Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotruuuu

10540 problem ze skrzynia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotruuuu    0

sie macie ludziska. Mam nastepujacy problem w moim zetorze dzieja sie dziwne rzeczy ze skrzynia a mianowicie przejezdzałem na jesieni przez krzaki i zauwazyłem ze od tamtej pory wajcha od zmiany biegow lata jak "zyd po pustym sklepie" i jest niemozliwe przełaczanie biegu z 3 na 2 np gdy ciane przyczepe i musze zredukowac, skrzynia zgrzyta i nie da sie wsadzic 2 wiec nie che jej calkiem zje..c. pytam was moze ktos cos doradzi co mogło sie stac nie ma u mnie w okolicy mechanika ktory znał by sie na tym wiec wszystko musze robic sam, dodam ze nic sie nie urwało przynajmniej ja nic nie widze -- po przejechaniu przez krzaczory aha skrzynia 3 biegowa i 2 stopniowy przyspieszacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

ale ty tylko przejezdzales przez te krzaki czy je wyciagales??

Moze jak wyciagales to spaliles sprzeglo czy cos z tarcza...Ale jak przejezdzales i o nic nie zachaczyles to nic nie powinno sie dziac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    1

Wcześniej miałem Zetora 105 40 i działo mi się tak samo. Prowadzaliśmy do mechaników i nikt nie potrafił tego naprawic. W końcu zdecydowaliśmy się go sprzedac.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotruuuu    0
ale ty tylko przejezdzales przez te krzaki czy je wyciagales??

Moze jak wyciagales to spaliles sprzeglo czy cos z tarcza...Ale jak przejezdzales i o nic nie zachaczyles to nic nie powinno sie dziac...

tylko przejezdzałem bo wyjezdzałem z lasu z przyczepa drzewa i skonczyła mi sie droga bo nie w ta skreciłem ale nie było jak zawrocic i musiałem przejechac przez tarniny. A mam go już 8 lat i wszystko było dobrze zadnych problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Nie mam pojecie..Ale wydaje mi sie ze na 99% to nie jest tego przyczyna ze ci skrzynia szwamkuje... przeciez nawet jesli galezie troche "podrapaly" ciagnik to npewno nic skrzyni nie moglo sie chyba stac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek7    1
Nie mam pojecie..Ale wydaje mi sie ze na 99% to nie jest tego przyczyna ze ci skrzynia szwamkuje... przeciez nawet jesli galezie troche "podrapaly" ciagnik to npewno nic skrzyni nie moglo sie chyba stac...

Też tak sądze. Dużo ludzi narzeka na te skrzynie.


my dream... JP :)
ostatnio w głowie tylko Moto :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    120
sie macie ludziska. Mam nastepujacy problem w moim zetorze dzieja sie dziwne rzeczy ze skrzynia a mianowicie przejezdzałem na jesieni przez krzaki i zauwazyłem ze od tamtej pory wajcha od zmiany biegow lata jak "zyd po pustym sklepie" i jest niemozliwe przełaczanie biegu z 3 na 2 np gdy ciane przyczepe i musze zredukowac, skrzynia zgrzyta i nie da sie wsadzic 2 wiec nie che jej calkiem zje..c. pytam was moze ktos cos doradzi co mogło sie stac nie ma u mnie w okolicy mechanika ktory znał by sie na tym wiec wszystko musze robic sam, dodam ze nic sie nie urwało przynajmniej ja nic nie widze -- po przejechaniu przez krzaczory aha skrzynia 3 biegowa i 2 stopniowy przyspieszacz

Moim zdaniem siada ci synchronizator albo coś ze sprzęgłem - może wysprzęglik do wymiany. Przyczyną na pewno nie był przejazd przez krzaki. U mnie jak siadł synchronizator to na początku nie zgrzytała jedynka a później dało jej się w ogóle włożyć. Mam model 8540 z 4 skrzynią i półbiegami ( 1 stopień ). Jak coś to pisz na gg to pogadamy na ten temat


Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    4

Pewnie synchronizatory siadają. Może sprzęgło nie tak jak trzeba wycisnąłeś i troszke Ci tryb od synchronizatora ogoliło. Nie wiem sam do końca co może być. Może skonsultuj się z jakimś dobrym fachowcem. Pewnie wątpliwości zniknął.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez wojtas
      Tak jak w tytule -kierunkowskazy  w proksie a właściwie ich brak. włącznik działa kontrolka działa a nic nie miga . prawdopodobnie przerywacz. może ktoś go wymieniał i wie gdzie się on znajduje bo nie mogę go namierzyć pomimo zdjęcia osłon pod tablicą zegarów. 
    • Przez Quercus78
      Chcę kupić ładowacz czołowy do zetora 9540 i nie mam pojęcia jaki. Producentów jest wielu , ale jaki wybrać.Będzie służył głównie do załadunku obornika,wapna i podnoszenia big bagów z nawozem. Pomoże ktoś ze swojego doświadczenia.
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez Belaruss820
      Witam, mam problem z obrotomierzem w zetorze, wskazówka stoi w miejscu na 700 obrotach i nie kręci mth. Co może być przyczyną? Dodam że przed włączeniem zapłonu wskazówka również stoi w miejscu. Jak kupiłem ciągnik to już tak było. I jeszcze takie pytanie przy okazji, mam zamiar zmienić stare "chlapacze" z tyłu błotników, widziałem że można założyć plastikowe przedłużki tylko pytanie czy od proximy czy forterry? Dziękuję za każdą odpowiedź. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra.
×