika.pl/pl/p/FILTR-HYDRAULICZNY-CASE-NEW-HOLLAND-TD5-T4%2C-T5-CASE-IH-FARMALL-84581942-SH66286/3726
      A druga sprawa czy to możliwe, żeby ten sam filtr firmy mann kosztował 150zł? Czy to podróbka jakaś, w ogóle to pierwszy raz też ten sklep widzę. https://polagriparts.pl/pl/filtry-oleju/79916-filtr-oleju-mann-w-14-003-84581942-84248043.html#prettyPhoto
    • Przez DamianChuchro
      Hejka. właśnie mechanik robi mi remont silnika i jak rozkręcał powiedział że był płyn na tłokach pierwszy raz się spotkał z takim czymś. Głowica była sprawdzana na test szczelności i wszystko ok przez co mogło się tak stać pytqm z ciekawości .
    • Przez Młodym
      Witam wszystkich od pewnego czasu zauważyłem, że przybywa oleju w silniku,co może być przyczyną.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj