Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marcin902

opona do MTZ-ETA

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opona

Wiadomość z agroFakt.pl

Pronar82a    30

A do MTZ-a to jaki jeszcze rozmiar??

15.5 - 38 Petlas 8 płócienna 1200 zł (diagonalna)

15.5 - 38 Petlas 10 płócienna 1250 zł (diagonalna)

15.5 R38 Kormoran EKOPRO 1450 zł (radialna)

16.9 R38 Kormoran EKOPRO 1930 zł (radialna)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    8

Ja kupowałem opony 18.4 R38 kormoran eko pro w Czechach to dałem za sztukę 2100zł Opony oczywiście radial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

my kupowalismy opony firmy taurus 1200zl za sztuke bierznik wysoki ok 5cm (opony bezdętkowe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

A jaki rozmiar ze tylko 1200 zł?? Ja kupowałem do Pronara do przodu 360/70/R20 to płaciłem ponad 1000 zł NA PRZÓD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    2

Goblin a jakie założyłeś z przodu że ci się zgrywają i na jakie felgi. Ja chce na tył założyć 480/70-38 z tego co się zorientowałem to będą pasować. Kto wie ile kosztują i gdzie kupić najtaniej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30

Kormoran 480/70R38 2250 zł

Taurus POINT 70 480/70R38 2700 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    8

Z tyłu mam te 18,4 a z przodu mam 380/70-R20 i wszystko gra i buczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U MNIE W SKLEPIE OPONA 15.5R38 F-2A+DETKA / IMPORT ROSJA / 1300 ZŁ

OPONA 420/85R28 (16.9R28) RD-01 MITAS 1435 ZŁ

A NA PRZÓD 11.2-20 OPONA 11.2-20/8PR F-35 ROSJA VOLT+ DETKA 535ZŁ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

Ja w Tym tygodniu kupowałem opony do przodu do MTZ 11,2x20 VOLTYRE F35 + dętka. płaciłem 1000zł za 2szt. razem z przesyłka.chyba ze ktos ma blisko do Warszawy no to sobie sam odbierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

Goblin ale na jakie felgi założyłeś te opony, na oryginalne?? jaki wczesniej miałes rozmiar opon??Zwykły to MTZ-82 czy 82TS??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×