Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tommot003

klimatyzacja w T25A

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

tommot003    0

chcjałbym założyć t.z.w klime tylko że mojego pomysłu. mam chłodnice od samochodu, wętylator chłodnicy, brakuje jeszcze pompy ;) . płyn chodziłby się w chłodnicy, którą chłodziłby wętylator. pompa wprawiałaby w róch płyn.

w t25a jest ogrzewanie, więc tam gdzie są węże z gorącym olejem ucioł bym je i podłączyłbym węże z zimnym płynem. nagrzewalnica schłodziłaby się i wętylator wydmuchiwałby zimne powietrze. jest to pomysł teoretyczny ale chciałem wypróbować go w praktyce

jak myślicie czy zdałoby to egzamin?

prosze o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kupa roboty a i tak nie zejdziesz niżej niż temperatura otoczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robertbara    57

To już lepiej zamontuj sam wentylator, bo to co opisałeś to na Nobla się nie nadaje. Sorry ;) 2 wentylatory bo bokach nad dachem dałyby sobie dużo lepiej rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


ziemek256    13

Moja propozycja - zrób tak jak Robert radział, zamontuj 2 wentylatory po bokach i będą dobrze chłodzić, ja mam tak w bizonie i jest ok ;)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


oFsik    30

Za tą klimę dasz tyle co za ćwiartkę władka nie wspominając o tym ze klima zabiera moc tak więc zostałoby Ci tylko jakieś 20KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Za tą klimę dasz tyle co za ćwiartkę władka nie wspominając o tym ze klima zabiera moc tak więc zostałoby Ci tylko jakieś 20KM.

Heh kolejny ktory uważa, że władimir ma 25koni ;) Ma 29/31 zależy wg. jakiej normy więc zostaje + - 25 koni ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tommot003    0

z tym się zgadzam że t25 ma 30 km a nie 25 jak niektórzy muwią. chyba zrezygnuje z tej klimy i założe dodatkowy wętylator. ale jestem ciekaw czy ta klima dała by coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mtracz    71

Nic by kolego nie dała. Woda by sie nagrzała i tyle.

Prawdziwa klimatyzacja działa całkiem na innej zasadzie jak tylko przepływ czynnika chłodzacego.

Wentylator wystarczy w zupełnosci.

Wogóle urzywanie klimatyzacji gdy czesto sie wysiada nie ma najmniejszego senu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×