Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
maciek

Awaria

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Awaria
maciek    27

Witam ,ostatnio zatarł mi się silnik w 1222,ale nie mam za bardzo pomysłu dlaczego on tak zrobił, ciągnik ma już 22 lata i 4000 mtg ,silnik pracował bardzo ładnie nie dymił nie brał oleju ,a chwyciło go na 1 baniaku ,czy przyczyną zatarcia może być przedmuch na uszczelce między baniakami?.Napiszcie o swoich przypadkach w 6cilndrowcach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

Hm kolego 22 lata to już sporo ma za sobą. a powiedz czy nie było jakiś objawów w chłodnicy. i gdzie się zatarł na wale czy w tulei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

zatarło go na cylindrze ,silnik dalej pracuje po rozruchu mocno dymi przez chwile i nie pracuje na 1 gar ,zwiększył się też przedmuch z odmy ,w chłodnicy jak zwykle masełko jak to w ursusach /zetorach, 2 miesiące temu go przegrzałem z deka ,jak rozbiorę go przed świętami to się zobaczy jak to wygląda ,wydaje mi się że może woda przedostawała się z uszkodzonej uszczelki do garów .Znajomy miał taki przypadek w 1614.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

arassso    3

ja po przegraniu na cylindrach mi brało 385 winą były właśnie przegrzane uczszelki które puściły wodę do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

No kolego w zetorach i ursusach nie ma prawa być masełka w chłodnicy Osobiście mam 7 ursusów i płyn mam jak kryształ. A u ciebie trzeba zmienić uszkodzony zestaw tłok i tulej następnie w pozostałych uszczelniacze na tulejach i uszczelkę pod głowicą no i jakiś czas pojeżdzisz jeszcze tylko uważaj na uszczelkę bo musisz założyć taką samą jak miałeś nie wolno zmienić ją na inną musisz mieć tyle samo otworów w uszczelce ile miała poprzednia a są trzy rodzaje uszczelek do 6 cylindrowca. no i uszczelka pod głowicę jest dobra jak ma kanały otoczone silikonową obwódką inne nie pociągną długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

Znalazłem przyczynę zatarcia się silnika ,nie zgadniecie ,zdarłem głowice a tu nic uszczelka cała tylko na 2 gim baniaku do jednej dziurki od szpilki nadmuchało nagaru ,przez co głowica łatwo nie chciała zejść,a przyczyną zatarcia było wciągnięcie uszczelek od kolektora ssącego w światło kanałów dolotowych i przyblokowanie przepływu powietrza przez co paliwo się nie spalało do końca i tłok dostawał wysokiej temperatury i sie zatarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Miałeś filtr zapchany? Często tłok pęka przy zbyt wysokiej temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×