Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszyscy maja to my tez :) Jakie macie DF-y??? Ja mam Agrotrona 150

 

W związku w tym, że mało osób czyta temat od początku i nie stosuje się do moich "zaleceń" to pozwalam sobie dopisać w pierwszym poście:

 

Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.

-model

-jak się sprawuje

-cena jaką za niego daliście

-czy były jakieś awarie

-czy to ciągnik główny czy pomocniczy

-z czym pracuje

-ilość mtg

-czy kupiliście go nowego czy używanego

-rok produkcji

-opcja.

Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali -Olik

Opublikowano

faful a czy ten K610 to jest na pompowtryskach czy na common rail.Napisz coś o nim.Czy jestes z niego zadowolony?Jak wychodzi spalanie?Pytam bo mam dylemat czy wybrac DF K600 czy John Deere 6630.Podobno DJ duzo pali,ale nie wiem jak jest akurat z tym modelem,nie moge nigdzie znaleźć testów tych modeli.

Opublikowano

On jest na COMMON RAILU. Spalania jeszcze nie mierzyłem więc nie mogę dużo powiedzieć, ale po przepracowaniu 101mth mogę stwierdzić że nie załuję decyzji jak narazie spisuje się wyśmienicie i polecam tą marke. Też rozważałem zakup john deere tylko że 6330 ale był troszkę droższy. Mój sąsiad ma 6420Se to troszkę narzeka że dużo pali ale biorąc pod uwagę jego siłę uciągu to myślę że nie jest tak źle z tym spalaniem w john deerach. Pozdrawiam

Opublikowano

koledzy napewno nie jest to seria K bo K była na pompowtryskach, a na CM jest seria M, i coś mi się wydaje że kolega @faful albo ściemnia albo sam nie wie co ma.

ja mam kombajn DF 5485 HT 2006

i ciągnik DF Agrotron K150 2008 (jeden z ostatnich wyprodukowanych)

Opublikowano
koledzy napewno nie jest to seria K bo K była na pompowtryskach, a na CM jest seria M, i coś mi się wydaje że kolega @faful albo ściemnia albo sam nie wie co ma.

ja mam kombajn DF 5485 HT 2006

i ciągnik DF Agrotron K150 2008 (jeden z ostatnich wyprodukowanych)

Wiem co pracuje pod maską mojego ciągnika, jak się nie oriętujesz czy w nowych k 610 jest common rail to się nie wypowiadaj.

Opublikowano

Mam DF agroplus 87 ogólnie jestem zadowolony mały, zwinny, mocny 83KM w takim maluszku hih pozdrawiam wszystkie osoby z klubu DF jak mój będzie good pracował to skuszę się na większego brata.

Opublikowano

Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.

-model

-jak się sprawuje

-cena jaką za niego daliście

-czy były jakieś awarie

-czy to ciągnik główny czy pomocniczy

-z czym pracuje

-ilość mtg

-czy kupiliście go nowego czy używanego

-rok produkcji

-opcja.

Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali :D

Opublikowano

No właśnie jestem ciekaw czy korzystnie kupiłem mojego Agrofarma? Zapłaciłem za niego 127000 zł brutto. Jest to Agrofarm 100 ecoline, czyli niestety bez wypasu, ale za to prosty. Silnik Deutz 2012 - 96KM. Skrzynia 15P i 15T z rewersem mechanicznym, bez biegów zmienianych pod obciążeniem. WOM 540 i 1000 załączany elektrohydraulicznie. przedni most załączany niestety mechanicznie!!!:) ale blokada mechanizmów różnicowych - elektrohydraulicznie. Bez klimy i szyberdachu. Ma przednie obciążniki - 260 kg i siłowniki wspomagające udźwig podnośnika do 6200 kg. Dodam tylko, że kupiłem go w Grudziądzkiej filii firmy Rolsad z Rawy Mazowieckiej i jestem ciekaw czy ktoś kupił takie coś taniej, bo słyszałem, że Rolsad oferuje DF-y najtaniej ponieważ sprzedaje ich najwięcej w kraju... A kupiłem go w lipcu, wtedy był chyba nawet tańszy niż Zetor Proxima o podobnej mocy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Model:

DF Agrosun 120

Rok produkcji:

2001

Cena:

około 150 tyś. zł (w 2001 roku)

Przebieg:

około 2300 mth

Awarie:

- cieknący uszczelniacz przedniego koła (usterka usunięta w ramach gwarancji)

Typ ciągnika: główny

Wykorzystanie:

- pług obrotowy Kver EM 85 + Packomat S;

- agregat upr.-siew. bierny 3m, Kompakt + Poznaniak (w przyszłym roku 4m, Ares + Vitasem);

- kultywator ścierniskowy UG 3m, 12 łap (być może zastąpi go KOS 3,7)

Opublikowano

Mam Agrotrona K 110 rok 2008

Mtg 150

przedni TUZ, resorowana oś, kabina na zawiesiszeniu pneumatycznym

kapcie 520/70/38 ,480/70/24

wyprowadzenie dodatkowych przewodow hydraulicznych do przodu

cena180 000 +vat

 

kombajn DF 5485 HT Rok 2008

Mtg 190

Heder 4,2m +stol do rzepaku

kabina DE LUX

kapcie przód 600 tyl 480

szarpacz ,monitor strat, DHC

cena 280 000 +vat ze stolem do rzepaku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v