Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
macin87

Case International 845 XL

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
macin87    40

pytanie do posiadaczy tych ciągników: czy w waszych case-ach podnośnik wolno podnosi. Niezależnie czy dodaje się gazu czy nie nic sie nie zmienia. Ciągnik jest wyposarzony w TUR-a i to jest główną przyczyną dlaczego założyłem ten temat. TUR wolno podnosi i czasami to denerwuje. Siła podnoszenia jest dobra a nawet bardzo dobra. Bez problemu radzi sobie z agregatem uprawowo-siewnym z podłączonym i zasypanym do pełna siewnikiem (więc pewnie przyczyna nie leży po stronie pompy). Został wymieniony olej {hydrol} ale to nic nie zmieniło (przed zmianą oleju {hipol}, olej pienił się i wypływał otworem wlewowym). Proszę o spostrzerzenia posiadaczy tego modelu i pochodnych tj. 956xl, 743xl, itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeczek2    0

Zazwyczaj przy wyrobionej pompie robi się pianulec i wywala na zewnątrz-tak powiedział mi mechanik.

Jeśli filtry masz ok a przewody czyste, to sprawdż pompe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

A wie ktoś od czego są te dwie pompy hydrauliczne? Ja podejrzewam że jedna to hydraulika wewnętrzna ciągnika a druga to zewnętrzna (czy mam racje?). Ma może ktoś schemat tego zbiornika oleju hydraulicznego i jaka może być cena nowego zestawu pomp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piero    0

Tur jest zakładany czy orginal?Moze przewody maja za cienki przekrój.A jak ci opuszcza?Moze ktos złożył dławik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

tur jest firmy agram. dziwne w nim jest to że do rodzielacza dochodzą 3 przewody jeden jest powrotny a jeden doprowadzający a po co ten trzeci? Opuscza się nim dobrze nie za szybko nie za wolno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeczek2    0

Najważniejsze jest to , co powoduje robienie PIANY w zbiorniku oleju!

1. wyrobiona pompa.

2. zatkane filtry.

3problem z zaworem POWOTNYM( odprowadzającym nadmiar pleju do zbiornika)4.

4.nieodpowiedni przekruj węży przy TURZE( za mała średnica przepływu oleju -moc będzie dobra tylko reakcja wolna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

to czemu podnośnik się wolno podnosi tak jak tur? a gdyby pompa była zurzytz to by nie miał siły podnosić. ja podejrzewam że w przewodzie doprowadzającym coś jest nie tak ale trudno sie do noego dostać. masz taki ciągnik taki sam miałeś problem z pienieniem sie oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piero    0

Nie masz przypadkiem przy rozdzielaczu zaworu regulujacego przepływ oleju?Sprawdz jak bedziesz podnosił czy z tego 3 przewodu idzie olej.Dotknij reka przewodu bedziesz czul czy jest jakies cisnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

jedyny zawór jest w podnośniku i słurzy do regulacji prędkości opuszczania. można go wkręcać i wykręcać, jest on na długiej śrubie ale nie można jej dalej wkręcać bo jest zablokowana sworzonkiem. nie próbowałem zdejmować tej blokady ale myśle że to nic nie ma wspulnego do prędkości podnoszenia. a jescze jedno: gdy był zalany olej hipol to gdy sie robiło zimno (ok. 5*) to przez jakiś czas nic nie działało, a teraz jak jest zalany hydrolem (olej hydrauliczny) problem znikną. może ta informacja też pomoże w znalezieniu usterki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piero    0

Nie ma tam przypadkiem smoka który jest wstepnym filtrem i jest zatkany.Znajomy kupił nowa pompe bo mu wolno podnosił a okazało sie ze był smok zapchany i pompa nie pobierała oleju tyle co potrzeba.Tylko ze to bylo w ursusie ale sprawdz moze tam tez jest cos takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

też tak myśle ale żeby zobaczyć co jest w zbiorniku oleju trzeba całą kabine zdjąć. teraz jest zima i nie ma żadnej pilnej roboty to możę się tym zajme. jak znajde przyczyne pienienia sie oleju i wolnego podnoszenia podnośnika to napisze na forum żeby inni posaiadacze case z takim problemem szybciej sobie poradzili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parcho1988    1

Moim zdaniem to nie od pompy zależy. moim zdaniem olej pomieszałeś hydrauliczny dolałeś jakiś inny niż był w zbiorniku. bynajmniej tak w moim Case 743XL jest tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

cały układ został wypłukany hydrolem

 

Moim zdaniem to nie od pompy zależy. moim zdaniem olej pomieszałeś hydrauliczny dolałeś jakiś inny niż był w zbiorniku. bynajmniej tak w moim Case 743XL jest tak

miałeś taki przypadek napisz co zrobiłeś

Nie piszemy posta pod postem, używaj opcji EDIT!

