Skocz do zawartości
Kamyk514

Zakup używanego Mtz-ta

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kamyk514    0

Czy warto kupić używanego Mtz-ta głównie chodzi mi o modele TS z lat 96-99 ciągniki te maja po około 3tys mtg(mam na oku takiego) czy ten ciągnik będzie w stanie pochodzić jeszcze bez remontu chociaż 10lat czy nie warto sobie zawracać głowy i poczekać na nowy ciągnik??

Ciągnik miał by pracować na ok 35ha + usługi więc nie przemęczał by się mocno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

mysle ze warto sa to tanie ciagniki sam mam 4 czsci sa tanie dobry dostep i dobrze spelniaja swoje zadanie polecam:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Na moje ziemie by się sprawdził taki ciągnik a potrzebny mi jest na następny sezon i prosił bym jakieś argumenty u nas było stwierdzenie ze nie warto a nie stać mnie zakup w obecnej chwili ciągnika za 70tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kapitan1    0

ja tam polecam swoim mtz82 nie ts zrobiłem 4000 mtg i tylko miałem problemy z hydrauliką ale to normalne w tych ciągnikach silnik nie do zajechania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

prblemy z hydraulika mial kazdy to jest ich slaby punkt a co do silnika to im sie udal odporny na kazde paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Ja bym jednak był dla siebie za ts większe koła bym chciał na zwykłym mtz-cie dużo pracowałem i nawet podobają mi się te ciągniki model ts chyba mocno się nie różni od zwykłej 82 ale te problemy to chyba każdy ma ale to już przerabialiśmy więc nie powinno być problemu

U nas jest facet co od nowości leje opał i ciągnik jeździ i podzespoły jak na ropie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

Witam. Wiem kto ma do sprzedania MTZ z 1994 roku z grudnia, pierwsza rejestracja w 1995 r jest jego 2 właścicielem, ciągnik pracował na 15 ha, ma około 1600 mtg, więcej informacji pod nr 501-577-515, chće za niego 28 500 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Ok ale on jest na wąskich kołach i ze starym środkiem pewnie nie chce zwykłego 82 tylko TS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil555    2

Ja twierdze ,że zakup takiego ciągnika to dobra decyzja bo mają twarde silniki i koledzy już mówili części są tanie i dostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapitan1    0

nie wie ile w tym prawdy ale słyszałem że ts mają problemy z chłodzeniem a co do kół to starego miałem na wąskich p11,4 tył16,4 a teraz nowego mam przód 360 tył 18,4 i jest bez porównania dużo stabilniejszy i większa siła szczególnie przy tuże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Kasy będzie ok 40tyś a wiesz jak to jest na początku miał być MF potem Case teraz Mtz niezdecydowani najgorzej mnie denerwuje takie gość coś powie na temat ciągnika już nie warto kupować mi głównie chodzi aby ciągnik miał jak największy uciąg i był czterocylindrowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

TS różni się tym, że ma zamontowaną turbinę dająca ok. 10KM czyli ten traktorek ma 90KM. Mój MTZ jest z 98r od nowości, przebieg 3800MTH jednak te MTH coś strasznie wolno lecą. Silnik jak i hydraulika nie ruszana i się na to nie zapowiada, wymieniona została turbina ale z z własnego zaniedbania. Skrzynia była rozkręcona, okazało się, że w Pronarze jak go składali ktoś zapomniał założyć zawleczki na nakrętkę na wałku zdawczym no i się nakrętka poluzowała. To tyle by było z książeczki napraw. Ogólnie ciągniczek jak na swoją klasę to wygodny, cicho w kabinie(radia idzie spokojnie posłuchać). I jak zadbany to powinien pochodzić jeszcze kilka, kilkanaście latek. Części są tanie, także ewentualne naprawy nie będą pochłaniały dużo pieniędzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

mój znajomy ma mtz ts który ma ok 2000mtg może mniej i chciał go sprzedać coś ok 45 tys mało wypracowany i zadbany , ma teraz same silver 130 i kupił niedawno df 85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

A czy lepiej jest dolozyc zeby miec 10 koni wiecej mysle ze chyba sie nie oplaca dokladac kase uciag jest mniej wiecej ten sam

 

warto sprzedac mtz'ta dolozyc i kupic mtz ts ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boniek    1

A w takim MTZ TS to jest ciszej w kabinie niż w nowych 82 (czy 820, nie wiem jak dokładnie nazywają się te modele...)??? Bo w nowym MTZ znajomego to muszę powiedzieć, że jest znacznie głośniej niż w moim 20-letnim zetorze... A jak jest ze spalaniem względem zetora o tej samej mocy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×