Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dobra cenę już znamy to teraz może trochę detali

możesz napisać jaki jest jego rzeczywisty uciąg (co ciągnie na jakiej glebie) no i ile przy tej okazji puści paliwa przez komin. Jaką masz w nim skrzynię i co o niej sądzisz.

Opublikowano

kosztowal 230 brutto z dodatkami za kase czyli 14 obciaznikow,fotel pasazera,grzalka bloku silnika.

narazie ciagnal ciezkie brony 4m jedno pole wazy 100 kg a jest ich 4.kupione sa do niego plugi Overum X Celesior ale narazie nic nie robily.przy tym lyknal 12,6 ale praca ubywała.za 2 godziny uprawiłem 6h.wierzcie albo nie.skrzynie ma power quad.pola były różne suche mokre tam bylo najwiecej frajdy bo tonal ale bron nie podnosilem i tak ciagnal kolega C-385 na radialkach sie zawiesil a moj 6620 nic sobie nie robil.ogolnie niezle sie jezdzi ale jeszcze lepiej byloby gdyby to bylaby wersja premium skrzynia power shift os tls i kabina amortyzowana czyli full opcja.pozdro dla wszystkich rolnikow.

Opublikowano

To masz skrzynię zwykłą PQ bez automatu, 4 biegi pod obciążeniem czy wersję auto. Czy zakresy pracy pozwalają na maxymalne wykożystanie jego możliwości. Wydaje mi się że JD w porównaniu z innymi markami ma "mało" biegów poza ursusem. Możesz mi jeszcze napisać jak jest z tym skrętem czy rzeczywiście mieści się w 10 m.

Opublikowano

mam wersje 6 ze sprzeglem i 4 pod obciazeniem.dokladnie jescze nie wiem bo tylko nim skrudzilem a tak poza tym nic ciezszego narazie nie robil.moim zdaniem ma wystarczajaco duzo biegow bo 24 wystarczy ale mogloby byc wiecej.mocy tez ma duzo.ze skretem tez nie probowalem ale mam male pola i jak jest revers to bez roznicy czy ma maly czy duzy skret.

Opublikowano

Znajomy też miał JD z 24 biegami i mówił że wystarcza mimo że niektóre mają nad 50. Ale tyle biegów to chyba po to żeby miało się co psuć :-). Ale ogólnie to nie narzekasz jeszcze. Wypytuję bo sam zastanawiam się nad jakimś 120 konnym 6800 ewentualnie 6900 lub 7600. Może coś się trafi w dobrej cenie.

Opublikowano

wiesz narazie to on ma dopiero 80 mth tak ze nie ma sie co psuc.

ojciec byl w fabryce w manheim i przez to wybral jd.w tej wycieczce brali udzial rolnicy ktorzy dobrze wypowiadali sie na temat marki jd i dlatego wybor padl na niego.

fendt jest duzo lepszy tylko kasa tez wieksza.

Opublikowano

z tego co wiem pierwszy to koszt okolo 1600 po 100 mth

a nastepny chyba po 250mth 1400 o ile pamietam

gwarancja jest tylko na rok to pozniej sam bede wymienial

serwisanci wcale nie sa tak dobrze ewyszkoleni jak nam sie wydaje

Opublikowano

wiesz kazdy kupuje wedlug swego uznania

ja jestem przekonany tylko do classa jd i fendt

ojciec pokombinowal i pol ceny pierwszego przegladu wliczyli w cene ciagnika

Opublikowano

W tym JD 6520 nie starcza mu zbiornik na dzień orki z ibisem 4x48 mnie w mf tak samo 200 litrowy zbiornik jest za mały powinien być z 250 - 300 litry tylko jd ma lepszą charakterystyke silnika

Opublikowano

ja slyszalem ze ibis to ciezki plug ktory ciezko orze zalezy jeszcze w jakich ziemiach tak jak u mnie co sa ciezkie to 1614 z 4 ibisem nie dawala rade wierz albo nie w piasku to wiadome ze uciagnie a u mnie jest redzina i zwiezle gleby ciezkie do orki 1222 5 skibowym czasem musialem wrzucic 1-4 nawt 3

teraz mam overum 4 obrotowego i niby ma isc lekko.gadalem z gosciem co ma taki traktor i plug jak ja ciezkie ziemie i ma niby isc po zniwach sie okaże

Opublikowano

ziemie mam od 2 do 4a blisko jest do gliny z 1/3 to czarnoziemy takie klejące się do pługa

 

np orka 7,5 ha pod pszenice ibisem 4 x48 +MF 4270 130 litry przez 7 godzin

 

orka 9 ha pod buraki 160 litry przez 9 godzin pług tur 120 B 5x40

 

obie działki były zalane wodą przed żniwami także było dość mokro jak orałem pod buraki to ciągnik na dołkach slizgał się prawie w miejscu stawał musiałem pług na podnośniku podrywać

Opublikowano

ja mam 6620 SE zrobiłem nim 1680mth . pod koniec gwarancji płyn z chłodnicy wycieka i nadal cieknie bo nie chcą mi jej wymienić chciaż ta serja miała wadę fabryczną, piszczy hydraulika. Na gwarancij wymienili mi uszcelniacze na siłowniku skrętu ciekł już po 700mth , rewers szarpie , poppka poliwowa padła bo styk elektryczny w niej nawalił wymienili na nową a skasowali 100% a powinni 75% w pierwszym roku. A z miski olejowej silnika kapie olej. A CO JEST NAJLEPSZE JAK ZADZWONIŁEM NA SERWIS BO HYDRAULIKA OPADA TO POWIEDZIELI ŻE TEN TYP TAK MA PRZY TYM PRZEBIEGU, coś strasznego . strzeszcie się bo jak już kupicie to wasz problem, diler to przyjedzie ale sprzedać drugi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v