Edytowano przez krolikNH
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parcho1988    1

Nic jeszcze nie zrobiłem. Bo nie wiem jak spuścić cały olej hydrauliczny z przewodów, wspomagania. Jak by ktoś wiedział to pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

Smok został sprawdony i był czysty. Zostały wyjęte filtry hydrauliki i pracował chwile bez nich. Zero reakcji - nic sie nie zmieniło co do podnoszenia. WIDOCZNIE TEN MODEL TAK MA!!! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
batrek4    1

mam case 845 xl dwie pompy sa dlatego ze jedna jest do hydrauliki zew. i podnosnika a druga do wspomaganie kierownicy i sterowania hydraulika wew. olej albo orginal olbo tytan hydramot z firmy fusz na innych wiecznie beda sie pojawialy jakies problemy albo piana albo cos nie dziala jak nalezy np nie chce opuszczac podnosnika .pompa nie ma duzej wydajnosci ale po dodani gazu musi szybciej podnosic chyba ze ma dlawik. jak pompa zepsuta to na zimnym oleju dziala dobrze a jak sie zagrzeje to trzeba dodac gazu zeby dzialalo dobrze no i grzeje sie olej szybko . ja wiem tyle mam nadzieje ze pomoglem

 

Cytowanie poprzedniego posta + ortografia + pisanie posta w nieodpowiednim miejscu (posta pisz w oknie "białym")

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

jak masz orginalne szybkozloncze zenskie w case na wezu meskie od innego ciagnika np jd to masz problem z dobrym przeplywem orginalne zloncze meskie case ma kulke inne nie pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

Pompa została dzisiaj zawieziona do regeneracji. Koszt to 360-380zł. Za tydzień będzie do odebrania i zbaczymy czy to wina pompy była jeżeli tak to nich pochodzi te 2 lata i wysiądzie to będzie wiadomo że to tego wina i zakupi się nową (koszt ok.2200zł)

No i po sprawie. Wina leżała po stonie pompy. Teraz olej się nie pieni i podnośnik oraz tur szybko podnoszą- praca będzie 100% lepsza przy nadchodzącym wywożeniu obornika i nie dłuższym zbiorze sianokiszonki :):) . Jeśli ktoś chce coś więcej wiedzieć to pod moim numerem gg albo na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

No i jednak bylo to przejściowe. Problem powrócił po długiej pracy tylko związany z szybkością podnoszenia (pienienie oleju widocznie bylo przyczyna zużytej pompy). Wk.... się i przejrzałem cały katalog napotkałem się na mase zaworków i te co mogłem dojść do nich wykręciłem. Okazało się że jest tam jak mówił pompiarz co regenerował, taki zawór regulujący wysokie/niskie ciśnienietylko on nie wie gdzie dokładnie. Po dokładnych ogledzinach okazało się że to zawór bezpieczeństwa tylko na innej zasadzie działa bo i budowa dosyc skomplikowana. Dla zainteresowanych zawór znajduje się po lewej stonie ciągnika, pod kabina w tylnej części (dokładnie: nad zbiornikiem oleju jest przykręcona taka płyta co dochodzi rurka zasilająca i do tej płyty podczepione są rozdzielacze hydr. zew., serwo hamulca hydraulicznego. No i właśnie pod serwem jest taka nakrętka na klucz 22 z zaokrąglonym łbem. Odkręcamy ją (służy ona tylko jako kontra) po wykręceniu mamy śrube na śrubokręt. Wkręcając zwiększamy ciśnienie w układzie (widocznie w moim przypadku sprężynka nie ma już sprężystości i uklad nie mógł wytworzyć wysokiego ciśnienia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

Czy ktoś może mi podać wymiary orginalne opon (przód/tył) do mojego case. Bo coś mi przód lekko szybciej ciągnie jak tył (tylko ja mam ten most co obudowa mechanizmu różnicowego jest taka kanciata nie okrągła- jeżeli to ma jakąś różnicę :blink: )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotro210    0

To iż jest zużyta pompa niema nic do piany. Gdyby pomapa była zużyta nie miałby siły podnieść jakieś cięższej maszyny. A na to iż wytwarza się pianulec są 2 opcje

1pomieszane oleje

2przewody na zassaniu pompy są nieszczelne i ciągnie olej razem w powietrzem

no i mamy piane inne opcji nie widzę...

 

Ortografia

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

Dobry jestes kolego. Jest napisane że problem zginą po regeneracj pompy (dawniej jak miałem 10 l to zrobiła sie piana (a wchodzi cos ze 20l) i wypychalo teraz zalane pod sam korek i nawet sie nie sączy). Zalewany byl hipolem, jakimś hydraulicznym z Orlenu (specjanlnym), na koniec był zalany hydrolem 46 (tym nawet przepłukałem cały układ bo tani olej)i nic a po regeneracji wlałem spuszczony przedtem olej i się nie pieni!

 

Też tak myślałem że to nie pompa ale co robic- koszt był niewielki a ryzyko małe więc nic nie przeszkadzało żeby zregenerować pompe i odziwo pomogło jak widzisz w 101%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz22    2

hej chlopaki ja mam case 845xl bardzo dobrze chodzi moc ma niesamowita olej mi sie tez pieni jezdze na niemieckim oleju utto jest bardzo dobry podnosi dobrze jak probowalem to podnosnik stoi a przodek podnosi to ze sie pieni niech sie pieni wazne ze podnosi troche za wolno ale niech podnosi polecam ten ciagnik bardzo mocny i trwaly gadam z ludzmi i mechanikami to jd fend sa leprze tak mowia i prawie bez awaryjne pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parcho1988    1

Może powietrze się dostaje do pompy i się olej burzy. Dokręć wszystkie przewody od wspomagania, pompy, itp. tak samo i w moim się dzieje. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×